What has been seen.....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:00 schreef Koen66 het volgende:
zowaar wel de 1e keer dat we tetten bij Anne zien
WIL je dat dan??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:00 schreef Koen66 het volgende:
zowaar wel de 1e keer dat we tetten bij Anne zien
Oke!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt gewoon een grote FOK! meet bij Roel
Nou wat een kuttekop he?! Zou haar piercing er echt via de verkeerdekant door haar bovenlip willen trekken!!quote:
hmm niet opgevallen danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, ze waren wel vaker te zien.
Daar kijk ik liever naar dan naar die voorkant van Anne.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat blote been en die decolletee van Esther
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat is eigenlijk zo aantrekkelijk aan Roel? Straks ga je bij hem langs dan lijkt het net een puppy die over je heen kruipt met een olifantenlul die de grond raakt.
Maar goed, wat een pracht kerel is dat met zon positieve instelling en zangtalenten.
Goudhandelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
'Die tongzoen was gewoon gewelfdig.... en lekker'![]()
So be itquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat is eigenlijk zo aantrekkelijk aan Roel? Straks ga je bij hem langs dan lijkt het net een puppy die over je heen kruipt met een olifantenlul die de grond raakt.
.
Die sowieso.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
Haha ja dat vind ik hem ook wel een beetje, Anne ook trouwens!
quote:
TOTAAL geen passie inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
Dit is het slechtste nummer door Ben eigenlijk
Ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef twentemeisje het volgende:
Ik had trouwens gehoopt op een nummer van The Kings of Leon.
Whiskie, QFT !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
IK heb echt zo'n hekel aan Ben.. Overhyped.. En maar 1x echt geniaal gezongen: bij de AUDITIE
Hij kent (kende ) Michael Jacksonquote:
En dan nog beter dan het beste van Jenniferquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
Dit is het slechtste nummer door Ben eigenlijk
TMie!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef twentemeisje het volgende:
Ik had trouwens gehoopt op een nummer van The Kings of Leon.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik word zo zenuwachtig van die dansmevrouwen.
dat geldt voor ieder nummerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
En dan nog beter dan het beste van Jennifer
DE STER van het programma he.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:05 schreef Starlie het volgende:
Ben krijgt wel alle extraatjes en aandacht hoor... Tongzoen, bekende danser en nog meer van dat soort dingen.
dat dus, gewoon geplugd tot de eoverwinning, net als broetje Dean bij Popstarsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:05 schreef Starlie het volgende:
Ben krijgt wel alle extraatjes en aandacht hoor... Tongzoen, bekende danser en nog meer van dat soort dingen.
iddquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:06 schreef Livra het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n man die stiekem wat probeert bij de vriendinnetjes van z'n zonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |