quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
Overleg is afgerond.
Idee (dit ontvangt paul ook per DM):
Open een specifiek topic in ONZ voor de ONZ-radio. Je mag ook een algemeen (over online radio) openen hier, maar dat is dan niet gericht op de ONZ-radio
22.30quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef Danger.Mouse het volgende:
Trolololololololololololo hoe laat draai je?
Je muziek keuze is nu bepalend voor mijn luisteraarschapquote:
Ik moet nog steeds een niet-bewegende UI van je krijgen. Dit is onacceptabel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef Graseter het volgende:
Ik gooi er even een nummer doorheen. Dit is onacceptabel.
Wat voor muziek ga je draaien?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef trolololo het volgende:
Als ie om 15 niet is snoep ik er kwartiertje bij!
Komt omdat graseter erop zitquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
Dit gaat fout nu krijg ik een server error
Tuurlijk wel. Zeker als het van die kakherrie is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef Graseter het volgende:
Ik ga toch niet zomaar middenin een nummer stoppen.
Heel simpel: Geen topic openen in DIG over ONZ-Radio. Een algemener topic over internetradio mag wel. Willen jullie een technisch topic specifiek gericht op ONZ-Radio, dan mag dat in ONZ.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een niet-bewegende UI van je krijgen. Dit is onacceptabel.
Ook 'negatieve' aandacht is reclame!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef _Fanta het volgende:
kan iemand deze op slot gooien? ONZ-radio
Je moederquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef utopie het volgende:
JAAA Million miles away!!!Wie heeft m aangevraagd ?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef utopie het volgende:
ah oke, ik dacht dat we iets extras kregenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heel simpel: Geen topic openen in DIG over ONZ-Radio. Een algemener topic over internetradio mag wel. Willen jullie een technisch topic specifiek gericht op ONZ-Radio, dan mag dat in ONZ.
Doraquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef utopie het volgende:
die is vandaag al gedraaid?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef utopie het volgende:
Heloef,
The Lonely Island - I Just Had Sex ft. Akon
Alsjeblieft
Ik wel, maar heb geen plek..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
Wil nou niemand de pizzaprank #3 uitzenden als primeur?
Ik! maar ik draai morgen middag om 2 uur pasquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
QFT.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ook 'negatieve' aandacht is reclame!
Petroquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef utopie het volgende:
Welke BNNer is nou gebeld bij Dhaha ?
Zanger Petro!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef utopie het volgende:
Nah, moet iemand die zo komt zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik! maar ik draai morgen middag om 2 uur pas
Een of andere Dora.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef utopie het volgende:
zet dan ff in die TT, ONZ radio zeikerds oid. zodat mensen nie confused rakenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ook 'negatieve' aandacht is reclame!
stuur maar op doe ik het vanavondquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
Ja?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Graseter het volgende:
Ik heb zaterdag een date met sharr.
Ik haat op jouwenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Graseter het volgende:
Hoe durf je dat te vragen?quote:
Dan slaap ik alquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef dragems het volgende:
[..]
stuur maar op doe ik het vanavond
maak je wel picsquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Graseter het volgende:
Wat moest je installeren?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wat met installeren
Kutzooi, ik probeer het morgen wel weer
Illegale softwarequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Graseter het volgende:
ik wil hem graag horen, maarja als niemand hem wil draaienquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
ga je ook al weg?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Monopoly het volgende:
Mooi moment om mijn bed op te zoeken!
Veel plezier vanavond met draaien/luisteren!
Ga je ook draaien? Ma-wo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Monopoly het volgende:
Welterustenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Monopoly het volgende:
niet eens naar mijn setje luisteren hequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Monopoly het volgende:
Misschien dat ik nog wel even wat pak ja.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Ragboer het volgende:
Een of andere aap heeft ingevuld dat alle request zijn gespeeldhttp://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
Onsportief..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Ragboer het volgende:
Een of andere aap heeft ingevuld dat alle request zijn gespeeldhttp://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef MeissieMeissie het volgende:
Iemand heeft mijn verzoekje aangevinkt als 'afgespeeld', en een rits met K*tBieber d'r ingezet... Zit ik daarvoor een paar uur te wachten !
![]()
Ik ben zo pleituh !
Ik ga komende niet op primetime draaien ivm met toetsen enzo..quote:
is al heletijd zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Ragboer het volgende:
Inmiddels wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Zokunen het volgende:
Dat kut script werkte sowieso niet (sorry), maar toevoegen kon ik niet.
Er moet gewoon een wachtwoord op zodat je naam erbij staat als je hem hebt gedraaid!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]waarom moet er overal een wachtwoord op komen.
nu wel weerquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Zokunen het volgende:
Dat kut script werkte sowieso niet (sorry), maar toevoegen kon ik niet.
Staan wel veel goede nummers bij, moet ik zeggen.quote:
PMquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik ga komende niet op primetime draaien ivm met toetsen enzo..
Zou ik bijvoorbeeld op maandag wel gewoon een halfuurtje kunnen om 16.30 ofzo?
Mag ik op 25?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef -Datdus- het volgende:
Ik draai even mijn inval mix er zijn wat problemen bij heloef.
En ik op 30.quote:
Inderdaad !quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef -tape- het volgende:
Het aanvinken van gedraaide nummers moet ook door de DJ's worden gedaan.
is wat allemaal al gedraait isquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Staan wel veel goede nummers bij, moet ik zeggen.
ik wil welquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef Driepink het volgende:
vraagje!
wilt iemand vanavond mijn half uurtje opnemen?
mono is moe, en ik wil dat ie hem hoort
en ik wil hem zelf eigenlijk ook wel in mn itunes hebben
Heb jij tijd voor mijn pizzaprank call?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef trolololo het volgende:
[..]
30 staat erin maar ik kan nog wel wat meer vullen hoor
Ja, iemand is 'grappig' aan het doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef pedo-poes het volgende:
requestlist doet raar? 1 sec nadat ik een request heb ingevuld staat er 'afgespeeld'
Waarom geen Sambr of vdj?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k probeer shoutcast in winamp aan de praat te krijgen
Is een plugin (ctrl p)quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k probeer shoutcast in winamp aan de praat te krijgen
Ik zit heel krap...quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb jij tijd voor mijn pizzaprank call?
en lachen dat we moetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja, iemand is 'grappig' aan het doen.
zulke kwaliteit hoef je van mij niet te verwachten hoorquote:
porsche1?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja, iemand is 'grappig' aan het doen.
Nee, sorryquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Rockiejj het volgende:
Heeft iemand nog een plekje voor vanavond die denkt, nah, geen zin?
die laatste vraagt ondanks jeweetwel om een loginquote:
Je hoeft niet in te loggen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die laatste vraagt ondanks jeweetwel om een login
Jammer want het is een mooi programma
lees die .txt en hij werkt primaquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Welk nummer wou je horen, One less lonely girl?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef MeissieMeissie het volgende:
Slotje op die requestlijst please !
In ieder geval voor het afvinken...
Is goequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef -Datdus- het volgende:
Trololol jij bent na de jingle zo ja?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Desunoto het volgende:
Ik check weer even in voor trololololo
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef PiRANiA het volgende:
Wat een hoop PM, dat schema is zo vol
Kijk hier om een tijd aan te vragen
Maakt niet uit joh! ;Pquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
Ik wil even sorry zeggen. Dat ik het zo verneukt heb vanavond.
,quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef PiRANiA het volgende:
Wat een hoop PM, dat schema is zo vol
Kijk hier om een tijd aan te vragen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Welke muziek draait trolololo
ik heb hetzelfde, ivm geen mic atm..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef SawIt het volgende:
Mijn programma is een half uur lang muziek, ik heb nu niet de mogelijkheid om te praten omdat er dan allemaal mensen helemaal gek worden,
Iemand problemen mee?
Nu moet ik mezelf in slaap huilen. Allemaal door jouw schuld!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
Ik wil even sorry zeggen. Dat ik het zo verneukt heb vanavond.
mijn versie niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is een faalhaas!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef OverRated het volgende:
Wat was het probleem bij heloef trouwens?
Buiten prime is dat primaquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef SawIt het volgende:
Mijn programma is een half uur lang muziek, ik heb nu niet de mogelijkheid om te praten omdat er dan allemaal mensen helemaal gek worden,
Iemand problemen mee?
Ik heb er wel een, maar mijn vader ligt in de kamer hiernaast te slapen en word snel wakker.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde, ivm geen mic atm..
die komt binnenkort als het goed is..
bij mij welquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef Zokunen het volgende:
http://onzradio.kexx.net:80/ doet nu nul komma nikkes ende nada
Hier wel. Probeer het in VLC?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef Zokunen het volgende:
http://onzradio.kexx.net:80/ doet nu nul komma nikkes ende nada
Dan begin je 10 minuten te laat, valt internet uit.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef SawIt het volgende:
[..]
Stream op de website doet het ook gewoon
Had je mijn verzoek ontvangen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan begin je 10 minuten te laat, valt internet uit.![]()
Maar ik geef moed niet op dus:
Spam:
NA TWEE DAGEN AFWEZIGHEID DOOR MISVERSTANDEN EN TECHNISCHE PROBLEMEN KEERT HIJ WEER TERUG OM DE RADIO: HELOEF MET HELOEFS REQUESTS. DEZE DJ VAN HET VOLK HEEFT MORGEN ZIJN PROBLEMEN OPGELOST EN ZAL WEER DE PLAATJES DRAAIEN DIE JULLIE AANVRAGEN.
DE VERZOEKEJES/REQUESTS KUNT U DEPONEREN IN MIJ PM EN DM.
TOT MORGENAVOND!
Einde Spam
Dan moet je een eigen skin maken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef mash_ het volgende:
ik vind dat browser ding in VDJ maar irri eigenlijkik heb gewoon een afspeel lijst met nummer die ik wil draaie in mijn itunes en sleep ze vanuit daar in vdj
Neequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Had je mijn verzoek ontvangen?
In die lijst linksonder in VDJ staat je afspeellijst in iTunes ook gewoonquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef mash_ het volgende:
ik vind dat browser ding in VDJ maar irri eigenlijkik heb gewoon een afspeel lijst met nummer die ik wil draaie in mijn itunes en sleep ze vanuit daar in vdj
moet ff spul goed hebben hier met mic en misschien skype dan wil ik ook wel een keer in de primequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef Driepink het volgende:
oh, dus ik kan wanneer ik een mic heb ook wel een keertje prime draaien dus? als ekte baas van de vragenlijstjes voor interviews.. die ik nou ik erovernadenk al een poossie niet meer heb hoeven maken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef Maaslander het volgende:
Komt er nog een hardstylehalfuurtje/uurtje vanavond?
f5quote:
dat word hem toch niet.. prime time djs zijn al beslist >.>quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef dragems het volgende:
[..]
moet ff spul goed hebben hier met mic en misschien skype dan wil ik ook wel een keer in de prime
Ik hoop het!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef Maaslander het volgende:
Komt er nog een hardstylehalfuurtje/uurtje vanavond?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef Dhaha het volgende:
ik heb shoarma, wat is brank
trolololo
Ik eet nu ook shoarmaquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef Dhaha het volgende:
ik heb shoarma, wat is brank
trolololo
ja maar niet alle slots zijn bezitquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat word hem toch niet.. prime time djs zijn al beslist >.>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |