quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wat met installeren
Kutzooi, ik probeer het morgen wel weer
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Graseter het volgende:
Ik heb zaterdag een date met sharr.
ik wil hem graag horen, maarja als niemand hem wil draaienquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
Wil nou niemand de pizzaprank #3 uitzenden als primeur?
ga je ook al weg?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Monopoly het volgende:
Mooi moment om mijn bed op te zoeken!
Veel plezier vanavond met draaien/luisteren!
Ga je ook draaien? Ma-wo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Monopoly het volgende:
Welterustenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Monopoly het volgende:
niet eens naar mijn setje luisteren hequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Monopoly het volgende:
Misschien dat ik nog wel even wat pak ja.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Ragboer het volgende:
Een of andere aap heeft ingevuld dat alle request zijn gespeeldhttp://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
Onsportief..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Ragboer het volgende:
Een of andere aap heeft ingevuld dat alle request zijn gespeeldhttp://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef MeissieMeissie het volgende:
Iemand heeft mijn verzoekje aangevinkt als 'afgespeeld', en een rits met K*tBieber d'r ingezet... Zit ik daarvoor een paar uur te wachten !
![]()
Ik ben zo pleituh !
Ik ga komende niet op primetime draaien ivm met toetsen enzo..quote:
is al heletijd zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Ragboer het volgende:
Inmiddels wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Zokunen het volgende:
Dat kut script werkte sowieso niet (sorry), maar toevoegen kon ik niet.
Er moet gewoon een wachtwoord op zodat je naam erbij staat als je hem hebt gedraaid!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]waarom moet er overal een wachtwoord op komen.
nu wel weerquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Zokunen het volgende:
Dat kut script werkte sowieso niet (sorry), maar toevoegen kon ik niet.
Staan wel veel goede nummers bij, moet ik zeggen.quote:
PMquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik ga komende niet op primetime draaien ivm met toetsen enzo..
Zou ik bijvoorbeeld op maandag wel gewoon een halfuurtje kunnen om 16.30 ofzo?
Mag ik op 25?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef -Datdus- het volgende:
Ik draai even mijn inval mix er zijn wat problemen bij heloef.
En ik op 30.quote:
Inderdaad !quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef -tape- het volgende:
Het aanvinken van gedraaide nummers moet ook door de DJ's worden gedaan.
is wat allemaal al gedraait isquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Staan wel veel goede nummers bij, moet ik zeggen.
ik wil welquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef Driepink het volgende:
vraagje!
wilt iemand vanavond mijn half uurtje opnemen?
mono is moe, en ik wil dat ie hem hoort
en ik wil hem zelf eigenlijk ook wel in mn itunes hebben
Heb jij tijd voor mijn pizzaprank call?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef trolololo het volgende:
[..]
30 staat erin maar ik kan nog wel wat meer vullen hoor
Ja, iemand is 'grappig' aan het doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef pedo-poes het volgende:
requestlist doet raar? 1 sec nadat ik een request heb ingevuld staat er 'afgespeeld'
Waarom geen Sambr of vdj?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k probeer shoutcast in winamp aan de praat te krijgen
Is een plugin (ctrl p)quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k probeer shoutcast in winamp aan de praat te krijgen
Ik zit heel krap...quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb jij tijd voor mijn pizzaprank call?
en lachen dat we moetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja, iemand is 'grappig' aan het doen.
zulke kwaliteit hoef je van mij niet te verwachten hoorquote:
porsche1?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja, iemand is 'grappig' aan het doen.
Nee, sorryquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Rockiejj het volgende:
Heeft iemand nog een plekje voor vanavond die denkt, nah, geen zin?
die laatste vraagt ondanks jeweetwel om een loginquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |