quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:20 schreef Bouke-p het volgende:
pfff de mor stelt toch geen ruk voorgoed voor als je verkouden bent!
Reservist hèquote:
lekker die vette troep op je bakks smeren!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:50 schreef Erasmo het volgende:
Mor is leuk mits ze niet gaan sproeien
Ah een hobbysoldaatquote:
Die meuk is echt slecht voor je huid...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:00 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
lekker die vette troep op je bakks smeren!
ah de MOR, heb ik nog leuke ervaring mee. Bij sproei ongeveer anderhalve minuut met mn adem in gestaan omdat ik de verkeerde kant van het opengescheurde pakje rsdl op de grond gooide XD. Ik met mn ogen dicht maar zoeken naar dat sponsjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:02 schreef Vortix het volgende:
Goeiemorgen. Ik heb weinig zin in de MOR, maar ik zal er vanmiddag toch maar weer eens aan moeten geloven
sorry, ik wil een kind van je...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef Rave_NL het volgende:
Zit ik sinds tijden weer eens achter mn laptop, word ik kapot gestalked met DM's...
Je bent slachtoffer van jouw eigen tofheid.. I feel your painquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef Rave_NL het volgende:
Zit ik sinds tijden weer eens achter mn laptop, word ik kapot gestalked met DM's...
When I get sad, I stop being sad and start being awesome again..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:27 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je bent slachtoffer van jouw eigen tofheid.. I feel your pain.
Barneyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
When I get sad, I stop being sad and start being awesome again..
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:02 schreef jankaas020 het volgende:
Als vrijwilliger naar Afghanistan
!
Dat is idd wel zuur als je in Kabul of Kandahar zit, de hele wereld zit aan het bier en jij loopt dom te kijken met je Malt...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef Bouke-p het volgende:
En zaterdag zit dr weer op! zometeen met n alcoholvrij biertje.... een film kijken in Holland House en morgen weer uitslapen!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ah de MOR, heb ik nog leuke ervaring mee. Bij sproei ongeveer anderhalve minuut met mn adem in gestaan omdat ik de verkeerde kant van het opengescheurde pakje rsdl op de grond gooide XD. Ik met mn ogen dicht maar zoeken naar dat sponsje.
quote:
Heb je je nog in moeten smeren met die troep? En hebben er nog mensen gefaaldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef Vortix het volgende:
[..]
MOR staat voor Masker Oefen Ruimte. Drills omtrent je gasmasker dus, met traangas. Niet echt heel prettig dus, maar het ging vrij vlekkeloos vandaag
Hoi US.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:03 schreef Sine_Pari het volgende:
Hoi C4 is hier een klein beetje NLD. Zit hier een bakje Nederlandse koffie te drinken (DE) terwijl ik een stroopwafel eet.
is je drop ook gearriveerd?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:03 schreef Sine_Pari het volgende:
Hoi C4 is hier een klein beetje NLD. Zit hier een bakje Nederlandse koffie te drinken (DE) terwijl ik een stroopwafel eet.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:03 schreef Sine_Pari het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja heb gister al volop drop zitten smikkelen en smullen.
Mijn moeder had het vanuit NLD opgestuurd. Moet hier ook ergens DE kunnen krijgen want bv. in het hotel waar ik laatst was hadden ze kleinee zakjes DE voor de koffiezetmachine. Drop zou je waarschijnlijk ergens in een van de staten in het Noorden kunnen krijgen (Veel oud Hollanders daar) Maar hier kan je enkel zoete zachte drop krijgen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:05 schreef hcwp het volgende:
[..]is daar een beetje goed aan het echt Nederlandse spul te komen? (Ik noem een UNOX, DE)
ISDL hebben we gelukkig overgeslagen, want dan hadden er ongetwijfeld mensen (waaronder misschien wel schrijver dezes) gefaald...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:46 schreef hcwp het volgende:
[..]
Heb je je nog in moeten smeren met die troep? En hebben er nog mensen gefaald?
wat voor masker?:Pquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef Vortix het volgende:
[..]
MOR staat voor Masker Oefen Ruimte. Drills omtrent je gasmasker dus, met traangas. Niet echt heel prettig dus, maar het ging vrij vlekkeloos vandaag
Ach, het is al heel wat dat ie niet zegt dat hij in de gaskamer is geweest.quote:
Dat klopt jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, het is al heel wat dat ie niet zegt dat hij in de gaskamer is geweest.
Excuus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, het is al heel wat dat ie niet zegt dat hij in de gaskamer is geweest.
quote:
1800 jaar geleden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:53 schreef Esses het volgende:
@cobra4, strikvraag. Wanneer wilden mensen voor 't eerst een gasaanval uitvoeren?
Vertelquote:
Nee ik bedoel echt 1800 jaar geleden. Iemand wou van een groep Romeinen af.quote:
betrouwbaar? Mwoaaaahquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt 1800 jaar geleden. Iemand wou van een groep Romeinen af.
Net zo betrouwbaar als de berichten dat in WO1 het de Duitsers waren die als eerste gifgassen hebben ingezet.quote:
De ChemPro 100 kan het iig waarnemen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:46 schreef AchJa het volgende:
@Cobra, zijn er de laatste tijd nog wat nieuwe ontwikkeling vwb het hele CBRN gebeuren geweest? Nieuwe strijdmiddelen etc?
Ik kan me herinneren dat Sarin een tijdje afwezig was in de gasverkenningsuitrusting, tot er een Japanner met Sarin begon te strooien in een tunnel.
En de Fransen die traangas hanteerden. Maar dat vind ik betrouwbaarder dan gevonden sporen in gesteentequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net zo betrouwbaar als de berichten dat in WO1 het de Duitsers waren die als eerste gifgassen hebben ingezet.
Toen konden ze al schrijven hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:38 schreef Esses het volgende:
[..]
En de Fransen die traangas hanteerden. Maar dat vind ik betrouwbaarder dan gevonden sporen in gesteente
Zal ik het zo zeggen, daar staat: Theorie, archeologie en het was teer (bij mijn weten), geen pekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
Even opgezocht. Het zou gaan om de Perzen die tijdens een beleg een groep Romeinen zou hebben vergiftigd met een combinatie van pek en zwavel rond het jaar 250.
http://vorige.nrc.nl/wete(...)ten_Romeinen_met_gas
Hoe dan ook: Die ene Pers die dood is gegaan, zou dat een voorloper van de Japanse Kamikaze zijn geweest?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Zal ik het zo zeggen, daar staat: Theorie, archeologie en het was teer (bij mijn weten), geen pek
K.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De ChemPro 100 kan het iig waarnemen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dan ook: Die ene Pers die dood is gegaan, zou dat een voorloper van de Japanse Kamikaze seppuku zijn geweest?
Doe 'm dan maar een grog.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:52 schreef Lotusss het volgende:
Geen biertje voor ErwinRommel vandaag, die ligt sinds afgelopen nacht met een flinke griep in bed!
Dat trekt zijn maagdarmstelsel denk ik nietquote:
Je word bedankt Jankaas, nu zit ik dus met de deun en de text van een van de domste liedjes in me hoofdquote:
Geef dan even een slinger aan de bel. De mods betalen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef jankaas020 het volgende:
hier in de kroeg isset een stuk drukker!
Weltrusten.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef Maitje het volgende:
Ik kom even een goede nachtrust brengen!!Tjuus!
Nee, borreltijd.quote:
Maar ik twijfel. Bier of Whisky.....quote:
beidenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ik twijfel. Bier of Whisky.....
Barbaar!quote:
Hmmm, Whisky en een sigaar.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:09 schreef EllaN het volgende:
Ik hou totaal niet van whisky, dus ik zou voor bier gaan.
Neem jij dan maar een biertje en een pluk pruimtabak.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:12 schreef EllaN het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk, maar niet voor mij.
Een glaasje rood en dromerig om me heen kijken ook goedquote:Op zondag 16 januari 2011 02:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem jij dan maar een biertje en een pluk pruimtabak.
Nou ok dan.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Een glaasje rood en dromerig om me heen kijken ook goed?
Truste.quote:
met een half uur ertussenquote:
Yep, en nu eerst mezelf lekker verdrinken onder de douche en daarna uitbrakken in joggingbroek en slobbertrui..quote:
Beste anti-kater voedsel is spaghettiquote:Op zondag 16 januari 2011 12:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Yep, en nu eerst mezelf lekker verdrinken onder de douche en daarna uitbrakken in joggingbroek en slobbertrui..
Ik heb geen last van een kater, ik ben gewoon een beetje brak..quote:Op zondag 16 januari 2011 12:12 schreef EllaN het volgende:
[..]
Beste anti-kater voedsel is spaghetti.
Aaah jaquote:Op zondag 16 januari 2011 12:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb geen last van een kater, ik ben gewoon een beetje brak..
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
plus 1!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens op duitse kampen hier in de buurt en doe dan vaak ff inkopen voor Holland House(is goedkoper dan hier) en dan staan de fusten heineken etc je gewoon aan te staren....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is idd wel zuur als je in Kabul of Kandahar zit, de hele wereld zit aan het bier en jij loopt dom te kijken met je Malt...
Als we straks naar Kunduz gaan zullen we dat ook meemaken, die Duitsers zuipen in het inzetgebied zo mogelijk nog harder dan in de heimat.
Is er zelfs geen "two can do" beleid meer?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens op duitse kampen hier in de buurt en doe dan vaak ff inkopen voor Holland House(is goedkoper dan hier) en dan staan de fusten heineken etc je gewoon aan te staren....
En das best frustrerend
Dan is er veel veranderd.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:47 schreef Bouke-p het volgende:
Nee, geen druppel. En je weet net zo goed als ik hoe die two can rule gaatMet oud en nieuw was er hier een uitzonderingsregel op t kamp en de helft van de paxen was bezopen(behalve NL personeel).
Je moet ook gewoon niet drinken, je bent hier niet voor de lol. Wat als t kamp aangevallen word? Mogen dronken paxen t kamp verdedigen? Of wat als er een rpg/mortier binnen komt, iemand die vol met alcohol zit bloed wat meer zeg maar...
Een biertje zou wel eens lekker zijn ja, maar de reden dat t niet mag snap ik heel goed.
Hello.quote:
ER heeft waarschijnlijk toch een salmonellavergiftiging ipv "echte" griep... ben ik even blij dat het niet besmettelijk is!quote:
lol wij zouden ook naar de efteling gaanquote:Op zondag 16 januari 2011 14:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ER heeft waarschijnlijk toch een salmonellavergiftiging ipv "echte" griep... ben ik even blij dat het niet besmettelijk is!
We missen daarentegen nu wel het familieuitje naar de Efteling
Haal die naam ff wegquote:Op zondag 16 januari 2011 14:40 schreef Iska het volgende:
Aanvraag inschrijving Minor krijgswetenschappen @ UTwente is zojuist (ik weet het, vond het ook raar op zondag) doorgestuurd naar ene Lt-Kol *****
quote:
Aah.. holle bolle gijs "hallooo.. papier hier"! staat er volgende week ook nog welquote:Op zondag 16 januari 2011 14:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ER heeft waarschijnlijk toch een salmonellavergiftiging ipv "echte" griep... ben ik even blij dat het niet besmettelijk is!
We missen daarentegen nu wel het familieuitje naar de Efteling
Hey, maar die was niet hip hèquote:Op zondag 16 januari 2011 15:22 schreef hcwp het volgende:
:| een nieuwe mobiele layout.. Matig, de oude was beter.
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:51 schreef Maitje het volgende:
Of ik wordt gek.. of mijn post is roze...???!!!
Perfect niet. Maar ik zou het op prijs stellen als je in ieder geval doet alsof je de basisschool hebt afgemaakt..quote:Op zondag 16 januari 2011 18:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
nerdT
Edit:
Gelukkig zijn we niet allemaal zo perfect als jou Rave
Ik zou het op prijs stellen als jij is niet zo op mijn taalfouten letquote:Op zondag 16 januari 2011 18:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Perfect niet. Maar ik zou het op prijs stellen als je in ieder geval doet alsof je de basisschool hebt afgemaakt..
Niet op Rave_NL letten joh, hij heeft gewoon afkickverschijnselen omdat het weekend isquote:Op zondag 16 januari 2011 18:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als jij is niet zo op mijn taalfouten let
Nou..quote:Op zondag 16 januari 2011 18:15 schreef Vronsky het volgende:
Maitje, denk:
Ik smurf, hij smurft, het smurft.
Ik smurft gek klinkt zo raar
Ja, of geen seks gehad..quote:Op zondag 16 januari 2011 18:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet op Rave_NL letten joh, hij heeft gewoon afkickverschijnselen omdat het weekend is
Op sommige dingen hoef je niet te letten. Die vallen gewoon opquote:Op zondag 16 januari 2011 18:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als jij is niet zo op mijn taalfouten let
Ik heb het niet zo geleerd, maar toen ze me op de basisschool vroegen hoe je zoiets het beste op kunt lossen deed ik precies dezelfde suggestie en verklaarden ze me voor gekquote:Op zondag 16 januari 2011 18:18 schreef Vronsky het volgende:
Wat?
Zo heb ik het jaren terug op de basisschool geleerd en het werkt!
Ik gebruik het ook meestal. Maar ik maak ook wel is een spelfout... jeuj zegquote:Op zondag 16 januari 2011 18:18 schreef Vronsky het volgende:
Wat?
Zo heb ik het jaren terug op de basisschool geleerd en het werkt!
wow soms lijk je gewoon op z'n mens dat soms fouten maaktquote:Op zondag 16 januari 2011 18:56 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook meestal. Maar ik maak ook wel is een spelfout... jeuj zeg
Ik mens..?? Neu joh! Hoe kom je erbij?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
wow soms lijk je gewoon op z'n mens dat soms fouten maakt
Die zin mag je niet verkeerd gebruiken hèquote:Op zondag 16 januari 2011 19:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
wow soms lijk je gewoon op z'n mens dat soms fouten maakt
een groot bigmac menu+6nuggets en een echtra quarterpouder en een chicken wrapquote:Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef Sine_Pari het volgende:
Wat heb je de hele tent daar leg gegeten?
Hardlopen morgen jij! Vol zwijn!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
een groot bigmac menu+6nuggets en een echtra quarterpouder en een chicken wrap
het is voor mij verdomt veel :pquote:Op zondag 16 januari 2011 21:08 schreef Sine_Pari het volgende:
Na een keertje zondigen word je toch niet meteen dik van, je liet het klinken alsof je jezus hoeveel naar binnen had gewerkt.
Zijn er dingen die je echt mist uit NL?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:13 schreef Sine_Pari het volgende:
Hier staat de snert op die ik eigelijk van de week al had willen maken. Maar pakketje is eindelijk aangekomen, dus drink nu een lekker koppie DE koffie en smul van een stroopwaffel terwijl ik in de pot roer.
Nee, heb nu een maskertje op..quote:Op zondag 16 januari 2011 21:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
het is voor mij verdomt veel :p
Iemand nog plannen voor vanavond?
Kroketquote:Op zondag 16 januari 2011 21:19 schreef Sine_Pari het volgende:
Echt missen is misschien veel gezegt, het is wel zo dat ik af en toe eens trek in iets heb dat je hier moeilijk of niet kan krijgen
eventjes met mama het spaanse schaap kijken dan gaat ze slapen en slinger ik nog even de xbox aanquote:Op zondag 16 januari 2011 21:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, heb nu een maskertje op..goed voor de huid!
En straks lekker op de bank, miss nog een filmpje en dan naar bed, morgen weer werken. En jij?
Ja bv., of bitterballen, berehap, hollandse nieuwe, zure haring, of rondom St. Klaas roomboterletter, peppernotenquote:
'T spaanse schaap vind ik nu echt niets hé!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
eventjes met mama het spaanse schaap kijken dan gaat ze slapen en slinger ik nog even de xbox aanmorgen pas om 3uur werken
Oke, en ga je bijv. 1x per jaar naar NL ofzo?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja bv., of bitterballen, berehap, hollandse nieuwe, zure haring, of rondom St. Klaas roomboterletter, peppernoten
Maar gelukkig kan ik hier veel krijgen, al dan niet altijd even gemakkelijk.
Nee de laatste keer dat ik in NLD was (bezoekje aan moeders) is nu bijna 7 jaar geleden.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, en ga je bijv. 1x per jaar naar NL ofzo?
Oke, dat is lang geleden zeg.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:25 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee de laatste keer dat ik in NLD was (bezoekje aan moeders) is nu bijna 7 jaar geleden.
mama vind het leuk. Dus dan zetten we het maar op hequote:Op zondag 16 januari 2011 21:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
'T spaanse schaap vind ik nu echt niets hé!
Ditterballen en kroketten kun je ook zelf makenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:43 schreef Sine_Pari het volgende:
Bv. bitterballen en krokketten niet, maar drop (geen zoute), hagelslag, speculaas, rookworst, oude kaas etc. weer wel.
Groot gedeelte kan je ook zelf makenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja bv., of bitterballen, berehap, hollandse nieuwe, zure haring, of rondom St. Klaas roomboterletter, peppernoten
Maar gelukkig kan ik hier veel krijgen, al dan niet altijd even gemakkelijk.
Doen ik morgen wel ff.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef Sine_Pari het volgende:
Moet je mee dan maar eens op FB of YIM toelaten komen.
Ja maar is nu ook weer niet zo erg dat ik hier alles zelf moet gaan maken. Denk dat ik in NLD eerder zaken zou missen die ik hier bv, gewent ben te drinken eten etc.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Groot gedeelte kan je ook zelf maken
+1 en dat twitter is me ook te moeilijk :pquote:Op zondag 16 januari 2011 21:50 schreef Maitje het volgende:
Ik heb ook nog ergens face book... maar snap er serieus geen drol van
Vind FB wel leuk, want zo kan ik met familie, vrienden en collegas in contact blijven. En zo moeilijk is het niet. En beter dan Hyves, aangezien het geen bal kost. Voor Hyves moet je voor alles extra betalen. En dan ben ik ergens toch altijd nog een beetje te veel Nederlander en zie niet in voor iets te betalen wat ik ook gratis kan krijgen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:50 schreef Maitje het volgende:
Ik heb ook nog ergens face book... maar snap er serieus geen drol van
Twitter is ook meer voor lui die zonodig hunzelf moeten profileren. Facebook is meer voor contacten.quote:
Nou, heb wel hyves maar doe niet aan meer betalen, vind ik zonde van mijn geld.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:53 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vind FB wel leuk, want zo kan ik met familie, vrienden en collegas in contact blijven. En zo moeilijk is het niet. En beter dan Hyves, aangezien het geen bal kost. Voor Hyves moet je voor alles extra betalen. En dan ben ik ergens toch altijd nog een beetje te veel Nederlander en zie niet in voor iets te betalen wat ik ook gratis kan krijgen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Twitter is ook meer voor lui die zonodig hunzelf moeten profileren. Facebook is meer voor contacten.
Bitterballen maken is een uurtje werk voor een flinke doos voor in de vriezerquote:Op zondag 16 januari 2011 21:50 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar is nu ook weer niet zo erg dat ik hier alles zelf moet gaan maken. Denk dat ik in NLD eerder zaken zou missen die ik hier bv, gewent ben te drinken eten etc.
Dat hoort zich goed aan, kan ik dat mooi volgende Koninginendag makenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bitterballen maken is een uurtje werk voor een flinke doos voor in de vriezer
Het is ook niet zo moeilijk hoor, ff een ragoutje maken, die koelen, ballen draaien, door de paneer en hoppa!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat hoort zich goed aan, kan ik dat mooi volgende Koninginendag maken![]()
Inderdaad.. vind het zelf handig voor al dat volk dat ik op vakantie etc.. ontmoet, hier in Nederland is facebook nog niet echt groot.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Twitter is ook meer voor lui die zonodig hunzelf moeten profileren. Facebook is meer voor contacten.
En wij zijn nu ook Facebook vriendjes!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:01 schreef Maitje het volgende:
* Maitje heeft ER op FB gevonden en nu ook Sine!
Hehe, echter kom ik er amper, maar ik zal je toevoegen op FBquote:Op zondag 16 januari 2011 22:01 schreef Maitje het volgende:
Joah!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En wij zijn nu ook Facebook vriendjes!
Heb je mij over ER moeten vinden want normaal zit hij dicht.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:01 schreef Maitje het volgende:
Die nieuwe is zo langzaamquote:Op zondag 16 januari 2011 22:15 schreef Rave_NL het volgende:
Wat is er met de mobiel layout aan de hand?
Nou ik kwam bij ER en toen zag ik sine staanquote:Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Heb je mij over ER moeten vinden want normaal zit hij dicht.
Qua layout zelf, is het het een hele vooruitgang. Maar de snelheid...quote:
Langzaam, en gewoon onmogelijk om mee te werken..quote:
Wijf..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:20 schreef EllaN het volgende:
Thee + studieboek + John Mayer = zo slecht nog niet.
Nee. Dat was ook mijn eerste vraag in het feedbacktopic.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Langzaam, en gewoon onmogelijk om mee te werken..
is het nog mogelijk om die oranje te gebruiken?
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Nee. Dat was ook mijn eerste vraag in het feedbacktopic.
Slome bende.
De nieuwe layout neemt veel meer ruimte in beslag, is trager, laat je niet in een keer naar een bep. paginanummer skippen vanuit het layout overzicht... etc, het is gewoon ruque....quote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef Lotusss het volgende:
Stelletje autisten.... mobiele layout valt hartstikke mee!
Als ik thuis mn telefoon via het draadloos netwerk verbinding laat maken werkt het goed, maar via gewoon mobiel internet...quote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef Lotusss het volgende:
Net ff getest door wifi uit te zetten en gewoon mobiel gegaan, werkt gewoon goed snel hoor. Niks geen probleem ermee.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:37 schreef Royyy het volgende:
[..]
Als ik thuis mn telefoon via het draadloos netwerk verbinding laat maken werkt het goed, maar via gewoon mobiel internet...Echt langzaam, zelfs het scrollen enzo als de pagina compleet geladen is.
Dat idee heb ik dus ook, maar het is nieuw, dus ff wennen, en "lijkt" het trager dan dat het in feite ook is.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:46 schreef jankaas020 het volgende:
Mwah, dat vind ik wel meevallen, net ff geprobeerd met 3G en zonder, en het werkt gewoon even snel, zelfs sneller naar mijn idee.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef Lotusss het volgende:
Die is niet wit, die heeft een verloop van wit naar grijs...quote:
Dan is ie kapot hier.. gelukkig maarquote:Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Die is niet wit, die heeft een verloop van wit naar grijs...
Mike India Echo Romeo Echo November Uniform Echo Kilo Echo Romeoquote:Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Die is niet wit, die heeft een verloop van wit naar grijs...
begin uit te voeren!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:00 schreef jankaas020 het volgende:
Mike India Echo Romeo Echo November Uniform Echo Kilo Echo Romeo is begrepen.
Volgens mij klopt er iets niet: MIERENUEKER??quote:Op zondag 16 januari 2011 23:00 schreef jankaas020 het volgende:
Mike India Echo Romeo Echo November Uniform Echo Kilo Echo Romeo is begrepen.
Thaboel, order uitgevoerd!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:05 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er iets niet: MIERENUEKER??
of wordt er mierenneuker bedoeld?
Er is gewoon iemand die het begreep :pquote:
Melding: Ik heb nergens 'opdracht' gehoord, dus ik voer helemaal niets uit.quote:
Niet zo mierenueken hè.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:05 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Melding: Ik heb nergens 'opdracht' gehoord, dus ik voer helemaal niets uit.
Over 9 maanden babyboom!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:10 schreef hoogvlieger het volgende:
Bah, hier net 1.5 uur stroomstoring gehad. Danmaar tussen de waxinelichtjes koud bier drinken.
.--- .. .--- / .... . -... - / --.. .-.- . .-. / -... .. .--- -.. . .... .- -. .--- . ... / --. . --. . - . -. / ...- .- -. --- -.-. .... - . -. -....--..quote:Op zondag 16 januari 2011 23:05 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad niet heel lekker uitquote:Op zondag 16 januari 2011 23:26 schreef Erasmo het volgende:
Voor de mensen die niet (meer) in dienst zitten dit schotelen ze je dus tegenwoordig voor bij Paresto:
[ afbeelding ]
Bovenstaand bordje kost iets van 4 euro, het lekkerbekje is een prefab paneerding van de goedkoopste vissoort die ze konden vinden, de friet was zoals altijd slap en koud en de sauzen zitten in ienimie zakjes, wat kun je nou doen met 10ml ketchup! ;')
En dan vinden ze het vreemd dat mensen iedere dag magnetronmaaltijden halen of naar de mac gaan...
Bijdehanjes?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
.--- .. .--- / .... . -... - / --.. .-.- . .-. / -... .. .--- -.. . .... .- -. .--- . ... / --. . --. . - . -. / ...- .- -. --- -.-. .... - . -. -....--..
Ik ben in mijn twee weken natres-amo maarliefst 4 kg. afgevallen, baggerzooi daarquote:Op zondag 16 januari 2011 23:26 schreef Erasmo het volgende:
Voor de mensen die niet (meer) in dienst zitten dit schotelen ze je dus tegenwoordig voor bij Paresto:
[ afbeelding ]
Bovenstaand bordje kost iets van 4 euro, het lekkerbekje is een prefab paneerding van de goedkoopste vissoort die ze konden vinden, de friet was zoals altijd slap en koud en de sauzen zitten in ienimie zakjes, wat kun je nou doen met 10ml ketchup! ;')
En dan vinden ze het vreemd dat mensen iedere dag magnetronmaaltijden halen of naar de mac gaan...
Of je kiest voor wat anders.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:26 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er hier al genoeg woorden over vuil gemaakt maar ik dacht ik doe eens een plaatje voor julliequote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad niet heel lekker uit.
Als dat konquote:
Vreetschuur op de werf.quote:
Geen idee, ik kom daar voor het eerst.. Meestal is kleinschalig wel beter maar aangezien het allemaal allemaal prefab is tegenwoordig smaakt het op iedere locatie hetzelfde vrees ik...quote:Op zondag 16 januari 2011 23:36 schreef jankaas020 het volgende:
Ow, dit was in dok 6? Ik dacht dat het daar altijd wel goed te doen was..
Marine heeft toch eigen koks?quote:
Jup maar helaas moeten die volgens Paresto richtlijnen werken aan wal.quote:
Geen idee, ik haal altijd brood, 's avonds eet ik thuis wel weer warm. Maar als je die bakjes bedoel die op jouw foto staan, dan ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom daar voor het eerst.. Meestal is kleinschalig wel beter maar aangezien het allemaal allemaal prefab is tegenwoordig smaakt het op iedere locatie hetzelfde vrees ik...
Zeg asjeblieft dat ze in het Meeuwennest nog niet alles in die achterlijk kleine bakjes doen...
Met andere woorden: Je telefoon zuigt.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef gerco94 het volgende:
Die oranje veel lichter, en daardoor stukken sneller.
wat een bokkepootjes... Is volgens mij zwaar te bezuinigen als ze weer normaal gaan koken!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jup maar helaas moeten die volgens Paresto richtlijnen werken aan wal.
He bah, laatste keer dat ik er was kon je zelf nog scheppen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Geen idee, ik haal altijd brood, 's avonds eet ik thuis wel weer warm. Maar als je die bakjes bedoel die op jouw foto staan, dan ja.
Het zou me niks verbazenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
wat een bokkepootjes... Is volgens mij zwaar te bezuinigen als ze weer normaal gaan koken!
off zeker?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:54 schreef paintmeester het volgende:
Wij hebben alleen marine koks en ik mag nog zelf mijn eten opscheppen.![]()
![]()
truste
Zelf opscheppen kan nog steeds naar mijn idee.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
He bah, laatste keer dat ik er was kon je zelf nog scheppen.
[..]
Het zou me niks verbazen
Ok dat scheelt, voor je een normale portie hebt heb je vaak wel 2 van die bakjes nodig.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:57 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Zelf opscheppen kan nog steeds naar mijn idee.
Ik mag nu al 5 jaar bij Paresto eten en heb het in die tijd enorm zien verslechteren.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:58 schreef Sine_Pari het volgende:
Bij de KM was het eten in de 70'iger (bv. MKWD) altijd wel goed. Maar als ik nu zie wat ze er van gemaakt hebben ben ik dus blij dat ik niet in NLD dien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |