Ze speelt Amanda Daniels in Entourage. Heeft ze daar sex met Vincent of ben je in de war met Sasha Grey?quote:
Ik verstond: "I can grin-and-bear it."quote:Op donderdag 3 februari 2011 06:09 schreef Grunge. het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat één van die zussen tegen Charlie zei toen hij op het punt stond haar te penetreren maar ze niet nat genoeg was? Iets met 'wirgin'. Niet 'virgin'.
Ik denk dat het een set-up is, die gast zegt ook ''Send it to Mia'', het waren dezelfde 'hipsters' die bij Mia zaten toen Hank haar tegenkwam.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:48 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wordt hij nou verneukt door die 2 aan het eind van de aflevering? Of hebben zij het ook niet door?
Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Hoop dat het geen set-up is, niet zo'n zin in weer zo'n Mia chantage achtig iets.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:48 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wordt hij nou verneukt door die 2 aan het eind van de aflevering? Of hebben zij het ook niet door?
Volgens mij zei hij 'send it to me'.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik denk dat het een set-up is, die gast zegt ook ''Send it to Mia'', het waren dezelfde 'hipsters' die bij Mia zaten toen Hank haar tegenkwam.
Heb het eventjes teruggeluisterd, maar ik hoor echt Miaquote:Op maandag 7 februari 2011 13:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij 'send it to me'.
Hank Moody.
het is denk ik send it to me,ye. het is namelijk geen A die die dude aan het eind uitspreekt.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:14 schreef sanakthe het volgende:
Hmm, ik dacht eerst dat hij 'Send it to me, ye' zei. Maar nu hoor ik dus Mia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Goed einde, verhaaltechnisch. Arme Hank!
Ja, dat is het ook. Zeker geen 'Mia' aan het eind.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:25 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
het is denk ik send it to me,ye. het is namelijk geen A die die dude aan het eind uitspreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |