ik heb er nog 2 bovenop gedaan dan doe ik er nog 3 bijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb bovenop de 5 die ik al had gedaan voor Esther er nog 10 bovenop gedaan
Toch mooi dat je na 18 weken je daar nog over kan opwinden/verbazenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:29 schreef Livra het volgende:
We worden genaaid waar we bijstaan wéér reclame.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:30 schreef Livra het volgende:
Bespreken we na afloop ook nog deze brand?
Ja, leugenaarsterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook ge-smstVoor Ben.... maar ze komen niet aan
Naief he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Toch mooi dat je na 18 weken je daar nog over kan opwinden/verbazen!
Verslaggever uit Duckstad!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:30 schreef Karina het volgende:
Sorry, maar die naam van die man Geert Gordijn![]()
En wat is het met die chemische branden opeens achter elkaar?
Ethanol is niet gevaarlijk, tenzij het explodeertquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weer een chemische brand bij Dordrecht in de buurt. In Zwijndrecht.
Trein met ethanol in de fik.
Daarom zeiden ze ook dat Esther eerste stondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:30 schreef Injetta het volgende:
Lekker rekken zodat heeeeeel veel mensen in paniek voor Ben gaan bellen..![]()
![]()
nee hequote:WTF weer iets met gevaarlijke stoffen in de fik.. Hebben ze al gemeld dat er niks aan de hand is en geen enkel gevaar voor de volksgezondheid??
Al rek je d'r zo uit dat ze 3 meter lang is, Esther is een middelmatige zangeres en geen entertainer. One day fly.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het begrijpt. En bovendien; Esther kan je altijd nog zo stylen dat ze er ook 'apart' uitziet.
Ja. Je nieuwe icon is stom en onherkbaanbaar btw.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef franklop het volgende:
die brand is niet zo erg trouwens hoor, maar wel weeeeeeeeeeer in mijn omgeving
hij ligt er nog niet uit hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ben wordt genaaid, na alles wat hij het programma heeft gegeven !
Ben is er al als artiest. Esther kan nog wel een steuntje gebruiken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Ben wordt genaaid, na alles wat hij het programma heeft gegeven !
Ik zou d'r doen hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Al rek je d'r zo uit dat ze 3 meter lang is, Esther is een middelmatige zangeres en geen entertainer. One day fly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |