Vooral omdat ik om 6.30 moet opstaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je op tijd naar bed van je ouders?
Bazinga!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je op tijd naar bed van je ouders?
Je bent toch geen mietje? Een echte kerel heeft genoeg aan vier uur slaap.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef Holograph het volgende:
[..]
Vooral omdat ik om 6.30 moet opstaan.
Nou en, dat moet ik ook. Kan ik nog steeds wel om 11 uur nog tv kijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef Holograph het volgende:
[..]
Vooral omdat ik om 6.30 moet opstaan.
Ik dus nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nou en, dat moet ik ook. Kan ik nog steeds wel om 11 uur nog tv kijken.
Ja maar jij bent links, die kunnen dat, rechtsen zijn niet zo hardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
Om mijn stoerheid aan te tonen: ik was gisteren rond middernacht klaar met werken, ging om twee uur naar bed en stond er om half acht weer naast.
Klopt. Dat zijn niet van die harde werkers.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja maar jij bent links, die kunnen dat, rechtsen zijn niet zo hard
quote:
Trouwens, worden kranten niet altijd 's avonds gemaakt? Gebeurd het dan niet regelmatig dat je 's avond moet doorwerken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
Om mijn stoerheid aan te tonen: ik was gisteren rond middernacht klaar met werken, ging om twee uur naar bed en stond er om half acht weer naast.
Een krantenbezorger werkt gewoon 's ochtends hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:05 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Trouwens, worden kranten niet altijd 's avonds gemaakt? Gebeurd het dan niet regelmatig dat je 's avond moet doorwerken?
Deadline is rond half een. 's Avonds doorwerken gebeurt meestal een keer per week. Meestal door raadsvergaderingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:05 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Trouwens, worden kranten niet altijd 's avonds gemaakt? Gebeurd het dan niet regelmatig dat je 's avond moet doorwerken?
Hier in het absoluut zuid-westen niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:14 schreef GSbrder het volgende:
Hier vanuit het zonnige zuiden is het ten minste droog..
Waar moeten we aan denken? Noord, west, zuid, oost?quote:
Daar is het dan ook een doordeweekse dag voor.quote:
Rotterdamquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar moeten we aan denken? Noord, west, zuid, oost?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:34 schreef GSbrder het volgende:
Afscheidingsoorlog is begonnen
Och jee. Friesland autonoom
Feyenoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |