Ik verstond: "I can grin-and-bear it."quote:Op donderdag 3 februari 2011 06:09 schreef Grunge. het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat één van die zussen tegen Charlie zei toen hij op het punt stond haar te penetreren maar ze niet nat genoeg was? Iets met 'wirgin'. Niet 'virgin'.
Ik denk dat het een set-up is, die gast zegt ook ''Send it to Mia'', het waren dezelfde 'hipsters' die bij Mia zaten toen Hank haar tegenkwam.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:48 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wordt hij nou verneukt door die 2 aan het eind van de aflevering? Of hebben zij het ook niet door?
Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Hoop dat het geen set-up is, niet zo'n zin in weer zo'n Mia chantage achtig iets.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:48 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wordt hij nou verneukt door die 2 aan het eind van de aflevering? Of hebben zij het ook niet door?
Volgens mij zei hij 'send it to me'.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik denk dat het een set-up is, die gast zegt ook ''Send it to Mia'', het waren dezelfde 'hipsters' die bij Mia zaten toen Hank haar tegenkwam.
Heb het eventjes teruggeluisterd, maar ik hoor echt Miaquote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij 'send it to me'.
Hank Moody.
het is denk ik send it to me,ye. het is namelijk geen A die die dude aan het eind uitspreekt.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:14 schreef sanakthe het volgende:
Hmm, ik dacht eerst dat hij 'Send it to me, ye' zei. Maar nu hoor ik dus Mia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Goed einde, verhaaltechnisch. Arme Hank!
Ja, dat is het ook. Zeker geen 'Mia' aan het eind.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:25 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
het is denk ik send it to me,ye. het is namelijk geen A die die dude aan het eind uitspreekt.
Ik kijk altijd met us ondertiteling, staat er bijna tegelijk op met de serie zelf. Voorkomt dat je soms net even dingen verkeerd verstaat.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
''Me, yeah'' klinkt wel enorm als Mia, dus ik hoef me niet te schamen.
Ik hoorde ook Miaquote:Op maandag 7 februari 2011 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
''Me, yeah'' klinkt wel enorm als Mia, dus ik hoef me niet te schamen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:00 schreef Chriz2k het volgende:
''You should consider smiling more often, it got me a little wet''.
Dit. Ik vond Mia overigens erg cute deze aflevering.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgens mij was het geen set-up van die meisjes, maar gewoon een terugpak aktie van die hipsterjongens, omdat Hank ze eerder had gedist.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Robophatt het volgende:
Het was zeker geen set-up van hun in ieder geval, daar ben ik van overtuigd.
Nou het lijkt me sterk dat die meiden het expres deden, Mia in ieder geval niet want die was al 3 miljoen kilometer heen. Of dat andere meisje te vertrouwen is weet ik niet, zou kunnen dat ze zin heeft om al extra vroeg in de schijnwerpers te staan. Hoe ik het zie is dat die kerels het gewoon zagen en hun kans hebben gepakt om Hank flink terug te pakken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:38 schreef planethugo het volgende:
[..]
ze gaan toevallig samen op bed liggen met de hand om zijn pik, dan maakt iemand een foto en daarna gaan ze weer weg. Stom toevallig natuurlijk
Zij is fijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:00 schreef Chriz2k het volgende:
''You should consider smiling more often, it got me a little wet''.
Vond hem in die andere aflevering al geniaal. Vanmiddag maar even de nieuwe aflevering kijken.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:47 schreef Chriz2k het volgende:
Sexy gay kiss, zeg.
Eddie Nero is echt een geniaal personage.
Vond de vorige ook vermakelijk, alleen hij kakte wat in bij het einde.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dit was wel weer een goede aflevering.
Ik vond er niks aanquote:Op maandag 14 februari 2011 13:30 schreef Tamashii het volgende:
Fantastische aflevering. Die gay kus was echt wel sexy.
Lachwekkend, maar meer ook nietquote:
Dit mag van mij best in een spoilertag.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:11 schreef JDx het volgende:
De enige reden dat ik dat denk wat jij zegt is omdat ik het niet terug zag komen in de preview, die weer meteen erna begon, haat dat.
Dit dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:02 schreef gnilrednoz het volgende:
Jammer dat we Abby's tieten niet te zien kregen
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:02 schreef gnilrednoz het volgende:
Jammer dat we Abby's tieten niet te zien kregen
Nee... eerst vond ik Hank een stoer en cool personage, waarmee je medelijden had als hem weer iets vervelends overkwam... Nu vind ik hem echt een steeds grotere loser worden, die alle shit die hem overkomt gewoon steeds meer verdient. Eigen schuld, dikke bult. Maar wellicht is dit ook de bedoeling van de makers van de serie. Van held naar anti-held. Doen ze dan wel perfect!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:55 schreef SnuggLe het volgende:
Ik begin met kapot te irriteren aan Hank. Slappe zak. Get your shit together. Natuurlijk is hij erg leuk/grappig etc, maar het is steeds hetzelfde liede. Hij verkut het steeds weer. Wake up you f*ck!
Ben ik de enige die zich daaraan irriteert?
Nee, want anders geen Californication. Misschien ietwat te simpel gezegd maar door zulke acties trekt hij wel de show. Verder is het ook niet alsof hij het niet weet, Karen zei al "Hank, you're slipping"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:55 schreef SnuggLe het volgende:
Ik begin met kapot te irriteren aan Hank. Slappe zak. Get your shit together. Natuurlijk is hij erg leuk/grappig etc, maar het is steeds hetzelfde liede. Hij verkut het steeds weer. Wake up you f*ck!
Ben ik de enige die zich daaraan irriteert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |