Ik mis mijn vorige wijk niet echt, stond in de top-10 vogelaarparadijsjes.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:48 schreef du_ke het volgende:
Ik woon in de lokale 'achterstandswijk' maar hier gebeurt niks gelukkig
Lijkt me sterk dat we het daar over eens zijn. Zeker niet met de rechtse fokkertjes waar iedere ratio veelal verloren lijkt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:51 schreef Cerbie het volgende:
Maar kunnen we het erover eens zijn dat rechtsen gewoon verstandige mensen met een hoge eigen beheersingsoriëntatie zijn?
Het gaat dan ook niet om ratio, maar het gevoel dat je zelf invloed hebt op je eigen lot. Best interessant leesvoer, ik heb jammer genoeg niet de tijd om er een topic met uitleg over te openen en de discussie bij te houden. En er zitten hier toch vast wel wat sociale wetenschappenstudenten die dieper met deze feiten bekend zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat we het daar over eens zijn. Zeker niet met de rechtse fokkertjes waar iedere ratio veelal verloren lijkt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat we het daar over eens zijn. Zeker niet met de rechtse fokkertjes waar iedere ratio veelal verloren lijkt.
De linksen zijn als een speelbal in handen van (kwaadwillende) goden. De onttovering van de wereld heeft voor hen nog geen aanvang genomen. Ze zitten nog in de middeleeuwen. Rechtsen zien ze als ketters. Het partijprogramma van de PvdA wordt niet voor niets intern aangeduid als Malleus Maleficarum.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:51 schreef Cerbie het volgende:
Maar kunnen we het erover eens zijn dat rechtsen gewoon verstandige mensen met een hoge eigen beheersingsoriëntatie zijn?
De Heksenhamer? Sorry Sacher ik kan werkelijk geen post van je meer serieus nemen door alle onzinnige dingen die je erbij haalt. Jammer, want je bent geen domme gozer volgens mij.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De linksen zijn als een speelbal in handen van (kwaadwillende) goden. De onttovering van de wereld heeft voor hen nog geen aanvang genomen. Ze zitten nog in de middeleeuwen. Rechtsen zien ze als ketters. Het partijprogramma van de PvdA wordt niet voor niets intern aangeduid als Malleus Maleficarum.
Alle etatisten zijn zuur. Allemaal jankbekken dat 'de andere partij/kant' hun niet hun ideaal laat afdwingen.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alle etatisten zijn zuur. Allemaal jankbekken dat 'de andere partij/kant' hun niet hun ideaal laat afdwingen.
Kansloos.
Dat gaat over Mumia Abu-Jamal, een politieke gevangene in de VS die ter dood is veroordeeld.quote:
wat is een etatist ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alle etatisten zijn zuur. Allemaal jankbekken dat 'de andere partij/kant' hun niet hun ideaal laat afdwingen.
Kansloos.
Behalve anarchisten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:37 schreef TomLievense het volgende:
Alles is relatief, dus iedereen is deels etatist.
Die zijn niet serieus te nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |