Jeeeeejquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:36 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij ben ik nu ook al zeker van deelname aan het derde blok. Want casus is 4 punten die ik (nog) mis en adviesbrief 2 en ik mocht er 7 missen! En dan komen er nog hertentamens
Ik?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef 92Merel het volgende:
Jeeej![]()
Kom je eigenlijk ook nog naar de meet of niet?
Zero, waar heb jij by the way al je Bleach afleveringen gekeken?quote:
Animeplanetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zero, waar heb jij by the way al je Bleach afleveringen gekeken?
Ben nu bij seizoen 8, die heb ik waarschijnlijk morgen of zondag helemaal afgekeken.
Kwam er net achter dat ze vanaf seizoen 9 geen niet meer dubben, dus moet sowieso Japans met Engelse subs gaan kijken, maar kan seizoen 9 niet downloadenGeen seeders
Is leukquote:
Ja crap, dan moet ik gaan streamen en kan ik niet op mijn tv kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Animeplanet. Gewoon Japans gesproken
en Engelse subs. Wel stream
.
Ik heb een laptopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja crap, dan moet ik gaan streamen en kan ik niet op mijn tv kijken
En de tekst op de muurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is leuk
En Stairway heeft gewoon een geniale inrichting, allemaal gitaren enzo aan de muren.
Motherfuckquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb een laptop. Dus ik ga gewoon in bed kijken dan
.
Dat was me niet opgevallen toen ik er wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En de tekst op de muur
As we wind down on the road
OUr shadow's taller than our SOul.
Nee, wil even kijken hoe ik de komende tijd doorkom. Kans is wel groot, maar durf het nog niet 100% zeker te zeggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk al of je komt?
Waaromquote:
Okequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, wil even kijken hoe ik de komende tijd doorkom. Kans is wel groot, maar durf het nog niet 100% zeker te zeggen.
Nee, want dat isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt toch ook op je pc kijken?
Oh, ik kan mijn bureaustoel achterover zetten, dan ligt ik zeg maar in m'n stoelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, want dat is![]()
Als ik de hele dag Bleach wil kijken wil ik wel een beetje comfortabel zitten op een bank, niet op een bureaustoel
Ik haat jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, ik kan mijn bureaustoel achterover zetten, dan ligt ik zeg maar in m'n stoel.
Geen idee ik download nooit animesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik haat je![]()
Maar wtf, waarom is het vanaf seizoen 9 niet meer dubbed en wtf waarom seed niemand die fucking torrentsirritant man, ik wil niet stoppen met kijken
Nee, kijk hem dubbedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee ik download nooit animes. Maar jij kijkt toch hopelijk ook wel met Japanse stemmen of niet
?
Ménnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, kijk hem dubbed
Dus zou extra kut zijn om nu om te moeten schakelen naar Japans
Ulquiorra is sowiesoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ménnnnnnnnnnnnnnn. Je weet niet wat je mist. Ik keek Avatar (
) ook in het Engels. Bij Bleach meteen overgestapt, maar echt die stemmen zijn zoveel beter en realistischer. Die stem van Yammy
Byakuya
en Ulquiorra
.
Past beter bij hem dan de engelse inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:05 schreef Zeroku het volgende:
Mich, kijk ff de eerste 7 seconde![]()
. Dan hoor je die Japanse stem van Ulquiorra.
Niet verder, want spoiler.
Ja. Ik kan al stukjes kijken zonder ondertitelingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Past beter bij hem dan de engelse inderdaad
Maar het wordt wel even wennen man, moet wel zwaar op de ondertiteling gaan letten anders snap ik er geen fuck van
Ben geen aandachts hoer want jullie betalen mij nietquote:
Aandachtsslet? Sletten zijn gratisquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:08 schreef Teal het volgende:
[..]
Ben geen aandachts hoer want jullie betalen mij niet
Maar aandacht is altijd geil
Dat wordt een heleboel beter opletten, heb Engels gestudeerd dus dat is als een 2e taal voor me..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Ik kan al stukjes kijken zonder ondertiteling. Maar ik moet ook nog echt wel goed kijken ja
Moet maat om gratis aandacht te krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aandachtsslet? Sletten zijn gratis
Die Japanse bankai van Byakuyaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat wordt een heleboel beter opletten, heb Engels gestudeerd dus dat is als een 2e taal voor me..
Maar Japans aan de andere kant...
Moet maatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:10 schreef Teal het volgende:
[..]
Moet maat om gratis aandacht te krijgen![]()
Die scatter bedoel je?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die Japanse bankai van Byakuya. Iedere keer als hij dat doet kom ik in drievoud klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |