ik moet toegeven ze heeft geen zandloper figuur, maar ze is wel leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach jij hebt d'r in het echt gezien, ik alleen maar een paar foto's.
Zou geen foute droom zijn trouwens, maar ik heb ook nog andere waar ik over kan dromen
![]()
.
Een zandloper figuur zegt nietsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik moet toegeven ze heeft geen zandloper figuur, maar ze is wel leuk
Och ja bert begint nu natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:59 schreef hole1988 het volgende:
zie Joey kijken naar bert en wijnandhij heeft totaal niks met voetbal
mij maakt dat ook niks uit. Het zal wel bij dromen blijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een zandloper figuur zegt niets. Ogen/gezicht is het belangrijkst (vind ik) . Daarna billen, figuur en borsten
.
Vast nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
mij maakt dat ook niks uit. Het zal wel bij dromen blijven.
Dan ga ik ook maarquote:
dat zeggen wel meer mensen, maar het is me nooit geluktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vast niet, ik denk wel dat jij een leuke chick kunt strikken
.
Ach ik ben ook niet zo'n held, maar je moet je er gewoon toe zettenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat zeggen wel meer mensen, maar het is me nooit gelukt
Ik ookquote:
ik check de cam en opeens zit giel in de andere studio. ik heb een vermoedenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is die Giel toch een ransbak om te zien zeg.
Ik heb nu Ben van Michael Jackson opeens in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Niemand die zou zeggen ga weg Giel je hoort hier niet
Die was nog leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nu Ben van Michael Jackson opeens in m'n hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |