lol, ik hoor het ook in die stemmenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef wise het volgende:
Die Meister
Die Besten
Les grandes Équipes
The Champions!
[ afbeelding ]
uefa champignon leauge
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:43 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
lol, ik hoor het ook in die stemmenik hoor stemmen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zag dit topic, ik dacht HSG-BOMBER, ik CMD-F'de en hij was aanwezig.
quote:
Omdat dit voor toetsenbordhelden de enige mogelijkheid is hun ego en eigenwaarde op te krikken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:38 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Waarom wordt TS standaard afgezeken?
Nee hoor, de TS verdient dit gewoonquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat dit voor toetsenbordhelden de enige mogelijkheid is hun ego en eigenwaarde op te krikken.
IK denk omdat TS een champion is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat dit voor toetsenbordhelden de enige mogelijkheid is hun ego en eigenwaarde op te krikken.
Uitroeptekens met een spatie ervoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef Maikuuul het volgende:
Het erg vinden dat je vroeg klaar bent met werken en zo nog iets aan je dag hebt
Ik zou liever om 14:00 klaar zijn dan om 18:00.
Kan je toch geen klote meer doen met je dag !
Ik moet vandaag trouwes werken van 13:30 tot 22:00
Een smilie na elk tekenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Uitroeptekens met een spatie ervoor! Een enter na elke zin
!
Zet Eredisie Live eens op me adresquote:Op zondag 16 januari 2011 14:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben weer aant werk bij Ziggo
Tot 6 uhr !
kijk dat bedoel ik dan begin dan een uurtje later en ben dan optijd klaar en voor degenen het is geen kwekerij maar werkik bij een produktiebedrijf met het werk zoals : inpakken bonnen maken en versturen de produktie opgang houden (wel met polen maar die kunnen ook NIET alles) en ps met de kerstdagen waren het dagen van 5 s morgens tot 20;00 uur dus ben niet te lui om te werkenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:06 schreef Kameraadje het volgende:
Mensen begrijpen niet dat je helemaal gesloopt bent 's middags als je vanaf 4:00 op bent..
Heb ook liever dan paar uurtjes langer slapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |