Wat?quote:
bedankt voor je aanbod maar ik heb je zakdoek niet nodigquote:
als je stemt ben je zowiezo al naiefquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef Sdivad het volgende:
Haha, had Ben nog meer sms-stemmen ook...wat een geldklopperij
daarom werd gezegd dat Esther de meeste zou hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef Sdivad het volgende:
Haha, had Ben nog meer sms-stemmen ook...wat een geldklopperij
Hoezo? Het is juist uberdom dat áls je voor iemand gaat dat met 52/48 te doen, wat maakt het dan voor verschil. Je kiest voor iemand, gá er dan vol voor en doe gewoon lekker een flink verschil zodat je je keuze veiligsteltquote:
zeer terecht en eerlijk. Esther vond ik ook geweldig vanavond net zo goed als Ben maar gezien alle liveshows is ben wel terechte finalistquote:
Ik weet niet hoor? Maar weet je hoeveel stemmen dat wijf nodig had om nog te winnen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef Riann het volgende:
mijn stemmen hebben een goede invloed gehad![]()
![]()
niet voor niks gestemd dus
dan klopte de tussenstand nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:04 schreef OmniRocket het volgende:
oplichterij... hoe kan Esther 2* voorstaan, en dan alsnog met publieksstemmen 65-35 verliezen?
Denk lang geleden! Ik heb het je verteldquote:
Het moet vooral commercieel uit te melken zij he.. In Ben hebben ze al zoveel geld en energie gestoken. Die moeten ze wel laten winnen. Staat in het scriptquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:04 schreef Majkool het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor? Maar weet je hoeveel stemmen dat wijf nodig had om nog te winnen?
SMSen heeft geen nut met zulke punten van de coach...
Ja, Jaap had het ook zo kunnen inzingenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef Pisces29 het volgende:
Jeumig wat een typisch X-factor plaatje is dit zegAiks
dat mag ie van haar moederquote:
Van Jennifer...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef Peter het volgende:
Dat Ben maar mag verliezen in de finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |