Ik kijk altijd met us ondertiteling, staat er bijna tegelijk op met de serie zelf. Voorkomt dat je soms net even dingen verkeerd verstaat.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
''Me, yeah'' klinkt wel enorm als Mia, dus ik hoef me niet te schamen.
Ik hoorde ook Miaquote:Op maandag 7 februari 2011 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
''Me, yeah'' klinkt wel enorm als Mia, dus ik hoef me niet te schamen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:00 schreef Chriz2k het volgende:
''You should consider smiling more often, it got me a little wet''.
Dit. Ik vond Mia overigens erg cute deze aflevering.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgens mij was het geen set-up van die meisjes, maar gewoon een terugpak aktie van die hipsterjongens, omdat Hank ze eerder had gedist.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Robophatt het volgende:
Het was zeker geen set-up van hun in ieder geval, daar ben ik van overtuigd.
Nou het lijkt me sterk dat die meiden het expres deden, Mia in ieder geval niet want die was al 3 miljoen kilometer heen. Of dat andere meisje te vertrouwen is weet ik niet, zou kunnen dat ze zin heeft om al extra vroeg in de schijnwerpers te staan. Hoe ik het zie is dat die kerels het gewoon zagen en hun kans hebben gepakt om Hank flink terug te pakken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:38 schreef planethugo het volgende:
[..]
ze gaan toevallig samen op bed liggen met de hand om zijn pik, dan maakt iemand een foto en daarna gaan ze weer weg. Stom toevallig natuurlijk
Zij is fijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:00 schreef Chriz2k het volgende:
''You should consider smiling more often, it got me a little wet''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |