Dat sowieso. Maar we konden toch eerst meer luisteraars aan op onze stream, voordat hij gewisseld wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:46 schreef dragems het volgende:
[..]
volgens mij is 1 stream wel genoeg op dit moment
Is gewoon een kwestie van een getal in de configuratie veranderen toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar we konden toch eerst meer luisteraars aan op onze stream, voordat hij gewisseld was
Geen idee, aan de stream heb ik nog niet gezetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van een getal in de configuratie veranderen toch?
Klopt, en de bandbreedte beschikbaar hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van een getal in de configuratie veranderen toch?
Alle tekst zal helemaal over het plaatje heenquote:
Dat is het hele plaatjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Alle tekst zal helemaal over het plaatje heengeen idee hoe dat kan.
Kijk dat is een reden om die radio aan te zettenquote:
da bdoel ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk dat is een reden om die radio aan te zetten
Jij ook een goede morgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
da bdoel ik, en een hele goede morgen
Op 1 of andere manier verbaasd het me dat Ez die nog niet heeftquote:
HAHAHAHAquote:
Mars! MArs!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:59 schreef _Fanta het volgende:
kan je zo nog keer fake blood - i think i like it draaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk ze pierenjanquote:
quote:
van wie is diequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:00 schreef _Fanta het volgende:
weetje wa perfect nummer is wat hier op aansluit, van Jessie, paint the picture!!
Joshua Kadisonquote:
komt er aan maar denk eerst een anderquote:
uuh ja weet niet meer wiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:06 schreef Graseter het volgende:
Draait er iemandom 9:00 anders ga ik.
ben ff zijn naam kwijt die ging van 9 tot 10quote:
ja die jaquote:
Zeker weten want dan ga ik weer verder slapen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:08 schreef dragems het volgende:
[..]
ben ff zijn naam kwijt die ging van 9 tot 10
ja jij maar slapen johquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zeker weten want dan ga ik weer verder slapen.
Ik eis een rectificatie hequote:
komt er aanquote:
k3tjuhquote:
om 10 uur pas toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:10 schreef kdrietjeh het volgende:
Waar blijft muchachoo? Hij moet zich nog voorbereiden?
Mooiquote:
ja zeker dragems is nu met micquote:
Maakt mij het uit, ik ga van allemaal janken atmquote:
owke, moet je ff aan de DJ vragen of die zo mooi nummer van Dire straits wil draaienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt mij het uit, ik ga van allemaal janken atm
Dat deed ik toch alquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
owke, moet je ff aan de DJ vragen of die zo mooi nummer van Dire straiths wil draaien
ben allang bezigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
owke, moet je ff aan de DJ vragen of die zo mooi nummer van Dire straiths wil draaien
Nee dat was het ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb nachtje doorgehaald, had nie eens door dat het vorige nummer van hun was
i rly getting confused herequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb nachtje doorgehaald, had nie eens door dat het vorige nummer van hun was
Jij moet je bed in jaquote:
quote:Stream is up at 192 kbps with 11 of 200 listeners (11 unique)
Neequote:
langs?quote:
dacht ik al, wie wil dr ook langs een sportieve jongen ligge in de bloei van zn leven, en ook nog leuk en betrouwbaar. jah wil niemand toch? tegenwoordig moet je gewoon bakkes hebbe om vrouwtjes te scoren niewaar?quote:
Que?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dacht ik al, wie wil dr ook langs een sportieve jongen ligge in de bloei van zn leven, en ook nog leuk en betrouwbaar. jah wil niemand toch? tegenwoordig moet je gewoon bakkes hebbe om vrouwtjes te scoren niewaar?
hoe oud schat je mij dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
Ik heb het gevoel dat jij veeeeeeeeel te jong bent voor mij
12quote:
Zonder foto en aan de hand van een stuk of wat posts in dit topic?quote:
ikke wel 12quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder foto en aan de hand van een stuk of wat posts in dit topic?
Sorry maar dan ga ik niet schatten hoor
jah dan word het lastig hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder foto en aan de hand van een stuk of wat posts in dit topic?
Sorry maar dan ga ik niet schatten hoor
Vertaald in het engels betekent dit:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dacht ik al, wie wil dr ook langs een sportieve jongen ligge in de bloei van zn leven, en ook nog leuk en betrouwbaar. jah wil niemand toch? tegenwoordig moet je gewoon bakkes hebbe om vrouwtjes te scoren niewaar?
RAEP? klinkt als lekker etenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:33 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Vertaald in het engels betekent dit:
RAEP
ik heb het gelezen ja. stellete homo's daar in canadaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Kom op he.
Eddie of jijdat is soppen of uitdroging
![]()
Lol dit nummer moeten ze censureren in Canada omdat er faggot in wordt gezegd
Ja echt he.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:35 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb het gelezen ja. stellete homo's daar in canada
quote:
16?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:37 schreef _Fanta het volgende:
in Canada hebbe ze wel cactussen en als je die eet ga je spacen, dat is dan wel weer tof aan Canada, anders zou ik dr nie zo snel heen gaan denk
hahahahaquote:
Neequote:
Ja ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:41 schreef SvenM het volgende:
Af en toe hapert de stream. Hebben meer mensen hier last van?
Refresh.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:41 schreef SvenM het volgende:
stream hapert idd nogal. zijn meerdere mensen die er last van hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:41 schreef SvenM het volgende:
Dat werkt alleen bij de webstreamquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:42 schreef kdrietjeh het volgende:
(Ik heb geen Mic, dus van mij horen jullie nix)
[..]
Refresh.
Mooi kan je ook niet denken dat ik jouw stem bedoelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:42 schreef kdrietjeh het volgende:
(Ik heb geen Mic, dus van mij horen jullie nix)
[..]
Refresh.
Mn VLC zet ik stop en dan weer play en dan doet ie het weer 1 nummer langquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij de webstream
ook bij iTunesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij de webstream
als je via browser luisterd exact hetzelfde, kweet ook nie waar het aan lig. maar gloof nu dat ze van DJ aan t swichten zijn. miss dat dan weer alles oke is:)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn VLC zet ik stop en dan weer play en dan doet ie het weer 1 nummer lang
was jij net aan t draaien?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:45 schreef dragems het volgende:
hie doet het fijne dag allemaal ik ga pitten
JAquote:
Met je zwoele stemquote:
iemand zit weer te kuttenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:46 schreef kdrietjeh het volgende:
Any requests?
http://onzradio.trooperz.nl/request.php
doe jij is rustigquote:
je deed het top man!, heb echt genoten. alleen beetje jammer van die haperede stream.. mjah kan jij ook nie veel aan doen toch?quote:
Leer jij het verschil tussen eens en is eensquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:48 schreef Apuleius het volgende:
Welterusten, dragems. En bedankt voor het vermaken op de vroege ochtend.
Je kent mequote:
Prima zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:50 schreef kdrietjeh het volgende:
Hoe is de kwaliteit? Volume, hoger? Lager?
Goed hoor hierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:50 schreef kdrietjeh het volgende:
perfect zo!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:50 schreef kdrietjeh het volgende:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
perfect zo!. en gelukkig zonder haperingen
kwaliteit is topquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:50 schreef kdrietjeh het volgende:
Volgens mij hangt het af van de user die broadcast.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee niet zachterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:51 schreef banapples het volgende:
[..]
kwaliteit is top![]()
Hij zou van mij iets zachter mogen aangezien mijn volume nu op 10% staat en het nog hard is. Als je hem zachter zet kan ik mijn eigen volume harder zetten
Dan ligt het dus aan mijn computerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet zachter![]()
Mijn volume staat op 100 en dat is echt niet zo hard
Nu je het zegt. Geen haperingen meer. kdrietjeh, heeft een betere verbinding.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jup denk dat het probleem lag bij de verbinding bij de vorige DJquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:52 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Geen haperingen meer. kdrietjeh, heeft een betere verbinding.
Dat denk ik ook. In dat geval heb ik een pracht excuus om niet te gaan draaien met die pauperverbinding hier.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jup denk dat het probleem lag bij de verbinding bij de vorige DJ
was jij niet slapen? of ben je alweer wakker?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:55 schreef Viro het volgende:
_Fanta jij nog steeds wakker? moet jij niet bij martinovibes in bed liggen ?
primaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:54 schreef kdrietjeh het volgende:
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
Request songs die je wilt horen!
Was mijn eindverslag aan het afmaken. Kon niet werken als ik steeds de topics aan het checken was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
was jij niet slapen? of ben je alweer wakker?
martinovibes wacht op je, dus schiet maar snel op met da eindverslagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Was mijn eindverslag aan het afmaken. Kon niet werken als ik steeds de topics aan het checken was.
Oh ja heb hem verteld dat ik ook nog langs kom, het was bedoeld als een verrassing.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
martinovibes wacht op je, dus schiet maar snel op met da eindverslag
nee heeft ie niet meer gedraaitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:59 schreef Viro het volgende:
@ _Fanta: heeft dragems nog mijn aanvraag voor jou en martinovibes gedraaid? Namelijk marvin gaye - sexual healing
Nope dat heb je verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar ik begrijp dus dat je op mannen valt?
Request dan wat... ;oquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
En tot zover ONZ Radio in huize hupsje.
Wat een takkemuziek zeg
Je moet dan ook luisteren na 3.00 als dragems aan het DJ'en is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
En tot zover ONZ Radio in huize hupsje.
Wat een takkemuziek zeg
Neequote:
Dan slaap ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moet dan ook luisteren na 3.00 als dragems aan het DJ'en is.
Omdat jij en martino heel erg flauw bezig waren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vanwaar die interesse in mij de hele tijd dan?
en dat kan jij niet zo goed hebbe toch? dan word je jaloers niewaar?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Omdat jij en martino heel erg flauw bezig waren.
Plus dat jij nog de enige bent van het kleine groepje dat de topics aan het vullen was met onzin, nu nog post
We gaan omhoogquote:Stream is up at 192 kbps with 16 of 200 listeners (16 unique)
Ik deed net zo flauw meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en dat kan jij niet zo goed hebbe toch? dan word je jaloers niewaar?
Deze heb ik ook aangevraagd tijdens SRquote:
hij en ik zaten jou te trollen, maar jij bleef maar happen. dus wij gingen doorquote:
Tsss!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze heb ik ook aangevraagd tijdens SREn in de top sr konden ze toen mijn naam niet goed uitspreken
![]()
Ik had het niet eens doorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hij en ik zaten jou te trollen, maar jij bleef maar happen. dus wij gingen door, maargoed ik wil nu nog ff wa muziek luisteren. laterzzz man
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik had het niet eens door![]()
te druk met mijn verslag
en
Eej, dat ziet er heel rooskleurig uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:14 schreef naatje_1 het volgende:
http://esns11.vpro.nl/item/8FBDB476691146C169805DCA97A1713D.html
Dus
Ja rockiej vroeg het gisteren ook al, zal vanavond ff kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Had je die tut al af?Kan ik nl vandaag beginnen aan jingles
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:17 schreef sharr het volgende:
Is het erg als ik alvast op afgespeeld klik bij de laatst aangevraagde request?![]()
Heb jij jb aangevraagd?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
Die aanvraagpagina werkt volgens mij niet helemaal lekker
Ik heb al 2 keer een nummer aangevraagd, en zie hem niet terugkomen in de lijst met aangevraagde nummers
Welk liedje is het?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
Die aanvraagpagina werkt volgens mij niet helemaal lekker
Ik heb al 2 keer een nummer aangevraagd, en zie hem niet terugkomen in de lijst met aangevraagde nummers
Jij bent gekquote:
DJ Panda - It's A Dream.quote:
Volgens mij hoorde ik hem ook alquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:17 schreef sharr het volgende:
Is het erg als ik alvast op afgespeeld klik bij de laatst aangevraagde request?![]()
Ik heb ze allebei gehoordquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:20 schreef naatje_1 het volgende:
2011-01-14 09:01:13 Sharr Oasis - The Masterplan
2011-01-14 08:57:37 sharr darude - sandstorm
wtf, deze zijn nog helemaal niet gedraaid en staan al op afgespeeld...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:21 schreef kdrietjeh het volgende:
Vanwege mijn geloofsovertuing mag ik geen Justin Bieber spelen.
Hij is al afgespeeld volgens de requestlistquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:21 schreef kdrietjeh het volgende:
Vanwege mijn geloofsovertuing mag ik geen Justin Bieber spelen.
Iemand heeft geklikt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Hij is al afgespeeld volgens de requestlist
Mijn luisteraars zijn alles voor me!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:22 schreef sharr het volgende:
kdrietjeh dankjewel voor het afspelen van die nummers
thnxquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja rockiej vroeg het gisteren ook al, zal vanavond ff kijken
Ik weet wat muziek isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:23 schreef kdrietjeh het volgende:
Ik hou van Viro voor het aanvragen van de volgende plaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Deze, afwisselend met een radiologo?quote:
Neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:31 schreef -Datdus- het volgende:
Is er serieus justing Bieber gedraaid?
Nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:31 schreef -Datdus- het volgende:
JB en ONz gaan niet samenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:31 schreef -Datdus- het volgende:
JAAA!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deze, afwisselend met een radiologo?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:32 schreef naatje_1 het volgende:
Je mag sneller nummers instarten mystic, anders wordt het zo stil op de radio
Zomaar een tip
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:32 schreef naatje_1 het volgende:
Je mag sneller nummers instarten mystic, anders wordt het zo stil op de radio
Zomaar een tip
Moment. Zijn de makkelijkste om te makenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moment. Zijn de makkelijkste om te maken
Hij staat er alquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moment. Zijn de makkelijkste om te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |