martinovibes wacht op je, dus schiet maar snel op met da eindverslagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Was mijn eindverslag aan het afmaken. Kon niet werken als ik steeds de topics aan het checken was.
Oh ja heb hem verteld dat ik ook nog langs kom, het was bedoeld als een verrassing.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
martinovibes wacht op je, dus schiet maar snel op met da eindverslag
nee heeft ie niet meer gedraaitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:59 schreef Viro het volgende:
@ _Fanta: heeft dragems nog mijn aanvraag voor jou en martinovibes gedraaid? Namelijk marvin gaye - sexual healing
Nope dat heb je verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar ik begrijp dus dat je op mannen valt?
Request dan wat... ;oquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
En tot zover ONZ Radio in huize hupsje.
Wat een takkemuziek zeg
Je moet dan ook luisteren na 3.00 als dragems aan het DJ'en is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
En tot zover ONZ Radio in huize hupsje.
Wat een takkemuziek zeg
Neequote:
Dan slaap ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moet dan ook luisteren na 3.00 als dragems aan het DJ'en is.
Omdat jij en martino heel erg flauw bezig waren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vanwaar die interesse in mij de hele tijd dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |