quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Dat stáát er toch ook ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Auto in OP is geen Ford Galaxy, maar een Ford Galaxie
DIT is een Ford Galaxy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb SD-tje op bezoekquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef Duvel het volgende:
Hoi Anne, ik heb een verjaardag komend weekend. En jij?
waar dan ??quote:
Die is rond en lust alles.quote:
Ik ben te lui om ze op te zoeken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:41 schreef Anne het volgende:
[..]
D'r staan nog 2 vragen open uit het vorige topic.
De wire wheels zijn leuk, maar redden dat lelijke hok niet van de yuck status, en die stickertjoening al helemaal niet; doe mij die uit de OP maarquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Poekel het volgende:
Dit is pas een Ford Galaxy.
[ afbeelding ]
zo, voor het eerst dat ik wat met mn modknopjes kanquote:
Ow fuck; bustedquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo, voor het eerst dat ik wat met mn modknopjes kan
Logboek entries voor dit topic
Op donderdag 13 januari 2011 @ 22:38 door Sounddragon:
Topictitel: "[PTA SC] # 1536 1966 Ford Galaxy" -> "[PTA SC] # 1536 1966 Ford Galaxie"
Als je het niet erg vind, treed ik niet verder in detail.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb SD-tje op bezoekEn ik moet rijlessen. En bij m'n broertje op bezoek in het ziekenhuis. En mijn ogen op laten meten voor m'n nieuwe toekomstige bril. En kroelen.
Zoiets.
Ga je solliciteren als motoragente ??quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef Anne het volgende:
Ik trek voortaan ook iets knalgeels aan.
Goed idee. Of op een paard.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga je solliciteren als motoragente ??
Wat kan er postgevoelig zijn aan een verjaardag ??quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind, treed ik niet verder in detail.
Nee, dat moet je zelf wetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind, treed ik niet verder in detail.
Ow, schattigquote:
ik weet anders wel iemand die nog een knalroze jurkje voor je heeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef Anne het volgende:
Ik trek voortaan ook iets knalgeels aan.
Dat is helemaal uitgeflubberdquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weet anders wel iemand die nog een knalroze jurkje voor je heeft
dan kan ie niet verongelijkt janken dat we niet aan zijn verhaardag hebben gedacht als ie verteld dat ie zelf jarig is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat kan er postgevoelig zijn aan een verjaardag ??
Wat voor van ?quote:
Nationale vacaturebank. Hoezo? Interesse?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar heb je een vacature voor paard gezien dan?
Nee, is mn lul niet groot genoeg voor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Nationale vacaturebank. Hoezo? Interesse?
Jij had toch boobjens ?quote:
Nee, stonden in het eerste rijtje als je in google 'tieten' in typtquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:55 schreef Anne het volgende:
Heb je dat plaatje onder je CTRL+C standaard zitten ofzo? Zo snel dat je hem post.
Heb je het nog snel gedaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, stonden in het eerste rijtje als je in google 'tieten' in typt
Het wordt nog wat met mequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je het nog snel gedaan. Ik ben trots op je
.
kort haar, ik had d'r ook niet gedaanquote:
quote:
quote:
úúúúúúren?quote:
quote:
Nee, deze keer slechts minutenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
úúúúúúren?![]()
morgenavond komt er een nieuw subforum bij wat je leuk gaat vinden: wat specifieker over de verschillende soorten opbouwenlater dit weekend het
autosportforum
Huh?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, deze keer slechts minutenIk kreeg een mailtje over een update in het kurzhauber topic
Dat opbouwforum heb ik een aankondiging van gezien, ik ben benieuwd. Autosport geef ik weinig om eigenlijk.
ik vind alles met wielen interessant, HEEL vervelendquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:30 schreef Barcaconia het volgende:
Ik begin overigens steeds meer geïnteresseerd te raken in de techniek van trekkers, sinds ik dagelijks aan die dingen sleutel en eigenlijk nooit meer aan opleggers
Ik heb hem maar 2 seconde gezien en toen sprong hij weg, hoerige auto-updatequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sorry, zag te laat dat het een illegaal plaatje is
Dan zou ik met een prittstift en zelfuitgeknipte letters alle katten uit de buurt vervelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:51 schreef Barcaconia het volgende:
Stel je voor dat het wiel nooit uitgevonden was, dan zou jij echt geen leven hebben Alex.
Ik ben blij dat het wiel uitgevonden is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan zou ik met een prittstift en zelfuitgeknipte letters alle katten uit de buurt vervelen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het wiel uitgevonden is.
Stel je eens niet zo aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
SD snapt m gok ik, de rest zal wel te jong zijn
Woody Allenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
SD snapt m gok ik, de rest zal wel te jong zijn
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 13-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 056 Sounddragon
02. 037 BroesWillems
03. 035 Anne
04. 028 Alexxxxx
05. 020 Duvel
06. 015 PeuRac
07. 014 Xtreem
08. 012 Alfisti
09. 012 Barcaconia
10. 010 2cv
11. 006 Tjabbo
12. 005 Dangel
13. 005 ook_gek
14. 003 BaraCuda
15. 003 Freezer
16. 003 daNpy
17. 002 Dingest
18. 001 ellevehC86
19. 001 Stokstaart
20. 001 lipje
Reeks-statistieken!
Ik ben voorlopig nog niet kalend.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan kan ie niet verongelijkt janken dat we niet aan zijn verhaardag hebben gedacht als ie verteld dat ie zelf jarig is.
Ik ben veel ouder dan Peu, dus loop oneindig veel op hem achter.quote:
Mogguh beebquote:
quote:
Jah, verkloot ritme heah, is eigenlijk uitslapen als je wekker normaliter om 03.45 gaatquote:
quote:
You 2 get a room!quote:[..]
Wat ben je vroeg op?
Morgen weerquote:
Niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:46 schreef BroesWillems het volgende:
Dit ga ik echt niet allemaal terug lezen...
Enorm. Ik heb zeer geïnteresseerd bijgelezen tijdens het nuttigen van een banaan.quote:
Dus jij hebt je lunch ook al op?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Enorm. Ik heb zeer geïnteresseerd bijgelezen tijdens het nuttigen van een banaan.
je bent niet naar de wc gegaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:52 schreef BroesWillems het volgende:
Ondertussen heb ik vanmorgen al 1000 varkens van een zekere dood gered.
LOLquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:54 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb de voercomputer gerepareerd...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:58 schreef BroesWillems het volgende:
Jep, we krijgen nog regelmatig van die stinkende krengen. Meeste werkt nog met floppy.
Stap 1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Repareren wil zeggen: de mest uit de ventilator halen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:52 schreef BroesWillems het volgende:
Op zich geen slecht plan als ik zo eens naar buiten kijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:45 schreef Anne het volgende:
Ow, ik ben juist op, maar niet wakker.
Zullen we dat wakker ruilen?
Niet gered, je hebt uitstel van executie geregeldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:52 schreef BroesWillems het volgende:
Ja, mooi kutweer weer. Zo gaat dat water nooit dalenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op zich geen slecht plan als ik zo eens naar buiten kijk
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Repareren wil zeggen: de mest uit de ventilator halen?
When the shit hits the fan, we call BWquote:
Ze zijn hier aan de overkant extra drains aan het leggen geloof ik, maar ik denk dat het daar bij jou een stuk gekker isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, mooi kutweer weer. Zo gaat dat water nooit dalen.
Staat ie zo hoog?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze zijn hier aan de overkant extra drains aan het leggen geloof ik, maar ik denk dat het daar bij jou een stuk gekker is![]()
Het valt op zich wel mee hoor.. Paar wegen niet toegankelijk. Dit hotel trouwens ook, ligt precies naast de Maas:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze zijn hier aan de overkant extra drains aan het leggen geloof ik, maar ik denk dat het daar bij jou een stuk gekker is![]()
Ik zit te verzinnen of in deze toestand op de motor komen wel zo wijs is met dit weer; aan de andere kant kan hij ook wel weer een wasbeurt gebruiken
Nou, ik heb hier gewoon horizontale regen; windkracht 6 -7 en fikse hoosbuien, da's op de motor dus ongeveer gelijk aan door de wasstraat rijdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Het valt op zich wel mee hoor.. Paar wegen niet toegankelijk. Dit hotel trouwens ook, ligt precies naast de Maas:
http://www.veerhuisoeffelt.nl/home.htm
Als je daar nu zit heb je toch een mooi waterarrangement![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
OK, noppen eronder en duikbootje spelen dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:41 schreef Anne het volgende:
Ow oke, dat was vanochtend hiero niet.
Maarre, je kent de brug toch? Daar loopt de maas onderdoor, maar die is dus een beetje breder geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Normaal staat hier gewoon helemaal géén water:
[ afbeelding ]
etc.
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:47 schreef Anne het volgende:
Ik rij er alleen maar langs in het donker.
Ga jij zo om met verzopen poesjes?quote:
Volgens die meneer werkt dat, en volgens sommige poezenbezitters/sters is een beetje stevig behandelen best prettig voor den natte poeZquote:
If know one else can help, and if you can find me.... maybe you can hire...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
When the shit hits the fan, we call BW
Ow, ok..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Douchen?
Edit: Ik ga denk ik ook maar bij m'n ouders pitten.
Ik werk bij een computersservice bedrijf in een landelijk gebied, veel boeren als klant. Daar staan vaak gewone pc's.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:39 schreef Sounddragon het volgende:
Heej maarrehh, Broeske, ben je werkzaam als voederbietelmachineraparatiemonteur, of heb je zelf een kudde bacon onder je hoede ??
Ok ,dan, ik begreep idd laatst dat je wel verstand van computers had, dus je post van vanmorgen zette me een beetje op het verkeerde been zeg maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik werk bij een computersservice bedrijf in een landelijk gebied, veel boeren als klant. Daar staan vaak gewone pc's.
Mijn schoonouders hebben wel een boeren bedrijf maar daar gaat alles nog met de hand.
broes heeft nagenoeg dezelfde opleiding gedaan als ik. alleen was ik wat jaren vóór hem....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok ,dan, ik begreep idd laatst dat je wel verstand van computers had, dus je post van vanmorgen zette me een beetje op het verkeerde been zeg maar
Welneequote:
HBO Technische informatica?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
broes heeft nagenoeg dezelfde opleiding gedaan als ik. alleen was ik wat jaren vóór hem....
OK. Dus broes is erg jong, of jij bent een ouwe lul?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
broes heeft nagenoeg dezelfde opleiding gedaan als ik. alleen was ik wat jaren vóór hem....
dat laatstequote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
OK. Dus broes is erg jong, of jij bent een ouwe lul?
Ervaring, meisjuhquote:
niet altijd, maar meestal welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's niet altijd positief, jonguh. Dan weet je het altijd beter.
Ah. Jij bent de nieuwe ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:10 schreef BroesWillems het volgende:
Godverdomme 2x geflitst binnen 10 minuten. De heen en de terugweg omdat ik shoarma haalde voor het overwerken.
¤54,- en ¤88,- betalen... gvd
ja, maar iets TE snelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit sneller was.... en ik had gelijk...
Daar had je gewoon de rest van de week ook uitgebreid van kunnen eten, sufferdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:10 schreef BroesWillems het volgende:
Godverdomme 2x geflitst binnen 10 minuten. De heen en de terugweg omdat ik shoarma haalde voor het overwerken.
¤54,- en ¤88,- betalen... gvd
Zijn er nog geen rollators met interwebZ dan ??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:05 schreef Anne het volgende:
Nouja, we moeten maar wel alvast vervanging voor jullie gaan zoeken voor in de SC denk ik.
Hey Aleksssssquote:
Ik heb'n oek een leuk housploatje gemoakt, en die will'n jullie vast remix'nquote:
Ik heb m op CDquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb'n oek een leuk housploatje gemoakt, en die will'n jullie vast remix'n![]()
Ik had hem vroeger op vinylquote:
Ons 3e kind alweerquote:
Pilletje nemen, en zorgen dat je je hartje niet uitpoept dan hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:50 schreef 2cv het volgende:
Fijn, mijn hart is weer aan het muiten. En ik moet poepen
Jij werkt heul niet op een kinderopvang tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik dump ze wel op de kinderopvang waar ik werk.
Wel: [PTA SC] # 1536 1966 Ford Galaxiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij werkt heul niet op een kinderopvang toch
Ik ben geen dokter en ga mezelf niet pilletjes voorschrijven. Binnenkort krijg ik een onderzoekje: een 24-uurs ECG. 24 uur lang zit ik dan vast aan jeukende, trekkende, irritante draadjes en moet ik alles opschrijven wat ik doe. Dan heb ik liever een echo via m'n slokdarm ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pilletje nemen, en zorgen dat je je hartje niet uitpoept dan he
Nice! gefeliciteerd hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Wel: [PTA SC] # 1536 1966 Ford Galaxie
It's a dirty job but someone's gotta do it.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nice! gefeliciteerd hoor.
Ik wist niet dat je zo dol was op poepluiaars.
Hart klopt 'raar'. Eerst een gewone boem, dan, kort er na een 2e boem die minder hard is (het hart heeft niet tijd genoeg gehad zich voldoende te vullen met bloed). Resultaat: vervelend gevoel en conditie van 0. Qua conditie komt het zo'n beetje overeen met voor de operatiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:59 schreef Anne het volgende:
Maar als je alles moet opschrijven wat je doet, ben je alleen maar aan het opschrijven dat je aan het opschrijven bent, toch?
Maarre, waarom krijg je weer een onderzoek, 2cv?
Holteronderzoek?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben geen dokter en ga mezelf niet pilletjes voorschrijven. Binnenkort krijg ik een onderzoekje: een 24-uurs ECG. 24 uur lang zit ik dan vast aan jeukende, trekkende, irritante draadjes en moet ik alles opschrijven wat ik doe. Dan heb ik liever een echo via m'n slokdarm ofzo.
Ik was niet helemaal serieus. Als het mee zit is het een onderzoekje en medicijnen verhogen en klaar is de dokter.quote:
Te snel niet geloof ik, meer beperkt rendement.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Holteronderzoek?
Klopt ie ook te snel? Of alleen met beperkt rendement?
crewbash, ban, met je harige kutquote:
vertaling naar mannentaal: dan lezen we dat gezuer iig niet in de scquote:
gister een collega: je bent nog te dom om je te scheren!quote:
M'n bips.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:40 schreef Dangel het volgende:
[..]
vertaling naar mannentaal: dan lezen we dat gezuer iig niet in de sc
foei...
hennig an, 2cv!
wipkip ??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:52 schreef Anne het volgende:
Tok, tok, tok. Ik moet even aan mijn nieuwe bijnaam voldoen.
Ik weet toch niet wat jij allemaal vertelt daar ??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik iemand van de/de hele afdeling doe? Dachtutniet.
Wat zal je collega blij zijn geweest met die wetenswaardigheden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
gister een collega: je bent nog te dom om je te scheren!
ikzo: maar mn zak is wel kaal, wheheeh!
Ik vertel helemaal niks!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat jij allemaal vertelt daar ??
Leg je ook ineens eieren en zo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vertel helemaal niks!
Van de een op andere dag word ik ineens de hele tijd chickie/kippetje genoemd.
't Zou verklaren waarom ze je ineens voor kip aanzien.quote:
Waarom ben jij meestal de eerste die reageert als het over lul/kut/sex/neuken gaat ?? je bent toch niet van de 'zondagmorgen wandelaars' heah ??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat zal je collega blij zijn geweest met die wetenswaardigheden.
Door die kantoormuppet van vanmorgen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vertel helemaal niks!
Van de een op andere dag word ik ineens de hele tijd chickie/kippetje genoemd.
Ik ben de halve middag weggeweest. En van de wat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom ben jij meestal de eerste die reageert als het over lul/kut/sex/neuken gaat ?? je bent toch niet van de 'zondagmorgen wandelaars' heah ??
Je weet wel, die figuren die altijd om kwart voor 9 op zondagmorgen 4 breed over de weg lopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben de halve middag weggeweest. En van de wat?
Yeah. En de rest van de schaapjes volgen dan natuurlijk. Whehe. Ach ja..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Door die kantoormuppet van vanmorgen natuurlijk
Jezustering, godverdomme, nu heb je me! Jij ook?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je weet wel, die figuren die altijd om kwart voor 9 op zondagmorgen 4 breed over de weg lopen
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jezustering, godverdomme, nu heb je me! Jij ook?
Niet dus. Ik keek om me heen, en bedacht me hoe ik me zou voelen als mijn collega's me gingen vertellen of ze hun zak wel of niet scheren. Ik hoef dat echt niet te weten...
Het gaat gewoon heel erg vaak over zulke shit in de SC. Komt niet door mij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen![]()
Het valt me wel vaker op dat jij meestal één van de eersten bent die ageert tegen zulke dwalingen in de gespreksstof in de SC, ik dacht; ik zal het eens vragen
Omdat het een heel popi onderwerp is blijkbaar, ik ben overigens ook onschuldigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaat gewoon heel erg vaak over zulke shit in de SC. Komt niet door mij.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef Anne het volgende:
Ik weet wel wie de schuldigen zijn. Alex. En Tjabbo. Duh.
Is dat zo? Is me niet opgevallen... Sommigen weten het alleen op zo'n wijze te brengen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het valt me wel vaker op dat jij meestal één van de eersten bent die ageert tegen zulke dwalingen in de gespreksstof in de SC, ik dacht; ik zal het eens vragen
Ow. Het kan nog veel ergerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is dat zo? Is me niet opgevallen... Sommigen weten het alleen op zo'n wijze te brengen...
Ja dag, op FOK doen we niet aan erotiek, hier doen we gewoon neuckenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is dat zo? Is me niet opgevallen... Sommigen weten het alleen op zo'n wijze te brengen...
Hoiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ow gawd, nou gaat het gebeurenquote:
Bij mij neemt ze genoegen met gekortwiektquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef Tjabbo het volgende:
Oh hey maar het ging over kale zakken he.
Moet het helemaal kaal trouwens? of alleen de zak ?
Misschien moet je anders even een foto posten, voor de beeldvormingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij mij neemt ze genoegen met gekortwiekt
Neh, lawe dat maar niet doen, staat ie straks 5 jaar lang in de OPquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien moet je anders even een foto posten, voor de beeldvorming.
Je hebt knopjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, lawe dat maar niet doen, staat ie straks 5 jaar lang in de OP
Mjah, dat wel, maar ik geloof niet dat iemand erop zit te wachten, behalve jijquote:
Ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, dat wel, maar ik geloof niet dat iemand erop zit te wachten, behalve jij
Aan hem moest ik ook meteen denkenquote:
Gewoon de Gilette langs je zak toch, niet zo moeilijk doen. Voorderest kort natuurlijk. En het gezicht ook glad, als je toch bezig bent...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij mij neemt ze genoegen met gekortwiekt
een user uit t verleden, die kondigde aan z'n ballen te gaan scheren en had Anne daar foto's van gestuurdquote:
Oh. Dan hoop ik voor Anne dat het mooie ballen waren en zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een user uit t verleden, die kondigde aan z'n ballen te gaan scheren en had Anne daar foto's van gestuurd
heel fok heeft kunnen meegenietenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh. Dan hoop ik voor Anne dat het mooie ballen waren en zo.
Vervelend wel, is dat het terugkomen van oude symptomen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal serieus. Als het mee zit is het een onderzoekje en medicijnen verhogen en klaar is de dokter.
Te snel niet geloof ik, meer beperkt rendement.
Daarom, al dat haar leidt af van het zaakje waar het echt om gaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja dag, op FOK doen we niet aan erotiek, hier doen we gewoon neucken
Dude, ik ben een ekte vent, ik heb niet eens mesjes in huisquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gewoon de Gilette langs je zak toch, niet zo moeilijk doen. Voorderest kort natuurlijk. En het gezicht ook glad, als je toch bezig bent...
Mesvrees?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dude, ik ben een ekte vent, ik heb niet eens mesjes in huisik heb een tondeuse, die heeft één keer per week dienst, en wat er niet af gaat, dat hóórt erop
En da's nou precies de reden dat ik zulke pics niet online gooi, al heeft Anne ze wélquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dude, ik ben een ekte vent, ik heb niet eens mesjes in huisik heb een tondeuse, die heeft één keer per week dienst, en wat er niet af gaat, dat hóórt erop
"Hier, voor jou!"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En da's nou precies de reden dat ik zulke pics niet online gooi, al heeft Anne ze wél
Nee, gemakzuchtquote:
Neh, da's meer in de trant van 'teasers', MMS rulesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Anne zette ze online vriendquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En da's nou precies de reden dat ik zulke pics niet online gooi, al heeft Anne ze wél
Lees die spoiler boven jouw post nog eens goed én begrijpend ker0lquote:
Ik wil altijd nog eens naar zoiets toe om foto's te schieten, maar ben bang dat ik dan de hele dag niet bijkom van het lachenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:51 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een zinloos plaatje dit, ik wou dat Alex deze zou posten.
cassettebandjequote:
Ze kennen me langer dan vandaagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat zal je collega blij zijn geweest met die wetenswaardigheden.
gemillimeterde penusheuvelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef Tjabbo het volgende:
Oh hey maar het ging over kale zakken he.
Moet het helemaal kaal trouwens? of alleen de zak ?
Ja, en?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog eens naar zoiets toe om foto's te schieten, maar ben bang dat ik dan de hele dag niet bijkom van het lachen
Nee, Anne kreeg ze van haar collega PUB mod Brechtje, stuurde ze aan haar toenmalige vriendje Hugster, waar de verhalen over piemel in vagina over varieren, en die knalde ze op een op dat moment best bekende weblog. Wel bij de feiten blijven.quote:
eens, je kunt gerust met pensioen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:18 schreef Sounddragon het volgende:
Owja, en Slipje is een baggerbal, uitstekend mod materiaal dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |