Dit is niet zijn echte stem.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Driepink het volgende:
niet dat mijn stem zo geweldig is..
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef Barba-Papa het volgende:
porche1 klinkt als een allochtone pedofiel
DOE HET NIETquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef Driepink het volgende:
DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DJ SCHREEUW MIJN NAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[ afbeelding ]
Muchacho alstublieft.
Gaat weer beter met de luisteraars aantallen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef PiRANiA het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 73 of 150 listeners (72 unique
Wie luistert dubbel?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef PiRANiA het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 73 of 150 listeners (72 unique
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef SawIt het volgende:
Mensen die niet door hebben dat Porsche trollt
net was wie is de mol ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Gaat weer beter met de luisteraars aantallen.
Zeg jij dan vanavond ook mijn naam?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef Driepink het volgende:
YEAHHik voel me compleet nu
nu kan ik met zelfvertrouwen aan mijn setje beginnen vanavond
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef SawIt het volgende:
Mensen die niet door hebben dat Porsche trollt
op naar een nieuwe highquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Gaat weer beter met de luisteraars aantallen.
ik heb nog geen micquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zeg jij dan vanavond ook mijn naam?
http://onzradio.trooperz.nl/request.phpquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Zokunen het volgende:
Anais Mitchell - Old Fashioned Hat
flesh & bones - rigor mortis (I love you)
Ayla - Angelfalls (Waterfall)
DJ Promo - Escape from the hostile
Doe eens BOEM! TSJ! een van die
No shit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
73 luisteraars, 72 uniek = 1 iemand dubbel
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef sharr het volgende:
Trouwens deze gast heeft echt een radiostem
Precies, ik moet dit echt wetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef OverRated het volgende:
Waarom is dat topic in DIG gesloten![]()
Was toch niks mis mee
Dat werkt nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://onzradio.trooperz.nl/request.php
neequote:
Omdat er niet overlegd is staat erquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef trolololo het volgende:
[..]
Precies, ik moet dit echt weten
Das toch geen gehoor ! Of het klinkt door het hele huis natuurlijk !quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
73 luisteraars, 72 uniek = 1 iemand dubbel
Utopie en zijn moeder?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Das toch geen gehoor ! Of het klinkt door het hele huis natuurlijk !
Boven én beneden !
Bij mij ook niet, weer geprobeerd, hij pakt hem nu wel in safari... Maar het nummer is niet zichtbaar.quote:
voor mij gold het zelfde, maar het ging niet eens slechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Driepink het volgende:
he heloef
zo maar mensen ff over mijn "setje"
1. ik kan totaal niet mixen(mad mixing skills
)
2. eenmalig voor zover ik weet
3. als je het mist ben je de lul!
Ben er mee bezig, maar opzich werkt het prima. Over het algemeen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, weer geprobeerd, hij pakt hem nu wel in safari... Maar het nummer is niet zichtbaar.
heeft pirania gedaan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef OverRated het volgende:
Waarom is die OP verneukt, heb gwn open nieuw deel gedaan
Kan het ermee te maken hebben dat ik geen skype heb? Wel props voor het systeem.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben er mee bezig, maar opzich werkt het prima. Over het algemeen.
Die hoef je niet in te vullenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Kan het ermee te maken hebben dat ik geen skype heb?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom wordt die Porsche niet van de lijn gegooid? Hij is niet leuk.
dit, het was aan het begin wel leuk maar nu echt niet meerquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef djkoelkast het volgende:
Fixedquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Porsche vraagt om un permanente ban
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef djkoelkast het volgende:
Ik dacht 'hij wil eenban'quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
Porsche1 is zo kankerhard aan het trollen
Laat die er toevallig zijn.quote:
Welk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Koelkast bedankt voor het fragment.
gaat over porschequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Rockiejj het volgende:
"Boot lickin,
piss drinkin,
fingerfriggin,
tit tweakin,
love bitin,
arse lickin,
shit stabbin,
mother fuckin,
spunk lovin,
ball bustin,
cock suckin,
fist fuckin,
lipsmackin,
thirst quenchin,
cool livin,
ever givin
USELESS MAN"
Ja, hoe weet je dat? Heb niets gepost net.quote:
Maakt niet uit hij moet er wel snel uit dat welquote:
Wil jij de pizzaprank #3 primeur?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Maakt niet uit hij moet er wel snel uit dat wel
De moeder van Utopiequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was de hele uitzending ja
hij is erquote:
Als je gaat editten heb ik het origineeltje.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is er nu bezig? Volgens mij zit ik op de verkeerde stream.
kut.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je gaat editten heb ik het origineeltje.
Met Dora!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef utopie het volgende:
Koelkast, heb je de uitzending van 5 uur voor mij ?
http://hotfile.com/dl/965(...)rdag_middag.zip.htmlquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef utopie het volgende:
Koelkast, heb je de uitzending van 5 uur voor mij ?
Dankjewel man. We vonden je echt geweldigquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://hotfile.com/dl/965(...)rdag_middag.zip.html
Morgen bel ik haar weer hoor, vragen hoe de reacties warenquote:
120%quote:
quote:
Dan mis je mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik ben weg
faal DJ's![]()
![]()
![]()
Morgen ben ik er weer!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef Graseter het volgende:
Ik gooi er even een nummer doorheen. Dit is onacceptabel.
Als tie nog erin staat, heeft dat geen nut.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom gooien jullie die 8000 niet gewoon weg?
Dan kan 't niet meer fout gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |