quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef wise het volgende:
Die Meister
Die Besten
Les grandes Équipes
The Champions!
[ afbeelding ]
uefa champignon leauge
dat wel ja maar konde ze niet beter zeggen gisteren dat de vandaag niet veel champions hadden was gisteren al bekendquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit is echt een hele onterechte klacht. Wat zeur je nou, nu heb je een volle middag tot je beschikking... Prachtig toch?
Wellicht had 'ie gister liever een wat langere avond gehad, en had 'ie vanmorgen liever wat langer op bed gelegen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit is echt een hele onterechte klacht. Wat zeur je nou, nu heb je een volle middag tot je beschikking... Prachtig toch?
kijk jij snapt hemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wellicht had 'ie gister liever een wat langere avond gehad, en had 'ie vanmorgen liever wat langer op bed gelegen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef wise het volgende:
Die Meister
Die Besten
Les grandes Équipes
The Champions!
[ afbeelding ]
uefa champignon leauge
ik verpak en maak de bonnen voor de championnen jeweet wel voor jou soep of sausquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef Laurensius het volgende:
Super!
(ofnaja maak ik op uit de reacties.. snap geen k*t van je OP.. je maakt kampioenen schoon?)
Het meervoud is nog erger foutquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ik vepak en maak de bonnen voor de championnen jeweet wel voor jou soep of saus
Ok.. je hebt dus geen idee waar de rest in dit topic over zeikt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ik vepak en maak de bonnen voor de championnen jeweet wel voor jou soep of saus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |