een AH tasje zou het afmakenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja waarom kam je haar verdomme koop een scheerapparaat
Ik snap dat niet, hij zou zo onder een brug kunnen gaan leven
Niemand die zou zeggen ga weg Giel je hoort hier niet
is ie jarig? dan is ie tegelijk met Ramon jarig!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:02 schreef Dagoduck het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met Dave Grohl
Mogguh !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is ie jarig? dan is ie tegelijk met Ramon jarig!
Goedemorgen mensen!
White Lies
ik ga proberen er aan te denken, maar eigenlijk moet ik dan al proberen op bed te liggen en te slapen....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mogguh !. White Lies vanavond om 23:00 in de 3FM tent. Met een beetje geluk is er een LIVE stream! Lijkt mij een mustsee:; http://festival.eurosonic(...)e-streaming-3fm-nos/
Dat is vroeg kerel. What's up?! Verhuizing zekerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga proberen er aan te denken, maar eigenlijk moet ik dan al proberen op bed te liggen en te slapen....
Zhe Boss!quote:
yup, rond 8u busje ophalen, volstouwen en in LWD weer uitpakken en daar hoop ik in de loop vd middag mee klaar te zijn. vandaag dus vooral inpakken. en dat vind ik niet leuk om te doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is vroeg kerel. What's up?! Verhuizing zeker.
Plaksnor op?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:52 schreef -Hans- het volgende:
Under Pressure op den radio. Hoe mooi is dat
Aj, dat is inderdaad het minst leuke om te doen. Spul schoonmaken voor je het in de doos stopt en uiteraard een hoop crap weggooien. Als je een beetje geluk hebt kun je het in 1x over brengen. Mits het busje een beetje groot is en je niet al te veel spullen hebtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, rond 8u busje ophalen, volstouwen en in LWD weer uitpakken en daar hoop ik in de loop vd middag mee klaar te zijn. vandaag dus vooral inpakken. en dat vind ik niet leuk om te doen
Zeker!quote:
quote:
Kunnen jullie hier wat mee?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie hier wat mee?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:24 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij liggen hans en roel nu lepeltje-lepeltje te Fok!ken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |