Even lezenquote:
Hmhm. Nooit in de DPS geweestquote:
Waarschijnlijk kan ik daar een heel stuk meer dan jij, maar ja. Daar kun je alles doen omtrent FP/Games/Sport.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar hoorde ik laatst pas van. Daar kan kun je het vinden?
Wat kan jij in de DPS precies?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
Wat deed je ook alweer voor opleiding Erik?
Ik zal ff printscreenenquote:
Nederlands.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
Wat deed je ook alweer voor opleiding Erik?
ik zit ff te kutten om ONZ radio ingesteld te krijgenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ben even weg
Ben even mijn hond uitlaten
Waar is de rest
Nou ja, officieel heet het Nederlandse Taal en Cultuur, op de universiteit. Ik weet niet wat jij onder gewoon Nederlands vindt vallenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke... gewoon alleen Nederlands?
Beetje lullen over d'tjes, t'tjes en dt'tjes.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, officieel heet het Nederlandse Taal en Cultuur, op de universiteit. Ik weet niet wat jij onder gewoon Nederlands vindt vallen.
Wat moet ik me dr dan bij voorstellen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt verrassend weinig grammatica bij kijken, die kennis wordt al verondersteld.
Vraagje, hoe luister ik op iPhone?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:37 schreef Graseter het volgende:
Symph, trololo zit nou op die stream.
Dit wil je niet horenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vraagje, hoe luister ik op iPhone?
Met deze link... http://onzradio.kexx.net/listen.pls ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar Paul komt toch om 0:00 uur en hij zou voor mijn true colors draaien
Thxquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met deze link... http://onzradio.kexx.net/listen.pls ?
Onderzoek naar verschillende stromingen in en rondom Nederland (vanaf middeleeuwen, middeleeuwse teksten ontcijferen, vroegmoderne tijd,en in de moderne tijd allerlei verschillende literaire stromingen zoals romantiek, realisme, Tachtig, modernisme, postmodernisme etc). Bijbehorende literatuur lezen, historische culturele context (dus de stromingen in een tijdsgeest kunnen plaatsen). Taalkundige vakken, diepgaande zinsconstructies, boomconstrcteis, waarom bepaalde zinsvolgorde zo hoort, fonologie, morfologie, syntaxis. Taalontwikkeling...quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat moet ik me dr dan bij voorstellen?
Ik vind dit heerlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er echt niks mee. Misschien een minuutje hierop gek doen, maar voor de rest
___!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onderzoek naar verschillende stromingen in en rondom Nederland (vanaf middeleeuwen, middeleeuwse teksten ontcijferen, vroegmoderne tijd,en in de moderne tijd allerlei verschillende literaire stromingen zoals romantiek, realisme, Tachtig, modernisme, postmodernisme etc). Bijbehorende literatuur lezen, historische culturele context (dus de stromingen in een tijdsgeest kunnen plaatsen). Taalkundige vakken, diepgaande zinsconstructies, boomconstrcteis, waarom bepaalde zinsvolgorde zo hoort, fonologie, morfologie, syntaxis. Taalontwikkeling...
Vanalles.
Dit klinkt toch heel andersquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Rise against enzo is te hard enzo en hier is niets mis mee?
Ik sta versteld.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit klinkt toch heel anderstotaal andere muziek
Jeugdsentiment
Gelijk weer zin in een vette party
ummm wat moet je met een .PLS filequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Koen!
Luister hier eens naar... http://onzradio.kexx.net/listen.pls
Wat vind jij ervan?
plsquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummm wat moet je met een .PLZ file
Dankuquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Holy crap, wat is dit voor hellegeluid.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig in bed, maar me voetjes willen stampen
Yup... of iets in een groot, donker, leeg industrie-ietsquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word hier echt bijna angstig van. Zo'n paranoiagevoel.
Ehm... VLC/Winamp?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
wat moet ik nou met die PLS file, help...
hoort het bij een app die ik niet heb
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig in bed, maar me voetjes willen stampen
wuut?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
c_a je daalt echt in mijn achting. Luister liever naar puppies die doodgeknepen worden dan dit
.
jaaaaa hij doettutquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://onz-radio.nl/player.html
Die dan...
Oh, schreef ik dat hardopquote:
Ik ging altijd los vroeger op deze muziekquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
c_a je daalt echt in mijn achting. Luister liever naar puppies die doodgeknepen worden dan dit
.
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij blijft er iets hangen elke keer. CD is kapot ofzo.
Cripwalken als een dolle.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe dans je op zoiets? Epileptisch gemengd met Parkinson?
Deze was wel extreemquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu...
Mijn oren zitten gewoonweg vol verbazing te luisteren. Echt... WTF?
Op dat laatste nummer kan ik ook niet dansen hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sowieso, en jij bent mijn droomvrouw. Want jij vind dit baas en hebt een paarse cavello
Gaat goed hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
hoe gaat het nu met je MirandaJe was wat depressed laatst
Ikke kan niet kijken, promo kan niet op iPadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:10 schreef iBenny het volgende:
c_a!
http://zappen.blog.nl/ido(...)-promo-x-factor-2011
Geen idee, denk het niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:13 schreef iBenny het volgende:
Gras, krijg je eigenlijk ook betaald voor views van de ads?
Dat niet.. wel een paar kandidaten die we hebben gezien. En Gordon doet een beetje gek.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ikke kan niet kijken, promo kan niet op iPad
Komen we in beeld
Hoezo niet?quote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat niet.. wel een paar kandidaten die we hebben gezien. En Gordon doet een beetje gek.
Ik had bij alle audities willen zijn als ik dat zo zie![]()
Succes...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof dat ik zo moet slapen10 voor 9 wekker, want ik moet weer wegen
Denk het welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Succes...
Is er weer wat af denk je?
gelukkigquote:
Okequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk het wel
Ik hoop dat ik nu op -14 kilo sta
Dan moet ik er nog maar 10
Ik hoop morgen op 75 kilo te staanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig![]()
en met afvallen gaat het ook al zonu ik nog
je verliest toch niet je vrouwlijke vormen hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop morgen op 75 kilo te staan
En dan moet ik er nog 10![]()
Mijn kleren worden te grootmaar wil nog niet shoppen
Nou me tata's zijn volgens mij wel wat kleiner gewordenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je verliest toch niet je vrouwlijke vormen he
Zit je in bad, gewoon in bad, een beetje met het sop te klieren, maar dan andersomquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou me tata's zijn volgens mij wel wat kleiner geworden
Maar dat vind ik niet zo heel erg
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit je in bad, gewoon in bad, een beetje met het sop te klieren, maar dan andersom?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit je in bad, gewoon in bad, een beetje met het sop te klieren, maar dan andersom?
dat schijnt er wel als eerste aan te gaan jahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou me tata's zijn volgens mij wel wat kleiner geworden
Maar dat vind ik niet zo heel erg
ben benieuwd welke Miranda ik leuker vindquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
Zal kijken of ik dit weekend een foto kan makenen dan foto van de meet ernaast, dan zie je het verschil goed
Nee beterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat schijnt er wel als eerste aan te gaan jah
zonde
Ik vind deze leukerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben benieuwd welke Miranda ik leuker vind
quote:
Yupquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij en siep hebben mij gezien toen ik 7 kilo kwijt was toch ?
diepquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij en diep hebben mij gezien toen ik 7 kilo kwijt was toch ?
Wanneer ga jij draaienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Wow het voelt weer net al vroeger toen ik nog een piratenzender had met een maatje van me.
Alleen zijn de draaitafels nu digitaal
Dan ga ik luisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop donderdag 00:00, de rest zit al vol
Netjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik nu op het dubbele
of iets eten...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:49 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn buik knort, ik moet echt gaan slapen zo
Purple Rainquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit nu ff mee te gitaren op Purple Rain
Je bent aan het oefenen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
Wat een waanzinnig programma is dat Virtual DJ
Nog een paarminuten te gaan om te schranzen!quote:
Vlamtostiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:53 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik maar een tosti ga bakken(zo noem je dat toch)
Lijkt me ook leuk om te doen, maar niemand luisterd danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Echt gaaf om dit weer te doen
Dat ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wil ze nou net voorkomen denk ik zo
Ohw jawel hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk om te doen, maar niemand luisterd dan
Ik zou dan Nederlandstalig draaien enzo
Jawel en jawelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk je
Nee ik durf dat niet
Jawellesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neeeee ik akan het niet.... Hihi
Ik zou wel erikradio willen luisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het een beetje een schappelijke tijd is (lees; ergens midden in de nacht) dan kan ik ook wel luisteren
.
Er staat een handleiding in de OP en je kan eerst testen enzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet niet hoe het werkt
En waar haal ik de muziek vandaan
Ik ben twee dagen aan het kloten geweest maar het werktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er staat een handleiding in de OP en je kan eerst testen enzo.
Je hebt toch wel muziek op je computer?
Neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er staat een handleiding in de OP en je kan eerst testen enzo.
Je hebt toch wel muziek op je computer?
die kun je rippenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Heel veel legale cd's
Maar ik ga er morgen eens naar kijken
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)gste-waterstand.html
je zal er maar wonenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)gste-waterstand.html
Ik vind het eng, laatste keer dat ik radio heb gedaan is 16 jaar geleden en dat was met mijn dinnetjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kun je rippen
Ik weet nu ook hoe ik kan luisteren naar de test server
Jij hebt ook al radio gedaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het eng, laatste keer dat ik radio heb gedaan is 16 jaar geleden en dat was met mijn dinnetje
gaat echt slecht met de wereld nuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je zal er maar wonen
Ik zag vanavond beelden uit Brisbane, echt bizar
Okequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yep, schoolradio....
Uurtje in de week
Weltrsute*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:07 schreef Koen66 het volgende:
Slapen
Tot morgen vriendjes en vriendinnetjes![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:07 schreef Koen66 het volgende:
Slapen
Tot morgen vriendjes en vriendinnetjes![]()
Ow dat lukt niet op iPadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:08 schreef Symphonic het volgende:
http://94.23.28.46:8000
als je deze opent in een mediaplayer hoor je mijn muziek
dat wordt wat lastig inderdaadquote:
Ik vind het ook erg leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wordt wat lastig inderdaad
Ik vind het wel gaaf dat FOK! radio weer terug is en hoe
Hoe open ik dit in een mediaplayerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:08 schreef Symphonic het volgende:
http://94.23.28.46:8000
als je deze opent in een mediaplayer hoor je mijn muziek
die neem ik wel voor lief.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg leuk
Alleen de naam is wat minder
Welke mediaplayer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe open ik dit in een mediaplayer?
Oh, gevondenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe open ik dit in een mediaplayer?
Ja, ik had stiekem nog niet echt goed gezocht/de taakbalk gebruiktquote:
Das geen antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik had stiekem nog niet echt goed gezocht/de taakbalk gebruikt.
Dat is zeker gaafquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die neem ik wel voor lief.
Maar zo gaaf dat je dit in een weekend uit de grond kan stampen
Ah oke....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me later dus ook, maar het is de kleinzoon
Ik heb je weer even aangezetquote:
nu nog?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ben benieuwd hoe laat Rob thuiskomt
Morgen? ...ehm, vandaag dus?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:22 schreef charmed_angel het volgende:
hij is weer een tijdje weg geweest toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:22 schreef charmed_angel het volgende:
okequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vanuit Polen![]()
Maar hoor de bus
Weltrusten
3 dagen nuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is weer een tijdje weg geweest toch?
Ik denk ook niet dat er nog veel boeiends komt nuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben weer naar ONZ-radio gegaan. Wel beetje takkeherrie.
Nee, ik ga ook slapen. Paul was wel tofquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er nog veel boeiends komt nu
ik ook wel (zolang het geen Trance/Dance is)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook slapen. Paul was wel tof. Ga het (ONZ-radio) misschien wel wat vaker luisteren
.
Dat zal wat vroeger op de dag wel beter zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook wel (zolang het geen Trance/Dance is)
ik ga echt voor de 70-80'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zal wat vroeger op de dag wel beter zijn.
Wanneer ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:45 schreef Kally het volgende:
Morgen, creez je luistert toch wel naar mijn jingles straks?
Als het goed is maken we die volgende weekquote:
ok, maar denk niet dat ik een ONZ Radio luisteraar wordtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Als het goed is maken we die volgende week
Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, maar denk niet dat ik een ONZ Radio luisteraar wordt
ik doe smorgens slam fm om wakker te blijven.quote:
Q heb ik op mijn werk, 538 in de auto en thuis mijn eigen herriequote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik doe smorgens slam fm om wakker te blijven.
Smiddags Qmusic
En dan thuis NL muziek
mja luisterde eerst ook Q in de auto in de ochtend.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Q heb ik op mijn werk, 538 in de auto en thuis mijn eigen herrie
quote:
is thee, jongquote:
je mond valt open ....quote:
je hebt toch nog lekker kunnen uitslapen..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet eruit, half 10 weer wegenen ik moet nog pinnen
Ik viel pas half 3 in slaapquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
je hebt toch nog lekker kunnen uitslapen..
geluksvogelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iedere vrijdag eerste twee uur vrij.Tot kwart voor negen uitslapen.
Vind ik ook... Was liever twee uur eerder klaar geweest.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
geluksvogel
al vind ik het meestal fijner om eerder klaar te zijn dan later te beginnen..
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vind ik ook... Was liever twee uur eerder klaar geweest.Maarja, wel weer liever uitslapen dan deze twee uren als tussenuur.
succes dan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn consulent
Ik moet wegen om half 10
Oja, het is weer vrijdag! Spannend.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn consulent
Ik moet wegen om half 10
Maandag en vrijdag wel, heeft met oppas te makenquote:
Ja echt makkelijk is het niet altijdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:44 schreef tdrone het volgende:
dat is dan wel een voordeel je
maar ik denk dat ik het er wel zwaar mee zou hebben als ik zo vroeg op zou moeten staan
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
trommelgeroffel......
Net gewogen....
Deze week 2 kilo eraf!!! Whoehoe!!!! Extreem goede week gehad dusNormaal zit ik op 1 kilo per week.
Totaal 13,9 kilo kwijt![]()
Ik had een kleinere broek uit de kast getrokken.... maar deze begint ook al af te zakken... op naar maatje 38
Ik kwam de baas van me moeder tegen, zegtie: Wat kom jij hier doen? Ikke: wegen natuurlijk. Hij: Maar jij hoeft toch helemaal niet af te vallenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat klinkt goed
is ook fijn om te merken dat wat je allemaal doet ook effect heeft
zolang je maar lekker in je vel zitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kwam de baas van me moeder tegen, zegtie: Wat kom jij hier doen? Ikke: wegen natuurlijk. Hij: Maar jij hoeft toch helemaal niet af te vallen![]()
Ikke:
Uitslaperquote:
oh dat is wel vervelend 3 keer uitspelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik even weer Harry Potter spelen
Op hard heb ik hem al uitgespeeld... .dus ik dacht ik krijg alle achievements voor hard, medium en easy.... net als bij Gears ofzo en CoD.... Maar neeDus moet ik dat spel 3 keer spelen
Dus nu op easy gezet en dan maar alle collectibles zoeken
nieuwe mensenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:27 schreef Kally het volgende:
Misschien komt er binnenkort een nieuwe user hier, een vriend van mij
Nou ja zoon van vrienden
Doe is wat vrouwen ipv jongensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:27 schreef Kally het volgende:
Nou ja zoon van vrienden
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:27 schreef Kally het volgende:
Nou ja zoon van vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |