quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
De fotograaf wel ?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:43 schreef Paladijn het volgende:
Apart dat het betonblok filmpje nog niet gepost is
Impreza kopen, waar op letten?
Anne ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Tongzoen van de fotograaf voor wie raad wie deze foto heeft gemaakt.
[ afbeelding ]
kjoetiequote:
wel gepostquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:43 schreef Paladijn het volgende:
Apart dat het betonblok filmpje nog niet gepost is
Impreza kopen, waar op letten?
Dat wel jaquote:
Tip : CTRL A, CTRL C vóórdat je op invoeren ramtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:40 schreef lipje het volgende:
klote server... heb m nu al twee keer moeten maken wegens database problemen
Da's niet onverwachts, dat heet 'periodiek onderhoud' bij Stukgaatiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat wel jaCollega heeft vorig jaar een onverwachte revisie mogen uitvoeren op z'n duc 3000 euro geloof ik
Vlak jezelf niet uitquote:
Dus niks Annequote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ok.
Ik zit op MSN, niets in het bijzonder te doen hè .
Opeens word ik toegevoegd door Brechtje. Dat Fwnk haar fotos van zn pik stuurt en wat ze daarmee aanmoet.
Nu is het wel zo dat ze Fwnk een beetje aanspoorde om dat te doen... maar toch, ieder weldenkende stuurt geen fotos van zn geslachtsdelen naar minderjarige meisjes.
Nah toen dacht ik van Posten die handelAlleen dat was net in een periode dat ik gebanned was... dus toen gebruikte ik kloons, en toen werd ik nog harder gebanned enalles.
Anyway.
Nu pest ik Fwnk
Net een Alfaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's niet onverwachts, dat heet 'periodiek onderhoud' bij StukgaatieToffe brommers, als je je dealer aardig vindt, en meer wilt knutselen als rijden
Da's moeilijk aan de url te zienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Tongzoen van de fotograaf voor wie raad wie deze foto heeft gemaakt.
[ afbeelding ]
Komt inderdaad uit hetzelfde klotelandquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je vader toch?![]()
geniet van elkaar dit weekend, SD en Anne
OK, dus dit is wederom bewijs dat Peu nogal eens last heeft van astraal gepenis, om even in de terminologie te blijvenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef Anne het volgende:
Ik heb dus helemaal niks van doen met die Fwnk-affaire. Ik nam het zelfs voor hem op.
Degene die de foto's wel online heeft gepleurd:
[..]
Dus niks Anne. Dat Hugster ze erna nog een paar keer heeft gepost of naar een of andere weblog heeft gestuurd, was ook buiten mij om en zou ik ook niet gewaardeerd hebben. Toen hadden Hugster en ik sowieso nog een teringhekel aan elkaar. Zou ook een beetje hypocriet zijn als ik zoiets zou doen, aangezien ik in een soortgelijk schuitje zit.
En zo beginnen dus sprookjes..
Nou, ik vond dit even wat minder geinigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:37 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ken niets van Fok!schandalen zoals dat fwnk gedoe maar ik vind het altijd geinig om te lezen
Sorry dat ik dacht dat je een rol in het geheel hadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik vond dit even wat minder geinig.
Tot 3x toe beschuldigd worden van iets wat ik nooit zou doen.
Jij hebt zonder door je knieen te gaan al een kikvorschperspectiefquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:37 schreef Anne het volgende:
[..]. Mijn vader gaat niet door zijn knieën bij het maken van foto's. Ik wel. Daarnaast vindt ie dat heul niet interessant genoeg om op de foto te zetten.
Ik weet niet waar het over gaat dus ik ben vrij van een mening. Voor mij ben je onschuldigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik vond dit even wat minder geinig.
Tot 3x toe beschuldigd worden van iets wat ik nooit zou doen.
Dát, mijn beste, is een stevige onderschattingquote:
Hoezo datquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dát, mijn beste, is een stevige onderschatting
Maar ze is zo schattig en klein enzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dát, mijn beste, is een stevige onderschatting
Je bent liefquote:
vastbinden en bont en blauw slaan dan maar?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je bent lief, en schattig
, en nog veel meer
... maar onschuldig ??.. neh
![]()
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten en meer mensen die Anne heten.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
of bond en blauw slaan. die user is ook iedereen vergeten.
Ja dus? Dan weet je toch nog steeds dat het in ieder geval een Anne is. Dat was toch de vraag..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten en meer mensen die Anne heten.
ik dacht dat het een bonsai-peuter wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:19 schreef PeuRac het volgende:
Net gekocht:
[ afbeelding ]
Eindelijk héérlijke koffie
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:19 schreef PeuRac het volgende:
Net gekocht:
[ afbeelding ]
Eindelijk héérlijke koffie
Hee lullo, zelfs die hork van een Fries weet hoe het hoort als je iemand onheus bejegentquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry dat ik dacht dat je een rol in het geheel had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Deed ik ergens aan mee dan ??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
SD heeft trouwens mijn prijsvraag gewonnen.
Nee, ik ben net klaar met Mr. Babylissquote:
Nee. Er werd een tongzoen van de fotograaf beloofd voor diegeen die het juist raadde. Niet een tongzoen van iemand met dezelfde naam als de fotograaf voor die diegeen die het juist raadde.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja dus? Dan weet je toch nog steeds dat het in ieder geval een Anne is. Dat was toch de vraag..
Ja, zei ik anders dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee. Er werd een tongzoen van de fotograaf beloofd voor diegeen die het juist raadde. Niet een tongzoen van iemand met dezelfde naam als de fotograaf voor die diegeen die het juist raadde.
Je impliceerde dat het alleen om de naam ging, niet om de persoon.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Hee lullo, zelfs die hork van een Fries weet hoe het hoort als je iemand onheus bejegent
Waar heb je t over? Spreek me anders gewoon aan op msn ofsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Anders lees je gewoon FF terugquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar heb je t over? Spreek me anders gewoon aan op msn ofso
[Danny]Zet je adblocker uit.[/Danny]quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:21 schreef Barcaconia het volgende:
Ik snap er ook geen zak van, waar ik ook geen zak van snap is dat al mijn knopjes opeens weg zijn en ik een adblock waarschuwing krijg. Ik heb helemaal niet zo'n ding
De prijs is een tongzoen met Anne.... Maar ik begrijp dat je liever wilt dat een ander wint?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Deed ik ergens aan mee dan ??
D'oh, Ik zag alleen die andere youtube by het topic skimmen.quote:
Gewoon in tekstlayout werken, heb je nergens last vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:21 schreef Barcaconia het volgende:
Ik snap er ook geen zak van, waar ik ook geen zak van snap is dat al mijn knopjes opeens weg zijn en ik een adblock waarschuwing krijg. Ik heb helemaal niet zo'n ding
Ah, die gordel is dus bedoeld om in de auto te blijven zitten bij een ongeval.quote:
Link ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef Duvel het volgende:
Goedenavond, even feestelijk topic over Kijfhoek volgen.
Dat is geen link naar het topicquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/22957
quote:
ze is al blauw, net als SD en jijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
of bond en blauw slaan. die user is ook iedereen vergeten.
dan moet je nog naar Hong Kongquote:
He, het is niet alsof ik dat expres doequote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:42 schreef Barcaconia het volgende:
Dat is gewoon niet slim, kweek een ruggengraat.
Ik ben al vanaf 3 uur 's ochtends wakker, ik heb een jetlag van hier tot Tokyo.
whehe
dat zijn er een paar meer. Ze hebben een grote rotonde op zijn huis gebouwdquote:
Moderne dummies voor die tijd. Heeft wat geld gekost als ze zo uit de auto's geslingerd wordenquote:
hier zijn de gegevens:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Moderne dummies voor die tijd. Heeft wat geld gekost als ze zo uit de auto's geslingerd worden
Verder zeggen de filmpjes imo vrij weinig zonder gegevens.
quote:immediate dead
En niet geplet te worden door je eigen wagen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ah, die gordel is dus bedoeld om in de auto te blijven zitten bij een ongeval.
Degene die uit de auto geslingerd worden hebben nog de beste kans van overleven. Zeker bij die Amerikaanse bras.quote:
Het zou je motor maar zijnquote:
dat wilde 2cv wel graag, maar ik heb de vlaggen al weer om de niva gehagenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:03 schreef Paladijn het volgende:
citrodebielenJe gaat met de BX van 2cv?
Naar de citronella's met een Niva?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat wilde 2cv wel graag, maar ik heb de vlaggen al weer om de niva gehagen
Misschien heeft ze wel hele dikke spierballenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ook er naar toe lopen zo van die pak ik wel even op
niet in d'r armenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel hele dikke spierballen
en PTT?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:58 schreef BaraCuda het volgende:
TNT is toch wel het grootste zaadbedrijf wat ooit bestaan heeft zeg
och die andere zijn ook niet echt beter....quote:
Hier zijn ze gisteren aan de deur geweest met een pakketje wat uit 2 pakketen moet bestaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:07 schreef lipje het volgende:
[..]
och die andere zijn ook niet echt beter....
moest iemand een pakketje (1x1,5m,ca 10 kg) naar DLD sturen, deden ze gewoon niet
dat is om het personeel bezig te houdenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hier zijn ze gisteren aan de deur geweest met een pakketje wat uit 2 pakketen moet bestaan.
Had bij de track & trace al gezien dat het 2e pakketje niet zou komen.
Vandaag bij de track & trace: zending niet compleet dus we komen een andere keer![]()
Terwijl het godver nu goed weer is om die schotel op te hangen![]()
Vinden ze het gek dat ze niet genoeg werk hebben
Het zou verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef BroesWillems het volgende:
Ga je extra naar de Albert Heijn omdat daar het bier in de aanbieding is, hebben ze nog maar 1 krat beugels.
kreeg je m nu voor half geld mee?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef BroesWillems het volgende:
Ga je extra naar de Albert Heijn omdat daar het bier in de aanbieding is, hebben ze nog maar 1 krat beugels.
was leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben naar de citrodebielen knutselclub nieuwjaarsborrelfrikandellenmeeting....
idd, zorg er iig voor dat je genoeg voorraad hebt, als je het in de aanbieding is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden
Geen Appie morgen open in de buurt dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
idd, zorg er iig voor dat je genoeg voorraad hebt, als je het in de aanbieding is.
Hoe moet ik nu met 1 kratje beugels het weekend door komen?
Nog steeds brak ??quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:14 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft een waar feestmaal als diner![]()
een cracker en een kop cup-a-soup![]()
Rustig aan doen hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
idd, zorg er iig voor dat je genoeg voorraad hebt, als je het in de aanbieding is.
Hoe moet ik nu met 1 kratje beugels het weekend door komen?
waarom ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij heb ik een Vento gekocht
Dude... raak eerst nou die 111 kwijtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij heb ik een Vento gekocht
eenvriendinvan me haar moeder heeft er een, maardie koopt een verse polo, mocht het ding voor 200 euro overnemen, gekeurd en allesquote:
dat is idd de reden dat ik hemniet zelf houdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:46 schreef lipje het volgende:
[..]
Dude... raak eerst nou die 111 kwijt
jij bent er teveel aan gehecht om m kwijt te rakenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is idd de reden dat ik hemniet zelf houdalhoewle ik vandaag zowaar een serieuze overnamekandidaad heb gesproken
nee, niet meerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:54 schreef lipje het volgende:
[..]
jij bent er teveel aan gehecht om m kwijt te raken
Repostquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:45 schreef ook_gek het volgende:
oooh wat kan ik hier een lol om hebben![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)5/streaker_fail.html
Die gozer en zijn lach, ik gaat stuk hier![]()
![]()
Yepquote:
oei cold turkey voor de caffeïnequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
YepHeb een maagontsteking blijkt
Zit nu gezellig aan de pillen
Tevens al 5 dagen geen koffie gehad
Da's minderquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef Anne het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat 'gezonde eten' van je? Alweer vanaf gestapt?
Ja, alle ingrediënten van de snert kwamen ook van de Makroquote:
Als die frikandellen net zo gaar waren als de gemiddelde Citroën was er niets aan de handquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
dat was bij de citroën meeting
[..]
nee
er waren geen schnitzelsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:22 schreef lipje het volgende:
zijn de schnitzels er achteraan gegaan?
ik was er als eerstequote:Op zondag 16 januari 2011 00:22 schreef 2cv het volgende:
Er waren ook hamburgers, maar niet iedereen was vroeg genoeg aanwezig om ook daar van te genieten
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:27 schreef lipje het volgende:
snert met roggenbrood en katen/zeeuwsspek is ook erg lekker
Nope.quote:
Whoa! Klote!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mezelf, ik zit vast in patronen die niet goed zijn. Ik kan die rustig doorbreken door ergens anders te gaan wonen als ik een nieuwe baan heb (waar ik al naar aan het zoeken ben). Maar buiten Utrecht is er niet echt een stad waar ik wil wonen. Ik heb al een hele tijd in het buitenland gewoond en daar was ik super gelukkig, dat is nooit meer hetzelfde geweest toen ik terug kwam.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:53 schreef Duvel het volgende:
OK. En de reden? Het weer? Geert Wilders? Marokkanen?
Nee en nee, om dezelfde reden, het is een avontuur en een uitdaging/beproeving, ik weet dat het zwaar wordt, dat ik veel ga verliezen. Maar ik ga ook veel ontdekken, leren en ervaren. En ik heb geen vast plan, het kan zijn dat ik na een jaar weer terug kom, het kan ook zijn dat ik dan verder ga naar een ander land, misschien woon ik er over 10 jaar nog. Géén idee, niks dat me vast houdt.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:06 schreef Duvel het volgende:
Ben je niet bang dat je die patronen in het buitenland weer oppikt? En het feit dat je buiten Nederland super gelukkig was, kan ook maken dat je dat idealiseert.
M'n ouders vonden het tof, ze hadden het er wel eens over gehad, ik ben een avonturier en zij hadden ook door dat ik na m'n terugkomst uit Finland nooit meer dat enthousiasme had wat ik daar had. Plus dat ik ze sowieso niet vaak zie, dus dat veranderd er ook niet echt aan.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:11 schreef Duvel het volgende:
Als je je dat op dit moment in je leven kunt veroorloven, moet je de kans grijpen. Vonden je ouders het niet raar?
Ik heb wel voorkeuren, maar nog niks concreets, ik ga maandag per direct stoppen met werken en dan vol op de sollicitaties gooien.quote:
Kan ik daar toch ook doen? Ik heb genoeg geld, overigens ga ik totdat ik daadwerkelijk ga, wel ff geestdodend werk doen, al is het alleen maar omdat ik niet hele dagen thuis wil zitten.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:25 schreef Duvel het volgende:
Wereldwijd dus.Maar waarom niet nog een beetje werken en sparen?
Ik heb goede hoopquote:Op zondag 16 januari 2011 02:31 schreef Duvel het volgende:
Ja dat kan ook. Met het risico dat je langer dan je lief is geestdodend werk moet doen.
Ik ga een poging doen verder te slapen met de hoop dat mijn buren zo de laatste bezoekers de deur uit rammen.
Nope, Volvo 460 en Renault Megané, al weet ik die laatste niet zeker, hij wisselt nogal eens van leasehokquote:Op zondag 16 januari 2011 02:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Peu, rijdt je broertje BX trouwens?een van die citrodebielen had net zulk raar haar als jij
majh, dan heb je het ook over een landquote:Op zondag 16 januari 2011 02:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
M'n ouders vonden het tof, ze hadden het er wel eens over gehad, ik ben een avonturier en zij hadden ook door dat ik na m'n terugkomst uit Finland nooit meer dat enthousiasme had wat ik daar had. Plus dat ik ze sowieso niet vaak zie, dus dat veranderd er ook niet echt aan.
Er is toch niks mis met een feessie op zaterdagavond/nacht ??quote:Op zondag 16 januari 2011 02:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop![]()
Sterkte, overigens was ik rond dit tijdstip allang even langs gegaan
Natte voeten daar?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:19 schreef Sounddragon het volgende:
Good meurning, vanuit een tuin in Limbabwe
Nee hoor, ik zit lekker in de tuin met een bakkie pleur en de LT op schootquote:
Koffiequote:Op zondag 16 januari 2011 12:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit lekker in de tuin met een bakkie pleur en de LT op schoot
Jep, het was inderdaad de bobine, en nog iets kleins, maar ik weet zo rap FF niet meer watquote:Op zondag 16 januari 2011 12:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Koffieal moet ik er nog steeds niet aan denken ;')
Las dat je met de Benz was, is het hok weer gefixed? Was het inderdaad de bobine?
Kleine verbetering elke dag, probeer wat flauwe zooi naar binnen te schuiven om in ieder geval wat te eten. Net een cup-a-soup gedronken, mocht ik de komende uren niet meer reageren weet je dat het niet goed gevallen isquote:Op zondag 16 januari 2011 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, het was inderdaad de bobine, en nog iets kleins, maar ik weet zo rap FF niet meer wat
Nog steeds geen verbetering vwb je maag als ik het goed begrijp ??
Sja, soep, thee en een boterhammetje of iets dergelijks .. beetje rustig aan maarquote:Op zondag 16 januari 2011 12:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Kleine verbetering elke dag, probeer wat flauwe zooi naar binnen te schuiven om in ieder geval wat te eten. Net een cup-a-soup gedronken, mocht ik de komende uren niet meer reageren weet je dat het niet goed gevallen is
PNG zijn interieurfiltertopicquote:Op zondag 16 januari 2011 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb gisteren hier in de buurt een nieuw interieurfiltertje geroggeld voor die kutbenz, vandaag bij Anne d'r pa (ik heb hier geen gereedschap) eens FF kijken waar het ding verstopt zit, en vervangen; ik word schijtziek van die beslagen ramen
Wat voor benz heb jij eigenlijk?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb gisteren hier in de buurt een nieuw interieurfiltertje geroggeld voor die kutbenz, vandaag bij Anne d'r pa (ik heb hier geen gereedschap) eens FF kijken waar het ding verstopt zit, en vervangen; ik word schijtziek van die beslagen ramen
Mjah, ik heb diezelfde fobie; dat krijg je als je een Astra F hebt, bij die kuthokken is het een standaard issuequote:
W202 C36 AMG, zie Foboquote:Op zondag 16 januari 2011 12:33 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Wat voor benz heb jij eigenlijk?
Dat zal wel lekker rijdenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
W202 C36 AMG, zie Fobo
Ding is tegenwoordig officieel van mijn ex trouwens, alleen ik gebruik hem, en hij staat bij mij voor de deur
Ga maar naar een land waar ze geen internet kennen of FOK! blokkerenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb wel voorkeuren, maar nog niks concreets, ik ga maandag per direct stoppen met werken en dan vol op de sollicitaties gooien.
Middellandse zee gebied en anders plaatsen als Hong Kong, Canada, Maleisië, etc.
280 pony's, en ja, dat wil wel vooruit, al moet ik zeggen dat ik het niet echt een héél geweldig ding vind; in de regen of andere gladmakende omstandigheden is het een 100% killer, de enige elektronische copiloot die erop zit is ABS, de rest is helemaal aan jezelfquote:Op zondag 16 januari 2011 12:39 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dat zal wel lekker rijden
Hoeveel vermogen heeft zoiets nou?
staat er gewoon hoor!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:37 schreef Alfisti het volgende:
Ik ga maar een richting douche denk ik![]()
@Lexxxx: Komt er nog ergens een foto verslag van de citrodebielen meeting? * Alfisti ziet niets op buzzybee staan
Als je je buren even inlicht in plaats van ze uit hun slaap te houden...quote:Op zondag 16 januari 2011 12:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er is toch niks mis met een feessie op zaterdagavond/nacht ??
FF uit mijn hoofd; 285 achter en 235 voorquote:Op zondag 16 januari 2011 12:43 schreef bietelboer het volgende:
Heb je van die veel te brede banden onder dat ding dan?
En hulpmiddelen zijn voor vrouwen
Das wel breed jaquote:Op zondag 16 januari 2011 12:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
FF uit mijn hoofd; 285 achter en 235 voor
Mjah, bij ons nodigen we gewoon de buren/buurt uit; ls ze komen is het gezelliger, en zoniet moeten ze niet jankenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je je buren even inlicht in plaats van ze uit hun slaap te houden...
Dat is wel zo netjes ja...quote:Op zondag 16 januari 2011 12:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je je buren even inlicht in plaats van ze uit hun slaap te houden...
In de sneeuw is het best een uitdaging, zeker met die elektronische baggersper is elke rotonde een dramaquote:
dat word bij mij geen succesquote:Op zondag 16 januari 2011 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, bij ons nodigen we gewoon de buren/buurt uit; ls ze komen is het gezelliger, en zoniet moeten ze niet janken
Die ex knoop je natuurlijk gewoon aan een boom aan het eind van de straatquote:
50% sper mechanischquote:Op zondag 16 januari 2011 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In de sneeuw is het best een uitdaging, zeker met die elektronische baggersper is elke rotonde een drama
de enige bomen hier in de straat staan tegenover mijn huiskamer, alweer geen succes. En de rest van de buren kan mijn bloed ook drinken hoor!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die ex knoop je natuurlijk gewoon aan een boom aan het eind van de straat
het probleem is dat ik niet met ze omga. vinden ze in een dorp niet leuk.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:59 schreef Barcaconia het volgende:
Misschien moet je eens wat vriendelijker met je buren omgaan
Een goede buur is beter dan een verre vriend
In that case : wat Barca zegtquote:Op zondag 16 januari 2011 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige bomen hier in de straat staan tegenover mijn huiskamer, alweer geen succes. En de rest van de buren kan mijn bloed ook drinken hoor!
Dat rijmt niet echt met "bloed kunnen drinken"quote:Op zondag 16 januari 2011 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het probleem is dat ik niet met ze omga. vinden ze in een dorp niet leuk.
Huh ?? huisbezoek van de gendarmerie omdat je daar woont ?? op zondag ?? wat is dat dan voor gekkigheid ??quote:Op zondag 16 januari 2011 13:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat rijmt niet echt met "bloed kunnen drinken"Maargoed, boeiend ook, mijn zaken verder niet. Ik zit te wachten op een huisbezoek van de politie ivm inschrijving Belgie... En ik moet dalijk nog naar
Ikea
. Klotezondag zo.
wtf? Huisbezoek politie? Waarom?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat rijmt niet echt met "bloed kunnen drinken"Maargoed, boeiend ook, mijn zaken verder niet. Ik zit te wachten op een huisbezoek van de politie ivm inschrijving Belgie... En ik moet dalijk nog naar
Ikea
. Klotezondag zo.
Verrekte bureaucratie.. Je wordt er gek van.. Ze moeten dus komen kijken of ik hier echt woon en het geen postbus voor de belasting is oid, dus hebben ze al 5x aan de deur gestaan en belt die agent mij boos op dat ik nooit thuis ben, ja, ik heb wel wat beters te doen... Toen zei hij dat hij zondagmiddag wel even binnen zou vallen. Zit ik hier nu op de middag te wachten op die vent.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Huh ?? huisbezoek van de gendarmerie omdat je daar woont ?? op zondag ?? wat is dat dan voor gekkigheid ??
Aardig gek, zijn ze toch slimmer als ik dachtquote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Verrekte bureaucratie.. Je wordt er gek van.. Ze moeten dus komen kijken of ik hier echt woon en het geen postbus voor de belasting is oid, dus hebben ze al 5x aan de deur gestaan en belt die agent mij boos op dat ik nooit thuis ben, ja, ik heb wel wat beters te doen... Toen zei hij dat hij zondagmiddag wel even binnen zou vallen. Zit ik hier nu op de middag te wachten op die vent.
Ik zal hem zo eens bellen, ik heb wel wat beters te doen dan hier zitten...
Ik heb nog wel wat koffiezet apparaten over binnenkortquote:Op zondag 16 januari 2011 13:12 schreef Barcaconia het volgende:
Gennep? Nog even door en je bent bij mij.. Koffie zou klaar staan als ik hier een koffiezetapparaat had
Bier staat wel koud.
Geen probleem, heb ook nog wel wat kasten over, maar die zijn al een paar keer uit/in elkaar gegaan, ben bang dat ze nog een keer niet overlevenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet nog best wat spullen hebben, ik kom wel ff bij jou shoppen anders?
Gefeliciteerd met je keuze trouwens! Gaaf zeg!
Interieur heb ik zowat compleet, ik moet alleen nog een TV en tv-meubel. Verder gewoon wat inrichting zoals koffieapparaat, lampen, keukeninventaris, diepvries etc.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen probleem, heb ook nog wel wat kasten over, maar die zijn al een paar keer uit/in elkaar gegaan, ben bang dat ze nog een keer niet overlevenLaat maar weten wat je zoekt, ik ga alles weg doen.
@Paal, wat is er?
Ik verwacht dat je over een paar maanden een andere baan in Nederland hebtquote:
Mn servies/pannen is eigenlijk het enige buiten mn boeken en kleding wat niet weg gaat. Ik heb nog een Sony Wega staan, weet niet het exacte type, een ouderwetse beeldbuis, maar wel een van de best ooit gemaakt. Haarscherp beeldquote:Op zondag 16 januari 2011 13:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Interieur heb ik zowat compleet, ik moet alleen nog een TV en tv-meubel. Verder gewoon wat inrichting zoals koffieapparaat, lampen, keukeninventaris, diepvries etc.
Ik ga emigrerenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je over een paar maanden een andere baan in Nederland hebt
Geen Olving: voor de 850: de oranje Vraagbaak (door P. Olyslager), Kluwer ('Leer hem Kennen, Fiat 850'), en natuurlijk een Haynes.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:22 schreef Barcaconia het volgende:
Haynes big book of lies.
Ik prefereer Olving, Haynes is vaak veel te algemeen en auto-specifieke dingen staan er al gouw fout of niet in.
Fouten in die haynes kom je vaak ook niet tegen, je moet weten dat ze er in staan. Heeft vaak te maken met dingen die nèt bij dat type anders zijn zoals die bout invetten dat eigenlijk niet mag of die moer met 75Nm aantrekken terwijl het maar 40 mag zijn of dat soort dingen.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen Olving: voor de 850: de oranje Vraagbaak (door P. Olyslager), Kluwer ('Leer hem Kennen, Fiat 850'), en natuurlijk een Haynes.
IMHO moet je gewoon het meest complete (en betaalbare) boek halen voor je auto als je eraan wilt sleutelen. Ik ben overigens nog geen fouten tegengekomen in mijn haynes boeken, maar ik haal dan ook niet de motor e.d. uit elkaar
pillenvreterquote:
We waren niet uitgenodigd. Het fijne was dat ik ook aardig beroerd thuis kwam gisteravond, en het enige dat ik wilde was slapen. Dat ging goed tot het promillage bij de buren een bepaald niveau had bereikt.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, bij ons nodigen we gewoon de buren/buurt uit; ls ze komen is het gezelliger, en zoniet moeten ze niet janken
Weet ikquote:Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef Barcaconia het volgende:
Misschien moest jij maar eens naar Zweden verhuizen, lekkere dames daar
Ik vond het tegenvallen eigenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef Barcaconia het volgende:
Misschien moest jij maar eens naar Zweden verhuizen, lekkere dames daar
Dat is natuurlijk waar, maar ook voor XM was ik twee keer in Zweden. Wat opvalt is dat je twee soorten Zweedse vrouwen hebt: hobbezakken op sandalen of vreselijke dolly's. Maar goed, als één van tweeën jouw vrouwenwalhalla is...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent XM gewend, dan valt alles tegen.
Ik vrees het bij Lexxxx welquote:Op zondag 16 januari 2011 15:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat opvalt is dat je twee soorten Zweedse vrouwen hebt: hobbezakken op sandalen of vreselijke dolly's. Maar goed, als één van tweeën jouw vrouwenwalhalla is...
Nee, het enige wat sexy aan zweedse vrouwen is, is het scandinavisch accent. Er wonen vooral blondjes aldaar, en ik wal op zwart haar. Bovendien zijn hun kontjes te klein.quote:
Word je begraven of gecremeerd, en welke muziek heb je gekozen? Ik weet namelijk niks boeiends, maar wil je nabestaanden niet opzadelen met dit soort onbeantwoorde vragen.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:34 schreef Barcaconia het volgende:
Heeft er iemand nog wat boeiends om over te praten? Ik verveel me dood
en als slot tijdens het condoleren dellen en schnitzels serveren?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
mezelf kennende raak ik kwijt, dus hoeven ze niks met mijn lijkt te doen. Mocht er toch ene lijk zijn, graag begraven, maar niet bij een kerk, dat zou hypocriet zijn. Live optreden van een leuke band bij de ceremonie zie ik wel zitten, dat gebeurde ook bij die van mijn oma. Who wants to live forever in de Ayroen versie mag gedraaid worden, en iemand met een donkerbruine stem mag 'The Raven' van Poe voorlezen.
T. vragen of ze koffie wil schenkenquote:Op zondag 16 januari 2011 16:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en als slot tijdens het condoleren dellen en schnitzels serveren?
Kan ik alvast een uitnodiging krijgen dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T. vragen of ze koffie wil schenken
ik had geen plannen op korte termijn te sterven, sorryquote:Op zondag 16 januari 2011 16:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Kan ik alvast een uitnodiging krijgen dan?
koffiemeisje
En ik had nog wel zin in koffiequote:Op zondag 16 januari 2011 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had geen plannen op korte termijn te sterven, sorry
Jeeej, maandag!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
morgenochtend mag je weer, tesaam met je sjaggo collegas
Moeilijk, dat achterwiel aandrijving.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:53 schreef Paladijn het volgende:
MANTA, MANTA
AKKRUM - Een 31-jarige inwoner van Akkrum is zaterdagavond gewond geraakt nadat de auto waarin hij als passagier zat, slipte en tegen een boom was gebotst.
Het ongeval gebeurde op de Alde Rykswei, vlakbij zijn woonplaats, vermoedelijk door gladheid. De 21-jarige bestuurder uit Wirdum, die 's middags de auto had gekocht, bleef ongedeerd.
Een ambulance bracht het slachtoffer, dat klaagde over ademhalingsproblemen en druk op de borst, naar het ziekenhuis in Heerenveen. De politie sloot de weg enige tijd af.
[ afbeelding ]
Morgen een brief in de busquote:Op zondag 16 januari 2011 17:22 schreef Barcaconia het volgende:
Nee, specifiek zondag de 16e tussen 12 en 17 afgesproken
Idioot.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:22 schreef Barcaconia het volgende:
Nee, specifiek zondag de 16e tussen 12 en 17 afgesproken
Ik weet het, ik heb er spijt van... Ik dacht hem ook eens tegemoet te komen, omdat het anders weer een paar weken vooruitgeschoven wordt oid.quote:
Bij d'r ouders; alles is hier 'no smoking'quote:
Ja, dan moet je niet roken he.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij d'r ouders; alles is hier 'no smoking'
gaan we gewoon verder in het FB topic toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
Wij maken geen nieuwe trouwens, want; mobiel
of een echte Alexxxx OP met wazig oostblok voertuigquote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gaan we gewoon verder in het FB topic toch?
nee, t eten is klaar, klap de samsung dicht nuquote:Op zondag 16 januari 2011 19:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
of een echte Alexxxx OP met wazig oostblok voertuig
dank voor de waarschuwingquote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gaan we gewoon verder in het FB topic toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |