wat zit je dan te jammerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hebt me niet kwaad gemaakt
Okay, haal je oog er dan uit en hou hem onder de kraan of leg 'em in de vaatwasserquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, haal je oog er dan uit en hou hem onder de kraan of leg 'em in de vaatwasser
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunstwerk in kwestie:http://www.kmm.nl/object/(...)art=216&fromsearch=1Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ik moet het verband tussen kunst en natuur aangeven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:38 schreef tdrone het volgende:
pleur er nog bij wat de kunstenar ermee wil uitdrukken ofzo..
en wat leer je daar dan mee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik moet het verband tussen kunst en natuur aangeven.
Een lulverhaal schrijven, heel handig in het kunstenaars wereldjequote:
quote:
Wie was dat ook alweer. Kan er niet opkomenquote:
Die van The Knight Rider.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer. Kan er niet opkomen
Zie OP.quote:
Achja, als het beestje maar een naam heeftquote:
Ofkeursquote:
Ik vind sinds vandaag alles vreemd aan dit topic..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Okee
Ik vind het er vreemd uitzien, die nieuwe TT
Kijk dit danquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vind sinds vandaag alles vreemd aan dit topic..
En ik weet niet waarom ik hier nog post
Omdat ik dat leuk vind?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vind sinds vandaag alles vreemd aan dit topic..
En ik weet niet waarom ik hier nog post
Gefeliciteerd !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef Zeroku het volgende:
YES YES YES YES.
7.5 voor mijn projectplan!
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |