lol, ik hoor het ook in die stemmenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef wise het volgende:
Die Meister
Die Besten
Les grandes Équipes
The Champions!
[ afbeelding ]
uefa champignon leauge
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:43 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
lol, ik hoor het ook in die stemmenik hoor stemmen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zag dit topic, ik dacht HSG-BOMBER, ik CMD-F'de en hij was aanwezig.
quote:
Omdat dit voor toetsenbordhelden de enige mogelijkheid is hun ego en eigenwaarde op te krikken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:38 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Waarom wordt TS standaard afgezeken?
Nee hoor, de TS verdient dit gewoonquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat dit voor toetsenbordhelden de enige mogelijkheid is hun ego en eigenwaarde op te krikken.
IK denk omdat TS een champion is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat dit voor toetsenbordhelden de enige mogelijkheid is hun ego en eigenwaarde op te krikken.
Uitroeptekens met een spatie ervoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef Maikuuul het volgende:
Het erg vinden dat je vroeg klaar bent met werken en zo nog iets aan je dag hebt
Ik zou liever om 14:00 klaar zijn dan om 18:00.
Kan je toch geen klote meer doen met je dag !
Ik moet vandaag trouwes werken van 13:30 tot 22:00
Een smilie na elk tekenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Uitroeptekens met een spatie ervoor! Een enter na elke zin
!
Zet Eredisie Live eens op me adresquote:Op zondag 16 januari 2011 14:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben weer aant werk bij Ziggo
Tot 6 uhr !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |