quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:20 schreef Bouke-p het volgende:
pfff de mor stelt toch geen ruk voorgoed voor als je verkouden bent!
Reservist hèquote:
lekker die vette troep op je bakks smeren!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:50 schreef Erasmo het volgende:
Mor is leuk mits ze niet gaan sproeien
Ah een hobbysoldaatquote:
Die meuk is echt slecht voor je huid...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:00 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
lekker die vette troep op je bakks smeren!
ah de MOR, heb ik nog leuke ervaring mee. Bij sproei ongeveer anderhalve minuut met mn adem in gestaan omdat ik de verkeerde kant van het opengescheurde pakje rsdl op de grond gooide XD. Ik met mn ogen dicht maar zoeken naar dat sponsjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:02 schreef Vortix het volgende:
Goeiemorgen. Ik heb weinig zin in de MOR, maar ik zal er vanmiddag toch maar weer eens aan moeten geloven
sorry, ik wil een kind van je...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef Rave_NL het volgende:
Zit ik sinds tijden weer eens achter mn laptop, word ik kapot gestalked met DM's...
Je bent slachtoffer van jouw eigen tofheid.. I feel your painquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef Rave_NL het volgende:
Zit ik sinds tijden weer eens achter mn laptop, word ik kapot gestalked met DM's...
When I get sad, I stop being sad and start being awesome again..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:27 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je bent slachtoffer van jouw eigen tofheid.. I feel your pain.
Barneyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
When I get sad, I stop being sad and start being awesome again..
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:02 schreef jankaas020 het volgende:
Als vrijwilliger naar Afghanistan
!
Dat is idd wel zuur als je in Kabul of Kandahar zit, de hele wereld zit aan het bier en jij loopt dom te kijken met je Malt...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef Bouke-p het volgende:
En zaterdag zit dr weer op! zometeen met n alcoholvrij biertje.... een film kijken in Holland House en morgen weer uitslapen!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ah de MOR, heb ik nog leuke ervaring mee. Bij sproei ongeveer anderhalve minuut met mn adem in gestaan omdat ik de verkeerde kant van het opengescheurde pakje rsdl op de grond gooide XD. Ik met mn ogen dicht maar zoeken naar dat sponsje.
quote:
Heb je je nog in moeten smeren met die troep? En hebben er nog mensen gefaaldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef Vortix het volgende:
[..]
MOR staat voor Masker Oefen Ruimte. Drills omtrent je gasmasker dus, met traangas. Niet echt heel prettig dus, maar het ging vrij vlekkeloos vandaag
Hoi US.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:03 schreef Sine_Pari het volgende:
Hoi C4 is hier een klein beetje NLD. Zit hier een bakje Nederlandse koffie te drinken (DE) terwijl ik een stroopwafel eet.
is je drop ook gearriveerd?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:03 schreef Sine_Pari het volgende:
Hoi C4 is hier een klein beetje NLD. Zit hier een bakje Nederlandse koffie te drinken (DE) terwijl ik een stroopwafel eet.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:03 schreef Sine_Pari het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja heb gister al volop drop zitten smikkelen en smullen.
Mijn moeder had het vanuit NLD opgestuurd. Moet hier ook ergens DE kunnen krijgen want bv. in het hotel waar ik laatst was hadden ze kleinee zakjes DE voor de koffiezetmachine. Drop zou je waarschijnlijk ergens in een van de staten in het Noorden kunnen krijgen (Veel oud Hollanders daar) Maar hier kan je enkel zoete zachte drop krijgen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:05 schreef hcwp het volgende:
[..]is daar een beetje goed aan het echt Nederlandse spul te komen? (Ik noem een UNOX, DE)
ISDL hebben we gelukkig overgeslagen, want dan hadden er ongetwijfeld mensen (waaronder misschien wel schrijver dezes) gefaald...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:46 schreef hcwp het volgende:
[..]
Heb je je nog in moeten smeren met die troep? En hebben er nog mensen gefaald?
wat voor masker?:Pquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef Vortix het volgende:
[..]
MOR staat voor Masker Oefen Ruimte. Drills omtrent je gasmasker dus, met traangas. Niet echt heel prettig dus, maar het ging vrij vlekkeloos vandaag
Ach, het is al heel wat dat ie niet zegt dat hij in de gaskamer is geweest.quote:
Dat klopt jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, het is al heel wat dat ie niet zegt dat hij in de gaskamer is geweest.
Excuus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, het is al heel wat dat ie niet zegt dat hij in de gaskamer is geweest.
quote:
1800 jaar geleden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:53 schreef Esses het volgende:
@cobra4, strikvraag. Wanneer wilden mensen voor 't eerst een gasaanval uitvoeren?
Vertelquote:
Nee ik bedoel echt 1800 jaar geleden. Iemand wou van een groep Romeinen af.quote:
betrouwbaar? Mwoaaaahquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt 1800 jaar geleden. Iemand wou van een groep Romeinen af.
Net zo betrouwbaar als de berichten dat in WO1 het de Duitsers waren die als eerste gifgassen hebben ingezet.quote:
De ChemPro 100 kan het iig waarnemen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:46 schreef AchJa het volgende:
@Cobra, zijn er de laatste tijd nog wat nieuwe ontwikkeling vwb het hele CBRN gebeuren geweest? Nieuwe strijdmiddelen etc?
Ik kan me herinneren dat Sarin een tijdje afwezig was in de gasverkenningsuitrusting, tot er een Japanner met Sarin begon te strooien in een tunnel.
En de Fransen die traangas hanteerden. Maar dat vind ik betrouwbaarder dan gevonden sporen in gesteentequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net zo betrouwbaar als de berichten dat in WO1 het de Duitsers waren die als eerste gifgassen hebben ingezet.
Toen konden ze al schrijven hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:38 schreef Esses het volgende:
[..]
En de Fransen die traangas hanteerden. Maar dat vind ik betrouwbaarder dan gevonden sporen in gesteente
Zal ik het zo zeggen, daar staat: Theorie, archeologie en het was teer (bij mijn weten), geen pekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
Even opgezocht. Het zou gaan om de Perzen die tijdens een beleg een groep Romeinen zou hebben vergiftigd met een combinatie van pek en zwavel rond het jaar 250.
http://vorige.nrc.nl/wete(...)ten_Romeinen_met_gas
Hoe dan ook: Die ene Pers die dood is gegaan, zou dat een voorloper van de Japanse Kamikaze zijn geweest?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Zal ik het zo zeggen, daar staat: Theorie, archeologie en het was teer (bij mijn weten), geen pek
K.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De ChemPro 100 kan het iig waarnemen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dan ook: Die ene Pers die dood is gegaan, zou dat een voorloper van de Japanse Kamikaze seppuku zijn geweest?
Doe 'm dan maar een grog.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:52 schreef Lotusss het volgende:
Geen biertje voor ErwinRommel vandaag, die ligt sinds afgelopen nacht met een flinke griep in bed!
Dat trekt zijn maagdarmstelsel denk ik nietquote:
Je word bedankt Jankaas, nu zit ik dus met de deun en de text van een van de domste liedjes in me hoofdquote:
Geef dan even een slinger aan de bel. De mods betalen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef jankaas020 het volgende:
hier in de kroeg isset een stuk drukker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |