Maar je moet toch niet winnen omdat mensen het programma nodig hebben om iets te worden en mensen je dat gunnen? Je moet winnen omdat je de beste bent. Anders had het programma wel Help Me Holland geheten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mee eens. En daarom gun ik het Esther meer. Kijk Ben is gewoon fucking goed en die moet een wereldhit maken, klaar. Esther moet gewoon dit hebben om haar naam neer te zetten!
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar je moet toch niet winnen omdat mensen het programma nodig hebben om iets te worden en mensen je dat gunnen? Je moet winnen omdat je de beste bent. Anders had het programma wel Help Me Holland geheten.
zou ongeveer 60 minuten durenquote:
Psies..!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar je moet toch niet winnen omdat mensen het programma nodig hebben om iets te worden en mensen je dat gunnen? Je moet winnen omdat je de beste bent. Anders had het programma wel Help Me Holland geheten.
Nee, als iemand populair is moet ie winnen. Goed heeft er alleen zijlings mee te maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo een drogreden, als iemand goed is moet diegene winnen, basta.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
iTunes en http://www.downloadmusic.nl/acties/thevoiceofholland/
Populair daar is Popstars voor, dit is toch TVOH? Maar dat zal de kijkers/luisteraars worst zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, als iemand populair is moet ie winnen. Goed heeft er alleen zijlings mee te maken.
Al vind ik Dean de beste bij popstarsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Populair daar is Popstars voor, dit is toch TVOH? Maar dat zal de kijkers/luisteraars worst zijn natuurlijk.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:39 schreef Riann het volgende:
[..]
Al vind ik Dean de beste bij popstars
Dat is echt typisch aan deze jury, eerst maanden lang roepen dat álles prachtig en zuiver is en daarna nog hielen likken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moeten ze dag gewoon zeggen, de lafbekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |