quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef wise het volgende:
Die Meister
Die Besten
Les grandes Équipes
The Champions!
[ afbeelding ]
uefa champignon leauge
dat wel ja maar konde ze niet beter zeggen gisteren dat de vandaag niet veel champions hadden was gisteren al bekendquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit is echt een hele onterechte klacht. Wat zeur je nou, nu heb je een volle middag tot je beschikking... Prachtig toch?
Wellicht had 'ie gister liever een wat langere avond gehad, en had 'ie vanmorgen liever wat langer op bed gelegen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit is echt een hele onterechte klacht. Wat zeur je nou, nu heb je een volle middag tot je beschikking... Prachtig toch?
kijk jij snapt hemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wellicht had 'ie gister liever een wat langere avond gehad, en had 'ie vanmorgen liever wat langer op bed gelegen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef wise het volgende:
Die Meister
Die Besten
Les grandes Équipes
The Champions!
[ afbeelding ]
uefa champignon leauge
ik verpak en maak de bonnen voor de championnen jeweet wel voor jou soep of sausquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef Laurensius het volgende:
Super!
(ofnaja maak ik op uit de reacties.. snap geen k*t van je OP.. je maakt kampioenen schoon?)
Het meervoud is nog erger foutquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ik vepak en maak de bonnen voor de championnen jeweet wel voor jou soep of saus
Ok.. je hebt dus geen idee waar de rest in dit topic over zeikt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ik vepak en maak de bonnen voor de championnen jeweet wel voor jou soep of saus
Ik denk toch echt "champignons".quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Ok.. je hebt dus geen idee waar de rest in dit topic over zeikt?
Laat het me wat duidelijker maken:
Champion is Engels (is een andere taal dan Nederlands) en betekent "Kampioen" in het Nederlands
Wat jij schoonmaakt zijn denk ik "champignonnen"
Lol fail.. iddquote:
Yoow duidelijk, ok yuuuuuuwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:38 schreef Crutch het volgende:
TS == pauper == kuttopic.
Ik rust mijn kaas.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ik verpak en maak de bonnen voor de championnen jeweet wel voor jou soep of saus
Te hard blijkbaar want TS heeft er een probleem mee dat ze vroeg klaar is met haar werk..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:43 schreef ditiseenusername het volgende:
Hoeveel kan je er plukken in een uur tijd? en doen jullie ook wedstrijden ?
Heb ooit op dirty jobs een stuk gezien over een champignonnen kwekerij, die gasten werken echt keihard.
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ik verpak en maak de bonnen voor de championnen jeweet wel voor jou soep of saus
Ook door volksbuurtmensen hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:45 schreef tarantism het volgende:
[..]
HAHAHAHA
ik dacht dat zoiets gedaan werd door Polen of Bulgaren omdat je die tenminste nog kan uitbuiten
hahaha, geen respect voor uw noeste arbeid te bekennen hier, in geen velden of wegen.
Tsja je weet zijn hele achtergrond niet, dus beetje laag om je dan zo uit te laten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:45 schreef tarantism het volgende:
[..]
HAHAHAHA
ik dacht dat zoiets gedaan werd door Polen of Bulgaren omdat je die tenminste nog kan uitbuiten
hahaha, geen respect voor uw noeste arbeid te bekennen hier, in geen velden of wegen.
Denken dat dit een man isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:50 schreef ditiseenusername het volgende:
[..]
Tsja je weet zijn hele achtergrond niet, dus beetje laag om je dan zo uit te laten.
Deze mensen heb je toch ook nodig? En waarom zouden we hier Polen/Bulgaren opzetten, is niet goed voor onze werkgelegenheid als hun overal goedkoper gaan werken.
Ohnoes bel de pliesie, ik noemde haar een "hem" ipv een "zij"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Denken dat dit een man is
dus beetje laag om je dan zo uit te laten.![]()
![]()
behalve natuurlijk om champignonnen te plukken, die zijn niet zo hoogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:54 schreef ditiseenusername het volgende:
[..]
Ohnoes bel de pliesie, ik noemde haar een "hem" ipv een "zij"
Desalniettemin blijf ik bij mn stelling, nergens voor nodig deze persoon naar beneden te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom jij uit een volksbuurt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:54 schreef ditiseenusername het volgende:
[..]
Ohnoes bel de pliesie, ik noemde haar een "hem" ipv een "zij"
Desalniettemin blijf ik bij mn stelling, nergens voor nodig deze persoon naar beneden te halen.
Komt hij weer even tof doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kom jij uit een volksbuurt?![]()
Vraag, is dat vrij?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |