Jeeeeejquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:36 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij ben ik nu ook al zeker van deelname aan het derde blok. Want casus is 4 punten die ik (nog) mis en adviesbrief 2 en ik mocht er 7 missen! En dan komen er nog hertentamens
Ik?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef 92Merel het volgende:
Jeeej![]()
Kom je eigenlijk ook nog naar de meet of niet?
Zero, waar heb jij by the way al je Bleach afleveringen gekeken?quote:
Animeplanetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zero, waar heb jij by the way al je Bleach afleveringen gekeken?
Ben nu bij seizoen 8, die heb ik waarschijnlijk morgen of zondag helemaal afgekeken.
Kwam er net achter dat ze vanaf seizoen 9 geen niet meer dubben, dus moet sowieso Japans met Engelse subs gaan kijken, maar kan seizoen 9 niet downloadenGeen seeders
Is leukquote:
Ja crap, dan moet ik gaan streamen en kan ik niet op mijn tv kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Animeplanet. Gewoon Japans gesproken
en Engelse subs. Wel stream
.
Ik heb een laptopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja crap, dan moet ik gaan streamen en kan ik niet op mijn tv kijken
En de tekst op de muurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is leuk
En Stairway heeft gewoon een geniale inrichting, allemaal gitaren enzo aan de muren.
Motherfuckquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb een laptop. Dus ik ga gewoon in bed kijken dan
.
Dat was me niet opgevallen toen ik er wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En de tekst op de muur
As we wind down on the road
OUr shadow's taller than our SOul.
Nee, wil even kijken hoe ik de komende tijd doorkom. Kans is wel groot, maar durf het nog niet 100% zeker te zeggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk al of je komt?
Waaromquote:
Okequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, wil even kijken hoe ik de komende tijd doorkom. Kans is wel groot, maar durf het nog niet 100% zeker te zeggen.
Nee, want dat isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt toch ook op je pc kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |