Dat sowieso. Maar we konden toch eerst meer luisteraars aan op onze stream, voordat hij gewisseld wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:46 schreef dragems het volgende:
[..]
volgens mij is 1 stream wel genoeg op dit moment
Is gewoon een kwestie van een getal in de configuratie veranderen toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar we konden toch eerst meer luisteraars aan op onze stream, voordat hij gewisseld was
Geen idee, aan de stream heb ik nog niet gezetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van een getal in de configuratie veranderen toch?
Klopt, en de bandbreedte beschikbaar hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van een getal in de configuratie veranderen toch?
Alle tekst zal helemaal over het plaatje heenquote:
Dat is het hele plaatjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Alle tekst zal helemaal over het plaatje heengeen idee hoe dat kan.
Kijk dat is een reden om die radio aan te zettenquote:
da bdoel ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk dat is een reden om die radio aan te zetten
Jij ook een goede morgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
da bdoel ik, en een hele goede morgen
Op 1 of andere manier verbaasd het me dat Ez die nog niet heeftquote:
HAHAHAHAquote:
Mars! MArs!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:59 schreef _Fanta het volgende:
kan je zo nog keer fake blood - i think i like it draaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk ze pierenjanquote:
quote:
van wie is diequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:00 schreef _Fanta het volgende:
weetje wa perfect nummer is wat hier op aansluit, van Jessie, paint the picture!!
Joshua Kadisonquote:
komt er aan maar denk eerst een anderquote:
uuh ja weet niet meer wiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:06 schreef Graseter het volgende:
Draait er iemandom 9:00 anders ga ik.
ben ff zijn naam kwijt die ging van 9 tot 10quote:
ja die jaquote:
Zeker weten want dan ga ik weer verder slapen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:08 schreef dragems het volgende:
[..]
ben ff zijn naam kwijt die ging van 9 tot 10
ja jij maar slapen johquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zeker weten want dan ga ik weer verder slapen.
Ik eis een rectificatie hequote:
komt er aanquote:
k3tjuhquote:
om 10 uur pas toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:10 schreef kdrietjeh het volgende:
Waar blijft muchachoo? Hij moet zich nog voorbereiden?
Mooiquote:
ja zeker dragems is nu met micquote:
Maakt mij het uit, ik ga van allemaal janken atmquote:
owke, moet je ff aan de DJ vragen of die zo mooi nummer van Dire straits wil draaienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt mij het uit, ik ga van allemaal janken atm
Dat deed ik toch alquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
owke, moet je ff aan de DJ vragen of die zo mooi nummer van Dire straiths wil draaien
ben allang bezigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
owke, moet je ff aan de DJ vragen of die zo mooi nummer van Dire straiths wil draaien
Nee dat was het ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb nachtje doorgehaald, had nie eens door dat het vorige nummer van hun was
i rly getting confused herequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb nachtje doorgehaald, had nie eens door dat het vorige nummer van hun was
Jij moet je bed in jaquote:
quote:Stream is up at 192 kbps with 11 of 200 listeners (11 unique)
Neequote:
langs?quote:
dacht ik al, wie wil dr ook langs een sportieve jongen ligge in de bloei van zn leven, en ook nog leuk en betrouwbaar. jah wil niemand toch? tegenwoordig moet je gewoon bakkes hebbe om vrouwtjes te scoren niewaar?quote:
Que?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dacht ik al, wie wil dr ook langs een sportieve jongen ligge in de bloei van zn leven, en ook nog leuk en betrouwbaar. jah wil niemand toch? tegenwoordig moet je gewoon bakkes hebbe om vrouwtjes te scoren niewaar?
hoe oud schat je mij dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
Ik heb het gevoel dat jij veeeeeeeeel te jong bent voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |