Die gaat in 1 teug leeg en dan geef je hem terug aan de barkeeperquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef ArTiC het volgende:
Lastig zo'n open bar, waar zet je je glas dan neer?
En waar staat dat cafe?quote:
Om die bar heen.quote:
Welk dorp?quote:
Ja, straks gooit iemand er wat in!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die gaat in 1 teug leeg en dan geef je hem terug aan de barkeeper
Stel je voor MissB aan de GHBquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, straks gooit iemand er wat in!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stel je voor MissB aan de GHB
Tuurlijk ken ik dat! Ik ben berucht in elk dorp en gehucht!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Correct sir,
Maar je kent Boven-leeuwen dus?
Zolang het drank is is er geen probleemquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, straks gooit iemand er wat in!
Kom je hier uit de buurt dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik dat! Ik ben berucht in elk dorp en gehucht!
Pas maar de volgende meet, zet je glas hoger dan 1m80 wegquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Pas maar de volgende meet, zet je glas hoger dan 1m80 weg
Dat ligt niet in de buurtquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Correct sir,
Maar je kent Boven-leeuwen dus?
Nee, en ik kom er niet vaker! Probeer je me versieren?quote:
Hey meisje smaakt deze cocktail naar GHB?quote:
* missbehavin slurpt Lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey meisje smaakt deze cocktail naar GHB?
That obviousquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, en ik kom er niet vaker! Probeer je met versieren?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin slurpt Lekker
Ik ben een doler hè! Dan kom je nog eens ergens!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
That obvious![]()
Nee maar bijna niemand kent Boven-leeuwen.
En weet dan zeker niet de naam van het cafe en de snackbar en dergelijke, daarom was ik nieuwsgierig of je hier uit de buurt komt en wellicht een bekende bent.
Ja en dan altijd toevallog in de kroegquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een doler hè! Dan kom je nog eens ergens!
Of in een klein jongetje, als goed katholiek zijnde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Royco1 het volgende:
Ja en dan altijd toevallog in de kroeg
Ja, liever wodka, maar vooruitquote:
Djeejs, dat waren de jaren 70 zeg!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of in een klein jongetje, als goed katholiek zijnde.
Jaquote:
Tenzij tequila shots dan hequote:
Kleine jongetjes worden grote jongetjes?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Djeejs, dat waren de jaren 70 zeg!![]()
Haha inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tenzij tequila shots dan he![]()
Jofo-oen bewijst dat kleine jongetjes soms klein blijven!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kleine jongetjes worden grote jongetjes?
Die is laagquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jofo-oen bewijst dat kleine jongetjes soms klein blijven!
Dat neem ik dan maar van je aan. Ik heb geen idee hoe lang de beste man is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jofo-oen bewijst dat kleine jongetjes soms klein blijven!
Speciaal voor JK. Kan ie er ook zonder trapje bij!quote:
Wie? Jofo?quote:
Kom maar halenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, liever wodka, maar vooruit
Het gerucht doet de ronde dat ie staand een hobbit kan snorkelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat neem ik dan maar van je aan. Ik heb geen idee hoe lang de beste man is.
Dan kan ie erbijquote:
Uiteindelijk gaat het niet om de lengte maar om wat je ermee doet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het gerucht doet de ronde dat ie staand een hobbit kan snorkelen.![]()
5 foot tallquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat neem ik dan maar van je aan. Ik heb geen idee hoe lang de beste man is.
quote:
Om je dood te lachenquote:
Kloptquote:
Ow yeah, das waar ook.. Maar ik ga nu ook de weg niet op.. Migraine achtige hoofdpijn en vermoeidquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ow yeah, das waar ook.. Maar ik ga nu ook de weg niet op.. Migraine achtige hoofdpijn en vermoeid
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Liefjes en hartendiefjes, ik wilde jullie even een fijne avond wensen. Deze knul gaat wederom zijn domme donderdagavond ding doen
Die inches doet het hem hequote:
Ik denk dat hijzelf er het meeste mee doet ja! Ik denk niet dat veel mensen die vliegenzwam van hem aanraken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het niet om de lengte maar om wat je ermee doet.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga kijken naar vette trollen die van hun kind ook een vette trol maken! Laters klojo's!
Je kent je klassiekers.quote:
Ik kijk help, zowel mijn moeder als ik zijn dikke vette leluke viswijven!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
Toastjes met brie, witte wijn, en Wie is de mol.
Wat is er dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
The Mentalist, een glas water, m'n dinnetje op msn en een flinke jankpartij hier.
Snap ikquote:
Aai over je bol voor de jankpartij dan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
The Mentalist, een glas water, m'n dinnetje op msn en een flinke jankpartij hier.
Thanksquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aai over je bol voor de jankpartij dan.
Ja hoor, gooi het er maar uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dit het topic waar je mag bitchen op/over je ex?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
BMI van 28! Dat valt wel mee! Die knorrie van vorige week had 40 ergens.
Oh jee, spill it..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, daar heb je HVJJN of het exentopic voor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh, niet dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, daar heb je HVJJN of het exentopic voor.
Doe es lief jijquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Go for it!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Anders trek je die gagball weer uit de kast?quote:
Blijf uit mn PM Tijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Mag ik hier ook tips vragen hoe je een meisje aanspreekt?
Mag ook, maar of je zinnige antwoorden krijgt is de vraag.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Net zoals je een jongen aanspreekt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ms wel dan...quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders trek je die gagball weer uit de kast?
Hey ArTiC, lekker ding!quote:
Er staat ook dat het geen datingtopic is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.
Das lekker lullig inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik denk net van goh laat ik mn ex even bellen hoe laat hij zaterdag thuis is. Kan ik er rekening mee houden met eten enz om maar iets te noemen.
Meneer weet dus al een paar dagen dat ie nog een week langer daar moet blijven![]()
Toen ik zei dat ik daar wel van baalde want ik heb nog maar 12 euro en 2 lege kratten bier, daar ga ik het dus echt geen week mee redden.
Zegt ie ik kijk wel even of ik geld kan overmaken.
NOU DOE DAT MAAR GEWOON ANDERS LIGGEN WIJ HIER DOOD TE GAAN AANKOMENDE WEEK.
Grmbl
IK WIST 'T!quote:
Ik date dan ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Er staat ook dat het geen datingtopic is.
quote:
Ik woon hier, hoezo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey ArTiC, lekker ding!Kom je hier wel vaker?
Naaistreek..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik denk net van goh laat ik mn ex even bellen hoe laat hij zaterdag thuis is. Kan ik er rekening mee houden met eten enz om maar iets te noemen.
Meneer weet dus al een paar dagen dat ie nog een week langer daar moet blijven![]()
Toen ik zei dat ik daar wel van baalde want ik heb nog maar 12 euro en 2 lege kratten bier, daar ga ik het dus echt geen week mee redden.
Zegt ie ik kijk wel even of ik geld kan overmaken.
NOU DOE DAT MAAR GEWOON ANDERS LIGGEN WIJ HIER DOOD TE GAAN AANKOMENDE WEEK.
Grmbl
Ja toch.quote:
Als je mijn verteld wat ik fout doe. Afgezien van je PMen.quote:
En dat niet-singles welkom zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Er staat ook dat het geen datingtopic is.
Je woont samen met je ex? Dat is wel een hele moderne relatie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Hij verwacht wel dat ik duidelijk aangeef wat ik allemaal ga doen en wanneer en hoe lang enz.
Sterf ik vertel hem ook niks meer
Ach 1 voordeel dat waar ik me vanmiddag druk om maakte is nu wel wegquote:
Hij moet sowieso zorgen dat jij en je zoontje te eten hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Hij verwacht wel dat ik duidelijk aangeef wat ik allemaal ga doen en wanneer en hoe lang enz.
Sterf ik vertel hem ook niks meer
Jammer, want ik heb er niks mee.quote:
Ik heb in oktober de relatie verbroken, ik zoek woonruimte, dat gaat niet zo snel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je woont samen met je ex? Dat is wel een hele moderne relatie.
De Caroussel?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:41 schreef ArTiC het volgende:
* ArTiC zingt een vrolijk bzb liedje voor samzz
Maar dit is toch het topic om over zulke dingen te praten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag ook, maar of je zinnige antwoorden krijgt is de vraag.
Urgentie aangevraagd bij de woningbouwcorporatie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb in oktober de relatie verbroken, ik zoek woonruimte, dat gaat niet zo snel.
Ja en er kan ook best over gepraat worden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dit is toch het topic om over zulke dingen te praten?
Hehe, ja en ik wel....quote:
Nah dat is mijn taak. Maar als hij gewoon direct toen hij het hoorde mij had gemaild, gewhatsappt, gesmst, gebeld, gepmt, gehyved, whatever (ik ben dus wel heel goed bereikbaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij moet sowieso zorgen dat jij en je zoontje te eten hebben
Doen ze niet meer aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Urgentie aangevraagd bij de woningbouwcorporatie?
Doen ze in heel veel gevallen niet meerquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Urgentie aangevraagd bij de woningbouwcorporatie?
Dat geldt voor het hele fenomeen happy Single, getuige het continue jankzakken door bijna iedereen hier.quote:
http://www.interveste.nl/ of andere vorm van tijdelijk wonen?quote:
Ik was bezig met Het stadje kufstein maar als jij de caroussel wil...quote:
Antikraak? Met een kind? Nee dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.interveste.nl/ of andere vorm van tijdelijk wonen?
Mond dicht, bovenlichaam ontbloten, foto maken en opsturen naar mij. Zo doe je mij een plezier, niet door te dreigen met een gagball.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef missbehavin het volgende:
Hehe, ja en ik wel....Pfff, denk je die man een plezier te doen..
Nietsquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en er kan ook best over gepraat worden.
Maar of je wat aan de antwoorden hebt blijft de vraag he
Ja maar dan nog vind ik dat ook gedeeltelijk dus zijn verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah dat is mijn taak. Maar als hij gewoon direct toen hij het hoorde mij had gemaild, gewhatsappt, gesmst, gebeld, gepmt, gehyved, whatever (ik ben dus wel heel goed bereikbaar) dan had ik er rekening mee kunnen houden.
Dan had ik nog een week met 25 euro moeten doen bijvoorbeeld. Dat lukt wel, een beetje.
De OP zou volstaan met een simpel 'Jank on'.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt voor het hele fenomeen happy Single, getuige het continue jankzakken door bijna iedereen hier.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mond dicht, bovenlichaam ontbloten, foto maken en opsturen naar mij. Zo doe je mij een plezier, niet door te dreigen met een gagball.
Tijdelijk wonen is beter dan anti-kraak of bij je ex zitten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Antikraak? Met een kind? Nee dus
Oh, die mag ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik was bezig met Het stadje kufstein maar als jij de caroussel wil...
Het is niet zijn kind hequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog vind ik dat ook gedeeltelijk dus zijn verantwoordelijkheid.
Das weer beterquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach 1 voordeel dat waar ik me vanmiddag druk om maakte is nu wel weg
Is R. de vader van je zoon eigenlijk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is niet zijn kind he![]()
Ja ik zal het je nog leuker vertellen.
Een goede vriend van me heeft al verschillende keren gezegd dat als ik geld nodig heb hoef ik maar een gil te geven en dan kan hij me wel helpen.
Ik vind vriendschap best belangrijk en wil dus niet lenen bij hem. Vooral omdat ik het gewoon simpelweg niet kan terugbetalen.
R. vindt dus dat ik maar wel bij die gast moet gaan lenen en vooral niet bij R. om geld moet vragen.
Feit dat ik 4 jaar relatie met R. heb gehad en in zijn huis woon vergeten we dan maar even voor het gemak
Vrouwen die makkelijk tevreden te houden zijnquote:
Eerste zin schatquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Is R. de vader van je zoon eigenlijk?
Tijd zat voor wat? Verhongeren? Ja dat gaat goed komen volgende weekquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das weer beter![]()
Tijd zat volgende week dus?
Pas jij de wiki ff aan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
De OP zou volstaan met een simpel 'Jank on'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |