jup denk dat het probleem lag bij de verbinding bij de vorige DJquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:52 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Geen haperingen meer. kdrietjeh, heeft een betere verbinding.
Dat denk ik ook. In dat geval heb ik een pracht excuus om niet te gaan draaien met die pauperverbinding hier.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jup denk dat het probleem lag bij de verbinding bij de vorige DJ
was jij niet slapen? of ben je alweer wakker?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:55 schreef Viro het volgende:
_Fanta jij nog steeds wakker? moet jij niet bij martinovibes in bed liggen ?
primaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:54 schreef kdrietjeh het volgende:
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
Request songs die je wilt horen!
Was mijn eindverslag aan het afmaken. Kon niet werken als ik steeds de topics aan het checken was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
was jij niet slapen? of ben je alweer wakker?
martinovibes wacht op je, dus schiet maar snel op met da eindverslagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Was mijn eindverslag aan het afmaken. Kon niet werken als ik steeds de topics aan het checken was.
Oh ja heb hem verteld dat ik ook nog langs kom, het was bedoeld als een verrassing.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
martinovibes wacht op je, dus schiet maar snel op met da eindverslag
nee heeft ie niet meer gedraaitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:59 schreef Viro het volgende:
@ _Fanta: heeft dragems nog mijn aanvraag voor jou en martinovibes gedraaid? Namelijk marvin gaye - sexual healing
Nope dat heb je verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar ik begrijp dus dat je op mannen valt?
Request dan wat... ;oquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
En tot zover ONZ Radio in huize hupsje.
Wat een takkemuziek zeg
Je moet dan ook luisteren na 3.00 als dragems aan het DJ'en is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
En tot zover ONZ Radio in huize hupsje.
Wat een takkemuziek zeg
Neequote:
Dan slaap ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moet dan ook luisteren na 3.00 als dragems aan het DJ'en is.
Omdat jij en martino heel erg flauw bezig waren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vanwaar die interesse in mij de hele tijd dan?
en dat kan jij niet zo goed hebbe toch? dan word je jaloers niewaar?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Omdat jij en martino heel erg flauw bezig waren.
Plus dat jij nog de enige bent van het kleine groepje dat de topics aan het vullen was met onzin, nu nog post
We gaan omhoogquote:Stream is up at 192 kbps with 16 of 200 listeners (16 unique)
Ik deed net zo flauw meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en dat kan jij niet zo goed hebbe toch? dan word je jaloers niewaar?
Deze heb ik ook aangevraagd tijdens SRquote:
hij en ik zaten jou te trollen, maar jij bleef maar happen. dus wij gingen doorquote:
Tsss!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze heb ik ook aangevraagd tijdens SREn in de top sr konden ze toen mijn naam niet goed uitspreken
![]()
Ik had het niet eens doorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hij en ik zaten jou te trollen, maar jij bleef maar happen. dus wij gingen door, maargoed ik wil nu nog ff wa muziek luisteren. laterzzz man
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik had het niet eens door![]()
te druk met mijn verslag
en
Eej, dat ziet er heel rooskleurig uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:14 schreef naatje_1 het volgende:
http://esns11.vpro.nl/item/8FBDB476691146C169805DCA97A1713D.html
Dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |