SPOILER: De singlesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te downloaden via iTunes en http://www.downloadmusic.nl/acties/thevoiceofholland/
die waren 55/45, dus wat 'ineens Ben dubbel voor'? Ze riepen eerst geen percentages dus wie weet stond Esther wel met 51/49 voor voor de reclame... En niet echt raar dat er een eindspurt komt als een favoriet als Ben 'achterstaat'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het over de publieksstemmen.
moet naar huisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef Peter het volgende:
Muis mag naar huis!Muis mag naar huis!
Muis mag naar huis!
Muis mag naar huis!
Muis mag naar huis!
Muis mag naar huis!
Muis mag naar huis!
Muis mag naar huis!
Muis mag naar huis!
Muis mag naar huis!
Muis mag naar huis!
Muis mag naar huis!
Muis mag naar huis!
Muis mag naar huis!
Muis mag naar huis!
Muis mag naar huis!
Muis mag naar huis!
Ja, ze speelt toch ook al in een musical en Jennifur heeft dat allemaal niet. Dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef Pisces29 het volgende:
"Pearl heeft het niet nodig, dus we kiezen voor een nieuw talent, Jennifur"
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Veerkrachtig... eerder donsverfrommelig.
Ja hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef Symphonic het volgende:
Mag ik 1 letter veranderen in de TT?
Zo klinkt het inderdaad, je voelt die maarrrrrrr hangen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef mootie het volgende:
Veel complimenten voor Pearl, maar ze gaat niet door.
Het programma heet THE VOICE. En daar draait het om. Dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, ze speelt toch ook al in een musical en Jennifur heeft dat allemaal niet. Dus.
Ik zou protest aantekenenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:10 schreef Majkool het volgende:
Kom op zeg! Dit slaat nergens op!
De verdeling van de coachpunten maakt het bijna onmogelijk om het publiek er nog iets aan te laten veranderen...
dat is de bedoeling ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:10 schreef Majkool het volgende:
De verdeling van de coachpunten maakt het bijna onmogelijk om het publiek er nog iets aan te laten veranderen...
Ik zeg toch bijna dubbelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
die waren 55/45, dus wat 'ineens Ben dubbel voor'? Ze riepen eerst geen percentages dus wie weet stond Esther wel met 51/49 voor voor de reclame... En niet echt raar dat er een eindspurt komt als een favoriet als Ben 'achterstaat'
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:10 schreef Peter het volgende:
De coke uit Volendam is uitgewerkt en ze worden verstandig!![]()
We jankten ook om Ansj die niet durfde te kiezenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:10 schreef Majkool het volgende:
typische finale nummersquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Karina het volgende:
Waarom allemaal van die slome nummers?
Tot nu toe vind ik Leonie het leukste nummer hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Karina het volgende:
Ja in al die nummers had meer pit in moeten zitten dan hadden ze kans gehad om echt wat te wordenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:12 schreef just me het volgende:
StefanTetelepta Stefan
Zo, het geld van John Ewbank was op zo te zien. Heeft nog lang geduurd dit stukje doorgestoken kaart in #tvoh
![]()
![]()
Ja dat wel, het mogen nu geen covers meer zijn, dus dan is het afhankelijk van de schrijvers ....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:12 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind alle singles tegenvallen eigenlijk.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:12 schreef just me het volgende:
StefanTetelepta Stefan
Zo, het geld van John Ewbank was op zo te zien. Heeft nog lang geduurd dit stukje doorgestoken kaart in #tvoh
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:13 schreef miss_dynastie het volgende:
In elk geval zijn nu de echte artiesten duidelijk, Ben en Pearl. En daar moet het tussen gaan. Klaar
ja dat had ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:13 schreef iBenny het volgende:
"Uw mediabox zal op standby gaan"
Wuuuuut?__!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik Leonie het leukste nummer hebben
Die troep komt toch altijd in die troeplijstenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:12 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja in al die nummers had meer pit in moeten zitten dan hadden ze kans gehad om echt wat te worden
OZNZquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:13 schreef just me het volgende:
* just me geeft alvast zeiltje aan Karina voor morgen!
John Ewbank...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Die singles zijn duidelijk het resultaat van niet al te beste songwriters en haast.
Ik voorzie een nieuw programma. The Song of Holland. Voor al uw tekstschrijversquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Die singles zijn duidelijk het resultaat van niet al te beste songwriters en haast.
Slaap lekkerquote:
Dat had ik net ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:13 schreef iBenny het volgende:
"Uw mediabox zal op standby gaan"
Wuuuuut?__!
Had je anders verwacht van iemand die Toon! heet met een ! achter zijn naam?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat wordt nog een hele klus om een hele cd vol te kliederen. Als het allemaal van deze doorsnee jengelnummers, dan hebben ze een probleem.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:12 schreef Karina het volgende:
Wie heeft die nummers geschreven? Vreselijk.
Slaap lekker Jooopiquote:
a la treintje?op een buitenlands label en dan proberen te hypen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Toch is Ewbanks omkoperij ergens goed voor geweest. Ik wed dat als Piepie een Norah Jones-achtig plaatje volkweelt, dit aardig verkocht gaat worden.
Beleding voor Norah Jones om haar in een zin met mininminmi te noemenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Toch is Ewbanks omkoperij ergens goed voor geweest. Ik wed dat als Piepie een Norah Jones-achtig plaatje volkweelt, dit aardig verkocht gaat worden.
Neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had je anders verwacht van iemand die Toon! heet met een ! achter zijn naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |