abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91302536
Verhagen: Links voert verdrietige anticampagne

De enige die een verdrietige campagne voert is het CDA, met Verhagen voorop. Het moddergooien door deze politieke rat is nu al weer begonnen. Typisch voor het CDA van de laatste jaren. Verhagen... :r
pi_91302648
Verhagen, misselijk machtsbelust vies mannetje.

Echt. heb persoonlijk nog minder met deze man als met Geert. En dat terwijl deze man in theorie dichter bij mijn persoonlijke politieke ideologie staat.

Verhagen zeg eens gewoon wat jij wil in plaats van bij iedereen in z'n hol te kruipen.

Bah TS.. moest deze man nou echt voorbij komen? ik zat me al zo lekker op het weekend te verheugen. nu zit ik weer met darmkrampen :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2011 08:41:49 ]
pi_91302655
Er is niets zieligs aan dat er verstandige partijen zijn die dit slechte kabinet dat alleen maar schijnmaatregeltjes neemt maar echte problemen niet aanpakt weg willen hebben. Verhagen is een gevaarlijke rat. Dat er nog mensen zijn die op die man stemmen..
pi_91302752
Tja Verhagen zou zijn oude moeder nog verkopen om te mogen regeren en is de uitvinder van het wegzetten van politici als bijvoorbeeld draaiers. Daar hoeft men geen medelijden mee te hebben :+
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91302801

wetsvoorstel; alle Limburgers terug naar Limburg en dat hele zuidelijke gezwel amputeren.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 08:49:03 #6
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_91302819
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Er is niets zieligs aan dat er verstandige partijen zijn die dit slechte kabinet dat alleen maar schijnmaatregeltjes neemt maar echte problemen niet aanpakt weg willen hebben. Verhagen is een gevaarlijke rat. Dat er nog mensen zijn die op die man stemmen..
Of een kabinet slecht is zal de tijd ons leren.
Tot nu toe zie ik meer daadkrachtige maatregelen dan in de hele Balkenende periode bij elkaar.
pi_91302859
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:36 schreef zwelgje76 het volgende:
Verhagen: Links voert verdrietige anticampagne

De enige die een verdrietige campagne voert is het CDA, met Verhagen voorop. Het moddergooien door deze politieke rat is nu al weer begonnen. Typisch voor het CDA van de laatste jaren. Verhagen... :r
Toch heeft hij wel een punt. Partijpolitiek moet niet teveel naar voren komen in de Eerste Kamer.
pi_91302885
quote:
,,De steun voor de maatregelen die het kabinet voor oog heeft, die is gewoon groot. Er is eigenlijk heel veel krediet, misschien niet in de grachtengordel, maar elders wel.''
:')
Hij laat zich soufleren door Wilders?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_91302898
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:48 schreef Roellie80 het volgende:

wetsvoorstel; alle Limburgers terug naar Limburg en dat hele zuidelijke gezwel amputeren.
Triest hoe die begon te schreeuwen na het emotionele betoog van Van Leeuwen en De Jong
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91302965
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Toch heeft hij wel een punt. Partijpolitiek moet niet teveel naar voren komen in de Eerste Kamer.
Verhagen is niet tegen partijpolitiek in de Eerste Kamer, hij is alleen tegen de PvdA.
Het is vooral ook zo treurig dat hij de PvdA ervan beschuldigd een tegencampagne te voeren en daarmee insinueert hij in feite dat de PvdA geen inhoudelijke campagne voert. Tegelijkertijd is het moddergooien wat hij in dit interview doet het perfecte voorbeeld van een niet-inhoudelijke tegencampagne tegen de PvdA. Pot, ketel. :')
pi_91302966
Zelfreflectie is Verhagen blijkbaar vreemd. Ik denk even terug aan de onderhandelingen over Rutte I en de verdrietige wijze waarop Verhagen en zijn slinkse CDA-vriendjes zijn omgesprongen met de zogenaamde dissidenten. En die schijnheilige speech van Verhagen op het congres. Bah!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_91303014
Grachtengordel...

Die heeft iets teveel met Geert rondgehangen.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 09:10:26 #13
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_91303215
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:49 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Tot nu toe zie ik meer daadkrachtige maatregelen dan in de hele Balkenende CDA periode bij elkaar.
En is dat dankzij of desondanks het CDA?
pi_91303265
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:49 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Tot nu toe zie ik meer daadkrachtige maatregelen dan in de hele Balkenende periode bij elkaar.
Welke daadkrachtige maatregelen zijn dat precies?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 14 januari 2011 @ 09:21:50 #15
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91303455
Verhagen _O_ _O_ ^O^
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 09:27:14 #16
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_91303608
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welke daadkrachtige maatregelen zijn dat precies?
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_91303685
Een tijdje terug riep Rutte toch ook dat hij het allemaal best vond als er in maart maar op één van de (gedoog)regeringspartijen werd gestemd?

Nu snap ik ook wel dat Verhagen toen niet ging protesteren, maar het is natuurlijk wel weer hypocriet.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 09:30:32 #18
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91303696
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:30 schreef kalinzar het volgende:
Een tijdje terug riep Rutte toch ook dat hij het allemaal best vond als er in maart maar op één van de (gedoog)regeringspartijen werd gestemd?

Nu snap ik ook wel dat Verhagen toen niet ging protesteren, maar het is natuurlijk wel weer hypocriet.
Hoezo?
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_91303705
Er zijn geen daadkrachtige maatregelen, alleen daadkrachtige PR.

Je krijgt het idee dat ze goed bezig zijn met de persberichten die ze uitgeven, ze vertellen precies wat je wilt horen.

Dat de wereld nou eenmaal wat ingewikkelder in elkaar zit wil men niet horen.
pi_91303734
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Triest hoe die begon te schreeuwen na het emotionele betoog van Van Leeuwen en De Jong
Echt een idioot ja. Zal er wel iets voor hebben gekregen.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 09:34:46 #21
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_91303822
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:30 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat het kabinet zelf ook landelijke campagne voert over de ruggen van de provincies. Dat is toch ook krom de PvdA te verwijten het kabinet van een meerderheid af te willen houden, maar zelf campagne voeren om de meerderheid te behouden. :{w
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_91303904
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:30 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hoezo?
Mja, ik geef toe dat ik Rutte's argumentatie niet helemaal heb gevolgd toen, maar ik neem aan dat zijn 'stemadvies' gekoppeld was aan het idee om voldoende steun voor de regeringspartijen in de eerste kamer te krijgen. Een verdrietige procampagne zeg maar. Dan zie ik niet waarom het voorbeeld van Verhagen over de PvdA triester is?

Als Rutte een compleet inhoudelijk betoog over elk van de drie regeringspartijen afzonderlijk heeft gehouden voor zijn stemadvies is het weer wat anders, maar ik kan me er weinig bij voorstellen.
pi_91304009
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:34 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Omdat het kabinet zelf ook landelijke campagne voert over de ruggen van de provincies. Dat is toch ook krom de PvdA te verwijten het kabinet van een meerderheid af te willen houden, maar zelf campagne voeren om de meerderheid te behouden. :{w
Volgens mij is alles wat met politiek te maken heeft tegenwoordig een landelijke campagne. Je stemt gewoon op het gezicht van een bepaalde partij. Ik geloof niet dat mensen zich echt informeren voordat ze gaan stemmen, maar zich voornamelijk laten leiden door de partij waarop ze gestemd hebben tijdens de Tweede Kamerverkiezingen.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 09:43:59 #24
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91304103
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:36 schreef kalinzar het volgende:

[..]

Mja, ik geef toe dat ik Rutte's argumentatie niet helemaal heb gevolgd toen, maar ik neem aan dat zijn 'stemadvies' gekoppeld was aan het idee om voldoende steun voor de regeringspartijen in de eerste kamer te krijgen. Een verdrietige procampagne zeg maar. Dan zie ik niet waarom het voorbeeld van Verhagen over de PvdA triester is?

Als Rutte een compleet inhoudelijk betoog over elk van de drie regeringspartijen afzonderlijk heeft gehouden voor zijn stemadvies is het weer wat anders, maar ik kan me er weinig bij voorstellen.
Ik vind het oproepen tot het steunen van je beleid toch constructiever dan zoals we inmiddels van Cohen gewend zijn heel hard Nee! roepen tegen alles.
Bis bis bis
pi_91304120
Cohen, prima kerel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')