quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:29 schreef criminal_mind het volgende:
At the TCAs today, Showtime entertainment chief David Nevins announced Showtime had renewed Californication for a fifth season after only episode of season four. Its fourth season premiere on Sunday averaged 848,000 viewers, its best premiere ever.
Hij loopt alleen een beetje achterquote:
848.000 viewers, is dat niet heel weinig?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:29 schreef criminal_mind het volgende:
At the TCAs today, Showtime entertainment chief David Nevins announced Showtime had renewed Californication for a fifth season after only episode of season four. Its fourth season premiere on Sunday averaged 848,000 viewers, its best premiere ever.
Zoals al vaker gezegd, Showtime is een cabel network met iets van 12 miljoen abonnees. Californication zit achter de decoderquote:Op zondag 16 januari 2011 18:44 schreef copilco het volgende:
[..]
848.000 viewers, is dat niet heel weinig?
Boer zoekt vrouw, in het kleine Nederland trekt alleen al 3,5 miljoen kijkers.
Ik kan 'm wel aanpassen, maar heb jij dan zin om korte bio's te maken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:10 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Hij loopt alleen een beetje achter
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef Houniet het volgende:
ShowtimeHouniet
Californication ft. Dexter
Mooiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:29 schreef criminal_mind het volgende:
Wordt over 6 dagen uitgezonden.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:06 schreef Oosten het volgende:
Is ep3 al te downloaden?
Kan niet wachten!
Dan heb je zeker de preview voor volgende week gemist (zat gewoon achter de 720p-versie).quote:Op maandag 17 januari 2011 21:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nou, nou, nou, wat een cliffhanger op het einde. Zou Hank dood gaan of niet? Ik kan haast niet wachten.
Die was lekker. Multitasken tijdens het neukenquote:
Ik dacht heel ff dat het een shemale was.quote:
Seizoen 4 zijn we nu. Duurt dus nog wel een tijd voordat seizoen 5 in de winkel ligt.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:27 schreef Oksel het volgende:
S5? Dat is goed nieuws!![]()
![]()
Geniale serie. Die ga ik echt kopen.
Ze hebben nieuwe openingcredits ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die was lekker. Multitasken tijdens het neuken
Heb ik vorige twee keer niet goed opgelet of hebben ze echt nieuwe openingcredits?
Idd het lijkt wel of ze elk seizoen slechter wordt. Dat piepstemmetjes is ook nog eens heel irritant.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:34 schreef Ereinion het volgende:
Iets mindere aflevering ja, vooral omdat die Rebecca totaal niet kan acteren. Runkle was weer briljant.
op de officiele site van californicationquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:28 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Heeft iemand een linkje van de episode 4 promo/trailer?
Je mist wel de beste seizoensfinale ooit, zo ongeveer. Maar om die te waarderen moet je wel het hele seizoen gezien hebben denk ik. Niet eens zozeer voor het verhaal, maar wel voor de opbouw naar de climax.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:42 schreef Bigs het volgende:
Ik heb seizoen 3 overgeslagen, maar ben blij dat ik weer ingehaakt benEr is niet echt veel ontwikkeling geweest qua verhaal zie ik, maar dat wil niet zeggen dat het geen goeie serie is
Waaromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:42 schreef Bigs het volgende:
Ik heb seizoen 3 overgeslagen, maar ben blij dat ik weer ingehaakt ben![]()
Waarom ik blij ben dat ik ingehaakt ben? toffe serie ;')quote:
Alleen al voor de vrouwen moet je seizoen 3 ook kijken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:34 schreef Bigs het volgende:
[..]
Waarom ik blij ben dat ik ingehaakt ben? toffe serie ;')
Maar seizoen 3 heb ik eigenlijk gewoon geen tijd voor gehad. Heb S2 in een paar dagen gekeken en na het verwdijnen Lew Ashby was ik wel een beetjedus had niet direct zin in S3. Nu ik zag dat S4 was begonnen had ik geen geduld om eerst nog S3 te gaan opzoeken
Nu heb je het wel voor jezelf verpest lol. De finale van seizoen 3 was ontzettend goed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:34 schreef Bigs het volgende:
[..]
Waarom ik blij ben dat ik ingehaakt ben? toffe serie ;')
Maar seizoen 3 heb ik eigenlijk gewoon geen tijd voor gehad. Heb S2 in een paar dagen gekeken en na het verwdijnen Lew Ashby was ik wel een beetjedus had niet direct zin in S3. Nu ik zag dat S4 was begonnen had ik geen geduld om eerst nog S3 te gaan opzoeken
Dat is Stephen Tobolowsky, misschien ken je hem uit Heroes, Deadwood, Glee of Groundhog Day?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die chick van Charlie was fucking geil. Die kont![]()
Ik ken trouwens die agent die met Marcy gaat daten ergens van.
Heb even op Wikipedia gekeken maar hij is dus zo'n typische bijrol acteur die in zwaar veel serie's zit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat is Stephen Tobolowsky, misschien ken je hem uit Heroes, Deadwood, Glee of Groundhog Day?
Nee, dat is Chris Elliot, in There's Something about Maryquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:13 schreef Sloggi het volgende:
Speelt hij ook niet in een of andere film een loser met een huidprobleem?
Nou ja, eigenlijk juist daarom. In seizoen 3, zeker tegen het einde aan, kwam het weer een beetje goed in huize Moody, en het gevaar van Mia was geweken. En toen, hop, was ze er weer, en werd het bekend.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Ereinion het volgende:
Vind je? De finale van seizoen drie was zeker briljant, maar stond eigenlijk volledig los van de rest van het seizoen. Het was eigenlijk een vervolg op de verhaallijn uit seizoen 1 en 2.
Oh ja!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:26 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Nee, dat is Chris Elliot, in There's Something about Mary
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:32 schreef Bigs het volgende:
Jaja de boodschap is duidelijk mensenBekijk het van deze kant: als S4 straks voorbij is heb ik nog iets te kijken
Dude! Dat kun je echt niet zo kijken. Kijk lekker seizoen drie, kun je daarna seizoen vier kijken en ben je helemaal bij. Misschien kun je heel seizoen drie wel in een weekend kijken, of in een week; zo lang duren de afleveringen nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:32 schreef Bigs het volgende:
Jaja de boodschap is duidelijk mensenBekijk het van deze kant: als S4 straks voorbij is heb ik nog iets te kijken
Absoluutquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef Breekfast het volgende:
Seizoen 4 is ijzersterk begonnen vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |