Even lezenquote:
Hmhm. Nooit in de DPS geweestquote:
Waarschijnlijk kan ik daar een heel stuk meer dan jij, maar ja. Daar kun je alles doen omtrent FP/Games/Sport.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar hoorde ik laatst pas van. Daar kan kun je het vinden?
Wat kan jij in de DPS precies?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
Wat deed je ook alweer voor opleiding Erik?
Ik zal ff printscreenenquote:
Nederlands.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
Wat deed je ook alweer voor opleiding Erik?
ik zit ff te kutten om ONZ radio ingesteld te krijgenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ben even weg
Ben even mijn hond uitlaten
Waar is de rest
Nou ja, officieel heet het Nederlandse Taal en Cultuur, op de universiteit. Ik weet niet wat jij onder gewoon Nederlands vindt vallenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke... gewoon alleen Nederlands?
Beetje lullen over d'tjes, t'tjes en dt'tjes.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, officieel heet het Nederlandse Taal en Cultuur, op de universiteit. Ik weet niet wat jij onder gewoon Nederlands vindt vallen.
Wat moet ik me dr dan bij voorstellen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt verrassend weinig grammatica bij kijken, die kennis wordt al verondersteld.
Vraagje, hoe luister ik op iPhone?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:37 schreef Graseter het volgende:
Symph, trololo zit nou op die stream.
Dit wil je niet horenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vraagje, hoe luister ik op iPhone?
Met deze link... http://onzradio.kexx.net/listen.pls ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar Paul komt toch om 0:00 uur en hij zou voor mijn true colors draaien
Thxquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met deze link... http://onzradio.kexx.net/listen.pls ?
Onderzoek naar verschillende stromingen in en rondom Nederland (vanaf middeleeuwen, middeleeuwse teksten ontcijferen, vroegmoderne tijd,en in de moderne tijd allerlei verschillende literaire stromingen zoals romantiek, realisme, Tachtig, modernisme, postmodernisme etc). Bijbehorende literatuur lezen, historische culturele context (dus de stromingen in een tijdsgeest kunnen plaatsen). Taalkundige vakken, diepgaande zinsconstructies, boomconstrcteis, waarom bepaalde zinsvolgorde zo hoort, fonologie, morfologie, syntaxis. Taalontwikkeling...quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat moet ik me dr dan bij voorstellen?
Ik vind dit heerlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er echt niks mee. Misschien een minuutje hierop gek doen, maar voor de rest
___!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onderzoek naar verschillende stromingen in en rondom Nederland (vanaf middeleeuwen, middeleeuwse teksten ontcijferen, vroegmoderne tijd,en in de moderne tijd allerlei verschillende literaire stromingen zoals romantiek, realisme, Tachtig, modernisme, postmodernisme etc). Bijbehorende literatuur lezen, historische culturele context (dus de stromingen in een tijdsgeest kunnen plaatsen). Taalkundige vakken, diepgaande zinsconstructies, boomconstrcteis, waarom bepaalde zinsvolgorde zo hoort, fonologie, morfologie, syntaxis. Taalontwikkeling...
Vanalles.
Dit klinkt toch heel andersquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Rise against enzo is te hard enzo en hier is niets mis mee?
Ik sta versteld.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit klinkt toch heel anderstotaal andere muziek
Jeugdsentiment
Gelijk weer zin in een vette party
ummm wat moet je met een .PLS filequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Koen!
Luister hier eens naar... http://onzradio.kexx.net/listen.pls
Wat vind jij ervan?
plsquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummm wat moet je met een .PLZ file
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |