hierquote:
Het lijkt wel een sekte die OPquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Zijn we nou weer klaar over de op?
Ik vind eigenlijk dat mensen die er om vragen sowieso minimaal 500 topics straftijd moeten krijgen
Hey LLquote:
Ik vind je mild, 500 topics ben je zo doorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind eigenlijk dat mensen die er om vragen sowieso minimaal 500 topics straftijd moeten krijgen
Doe niet zo raaaaaaaaaaaaaaaarquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat HAAAAAAAAAAT ik ZOOOOO he![]()
Ben je klaar meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I'm on it![]()
medeuser uit PTA is juist eerder vanavond vertrokken uit Zwijndrecht voor een rit van 26 uur voor het goed doel
Uiteindelijk wel jaquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben best wel raar hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe niet zo raaaaaaaaaaaaaaaar
Hence the minimaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
[..]
Ik vind je mild, 500 topics ben je zo door
dat is maar een week wachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Gezelligheid hier...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb jij van zo iemand te verwachten?
Minimaal he, kan nog oplopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is maar een week wachten
Ja, dat gedoe de hele tijd door allemaal mensenquote:
Wil je niet gewoon met me trouwen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe is die daar?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dag lieve allemaal![]()
Nee, niet gewoonquote:
Maar, maar, ik vind jullie zo LIEFF....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat gedoe de hele tijd door allemaal mensen
Dank jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar, maar, ik vind jullie zo LIEFF....![]()
Dat is fijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mja die gast is een beetje geschiftquote:
Wij jou ook hoor Whiskquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ow, OKquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij jou ook hoor Whisk![]()
Maar doe nu maar weer gewoon jezelf zijn
Neeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik laat deze inkopper gewoon even lopenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Arghhhhhhhh maak me gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik laat deze inkopper gewoon even lopen
Zullen we DM tot de orde halenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat weer nergens over?
he gezellig
Ik volg het ook niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
he gezellig
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
he gezellig
quote:
weet ik tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ik zei dat ik mijn chips OP had
Wat zeg je??quote:
Of DM als in DaMartquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat zeg je??
En de DM is meer een "als je DOOD bent ontvang je deze message" dan een "Direct Message"
deka marktquote:
met zijn ooglapquote:
de doerak.quote:
belhamelquote:
rapaljequote:
deksels addergebroed!quote:
Dagelijks Mango-Etenquote:
ik ben voor de duuvel nie bangquote:
Periodiek Zusteem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |