Ik herken dit ook wel. Al weet ik niet meer of het echt zo was, dat die drang niet zo heftig was, of dat het kwam omdat ik zo ontzettend moe was en zo klaar met het hele gedoe. Ik had er gewoon geen zin meer inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik herken ook jouw manier van persen meer, Twinkly, Ik wist dat het persdrang was, maar het was niet zo allesoverheersend als ik had verwacht. Eigenlijk waren het de rustigste 2 uur en 5 minuten van de bevalling.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
In mijn ziekenhuis is de grens 2 uur. Ze hebben 5 minuten gewacht met ingrijpen omdat het persen heel goed ging en ze me de kans wilden geven. En tja, toen was 'ie er!
Om de 4 minuten, 50-60 seconden en nog steeds heel goed te doen. Ik mag inderdaad zelf bepalen wanneer ik naar het ziekenhuis ga. Als het zo doorgaat gaan we denk ik ergens voor middernacht, want ik wil niet op pad als ik doodop ben en het is ook wel fijn om eventueel hulp te krijgen als de weeen niks blijken te doen.
Nouja zoals ik het begrepen had was bij ons bij een ziekenhuisbevalling 1,5 uur persen de grens zonder dat er ingegrepen werd. Ik zat op 1,5 uur toen er een knip gezet werd en op 1 uur en 3 kwartier toen de gynaecoloog opgeroepen werd maar die was nog bezig ergens anders, toen zij er eenmaal was zat ik bijna aan de 2 uur. T was ook zo gepiept toen ze er eindelijk was haha.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Twinkly het volgende:
Wat hebben jullie lang geperst Claudia en Huup! Ik dacht altijd dat dat niet mocht, dat 1,5 uur de grens was ofzo?
Het was ook vooral de duidelijkste tijd, vond ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:57 schreef PM-girl het volgende:
Wat wordt het spannend!
[..]
Ik herken dit ook wel. Al weet ik niet meer of het echt zo was, dat die drang niet zo heftig was, of dat het kwam omdat ik zo ontzettend moe was en zo klaar met het hele gedoe. Ik had er gewoon geen zin meer in
Oooooh ik voel me zo dom nu!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
prostaglandines zitten in het zaad van je venten die doen ongeveer hetzelfde als strippen, mits je baarmoederdermond daar klaar voor is.
en persen? Tisda?? Bij Amber heb ik helemaal niet hoeven persen en bij Tess 1x geloof ik
Nee dan moet je juist nie persen maar meer vezels eten en water drinken en anders even langs de HA voor wat zakjes spul.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:00 schreef Tally het volgende:
Enige persen wat ik op dit moment ken is dat ik last heb van obstipatie
Moet je ook persen hoor!!!
Ik deed vanavond boodschappen en zag mensen staren naar mijn buik en ik had echt zoiets: Ziet het er zo vreemd uit?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb mijn etos box opgehaald. Veel mensen in de stad keken van de box naar mijn buik en weer terug.
niet doen joh!quote:
Ga ns douchen? Ik wil dat t opschietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Achteraf denk ik dat het meteen begonnen is na het strippen. In het ziekenhuis heb ik drie keer over een balie heen gehangen omdat het niet meer ging. Een lieve mevrouw heeft een rolstoel voor me gehaald.
Maar nu ik zo op de bank lig, de weeen voel komen en gaan, er voorspelbaarheid in zit er tijd tussen zit is het gewoon heel anders. Het is ook een bevestiging voor mezelf dat ik de vorige keer een idiote weeenstorm heb gehad.
Maar hey, niet te vroeg juichen.
Weet ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee dan moet je juist nie persen maar meer vezels eten en water drinken en anders even langs de HA voor wat zakjes spul.
Van dat soort persen krijg je aambeien en die pers je dr met een beetje pech tijdens je bevalling ook uit
zonder gekheid, echt hoor, je bent veel vatbaarder voor aambeien tijdens een zw.schap en als ik de verhalen moet geloven is dat geen pretje
Die ken ik niet! En ik heb toch al heel wat huis, tuin en keukenmiddeltjes gehoord.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:04 schreef 3e.ronde het volgende:
kiwi eten Tally!
Elke dag 2 stuks, voor sommigen echt een wondermiddel.
Lekker en gezond
Owh oke. Ja ik heb een dikke vette pensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik begin een buikje te krijgen maar het lijkt meer op een vetrol. Maar door mijn jas zag je helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |