Mag ook, maar of je zinnige antwoorden krijgt is de vraag.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Mag ik hier ook tips vragen hoe je een meisje aanspreekt?
Net zoals je een jongen aanspreekt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, daar heb je HVJJN of het exentopic voor.
Speciaal voor jou ms wel dan...quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders trek je die gagball weer uit de kast?
Hey ArTiC, lekker ding!quote:
Er staat ook dat het geen datingtopic is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.
Das lekker lullig inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik denk net van goh laat ik mn ex even bellen hoe laat hij zaterdag thuis is. Kan ik er rekening mee houden met eten enz om maar iets te noemen.
Meneer weet dus al een paar dagen dat ie nog een week langer daar moet blijven![]()
Toen ik zei dat ik daar wel van baalde want ik heb nog maar 12 euro en 2 lege kratten bier, daar ga ik het dus echt geen week mee redden.
Zegt ie ik kijk wel even of ik geld kan overmaken.
NOU DOE DAT MAAR GEWOON ANDERS LIGGEN WIJ HIER DOOD TE GAAN AANKOMENDE WEEK.
Grmbl
IK WIST 'T!quote:
Ik date dan ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Er staat ook dat het geen datingtopic is.
quote:
Ik woon hier, hoezo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey ArTiC, lekker ding!Kom je hier wel vaker?
Naaistreek..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik denk net van goh laat ik mn ex even bellen hoe laat hij zaterdag thuis is. Kan ik er rekening mee houden met eten enz om maar iets te noemen.
Meneer weet dus al een paar dagen dat ie nog een week langer daar moet blijven![]()
Toen ik zei dat ik daar wel van baalde want ik heb nog maar 12 euro en 2 lege kratten bier, daar ga ik het dus echt geen week mee redden.
Zegt ie ik kijk wel even of ik geld kan overmaken.
NOU DOE DAT MAAR GEWOON ANDERS LIGGEN WIJ HIER DOOD TE GAAN AANKOMENDE WEEK.
Grmbl
Ja toch.quote:
Als je mijn verteld wat ik fout doe. Afgezien van je PMen.quote:
En dat niet-singles welkom zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Er staat ook dat het geen datingtopic is.
Je woont samen met je ex? Dat is wel een hele moderne relatie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Hij verwacht wel dat ik duidelijk aangeef wat ik allemaal ga doen en wanneer en hoe lang enz.
Sterf ik vertel hem ook niks meer
Ach 1 voordeel dat waar ik me vanmiddag druk om maakte is nu wel wegquote:
Hij moet sowieso zorgen dat jij en je zoontje te eten hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Hij verwacht wel dat ik duidelijk aangeef wat ik allemaal ga doen en wanneer en hoe lang enz.
Sterf ik vertel hem ook niks meer
Jammer, want ik heb er niks mee.quote:
Ik heb in oktober de relatie verbroken, ik zoek woonruimte, dat gaat niet zo snel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je woont samen met je ex? Dat is wel een hele moderne relatie.
De Caroussel?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:41 schreef ArTiC het volgende:
* ArTiC zingt een vrolijk bzb liedje voor samzz
Maar dit is toch het topic om over zulke dingen te praten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag ook, maar of je zinnige antwoorden krijgt is de vraag.
Urgentie aangevraagd bij de woningbouwcorporatie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb in oktober de relatie verbroken, ik zoek woonruimte, dat gaat niet zo snel.
Ja en er kan ook best over gepraat worden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dit is toch het topic om over zulke dingen te praten?
Hehe, ja en ik wel....quote:
Nah dat is mijn taak. Maar als hij gewoon direct toen hij het hoorde mij had gemaild, gewhatsappt, gesmst, gebeld, gepmt, gehyved, whatever (ik ben dus wel heel goed bereikbaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij moet sowieso zorgen dat jij en je zoontje te eten hebben
Doen ze niet meer aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Urgentie aangevraagd bij de woningbouwcorporatie?
Doen ze in heel veel gevallen niet meerquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Urgentie aangevraagd bij de woningbouwcorporatie?
Dat geldt voor het hele fenomeen happy Single, getuige het continue jankzakken door bijna iedereen hier.quote:
http://www.interveste.nl/ of andere vorm van tijdelijk wonen?quote:
Ik was bezig met Het stadje kufstein maar als jij de caroussel wil...quote:
Antikraak? Met een kind? Nee dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.interveste.nl/ of andere vorm van tijdelijk wonen?
Mond dicht, bovenlichaam ontbloten, foto maken en opsturen naar mij. Zo doe je mij een plezier, niet door te dreigen met een gagball.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef missbehavin het volgende:
Hehe, ja en ik wel....Pfff, denk je die man een plezier te doen..
Nietsquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en er kan ook best over gepraat worden.
Maar of je wat aan de antwoorden hebt blijft de vraag he
Ja maar dan nog vind ik dat ook gedeeltelijk dus zijn verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah dat is mijn taak. Maar als hij gewoon direct toen hij het hoorde mij had gemaild, gewhatsappt, gesmst, gebeld, gepmt, gehyved, whatever (ik ben dus wel heel goed bereikbaar) dan had ik er rekening mee kunnen houden.
Dan had ik nog een week met 25 euro moeten doen bijvoorbeeld. Dat lukt wel, een beetje.
De OP zou volstaan met een simpel 'Jank on'.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt voor het hele fenomeen happy Single, getuige het continue jankzakken door bijna iedereen hier.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mond dicht, bovenlichaam ontbloten, foto maken en opsturen naar mij. Zo doe je mij een plezier, niet door te dreigen met een gagball.
Tijdelijk wonen is beter dan anti-kraak of bij je ex zitten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Antikraak? Met een kind? Nee dus
Oh, die mag ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik was bezig met Het stadje kufstein maar als jij de caroussel wil...
Het is niet zijn kind hequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog vind ik dat ook gedeeltelijk dus zijn verantwoordelijkheid.
Das weer beterquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach 1 voordeel dat waar ik me vanmiddag druk om maakte is nu wel weg
Is R. de vader van je zoon eigenlijk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is niet zijn kind he![]()
Ja ik zal het je nog leuker vertellen.
Een goede vriend van me heeft al verschillende keren gezegd dat als ik geld nodig heb hoef ik maar een gil te geven en dan kan hij me wel helpen.
Ik vind vriendschap best belangrijk en wil dus niet lenen bij hem. Vooral omdat ik het gewoon simpelweg niet kan terugbetalen.
R. vindt dus dat ik maar wel bij die gast moet gaan lenen en vooral niet bij R. om geld moet vragen.
Feit dat ik 4 jaar relatie met R. heb gehad en in zijn huis woon vergeten we dan maar even voor het gemak
Vrouwen die makkelijk tevreden te houden zijnquote:
Eerste zin schatquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Is R. de vader van je zoon eigenlijk?
Tijd zat voor wat? Verhongeren? Ja dat gaat goed komen volgende weekquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das weer beter![]()
Tijd zat volgende week dus?
Pas jij de wiki ff aan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
De OP zou volstaan met een simpel 'Jank on'.
Een leesbril zou je best sexy staanquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Is R. de vader van je zoon eigenlijk?
Hihi sorryquote:
Ik deed een ninja editquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een leesbril zou je best sexy staan
Chagrijn.quote:
Ik heb lenzen. De goedkope soort.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een leesbril zou je best sexy staan
quote:
Ohja, hij was al 12 ja. Even vergeten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi sorry![]()
Sowieso kon je dat wel uit het verhaal opmaken. 4 jaar relatie en kind van 12
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Djeejs, dat kind is bijna net zo oud als ik!![]()
Zijn er dan alleen nog maar droevige moeders hier?
Voor niks heul hard moeten denken om zo tactisch mogelijk te zeggen dat L-E scheel isquote:
Jank on!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
Ja sorry, ben niet mijn sprankelende zelf
Hoe jong ben jij danquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:
En bedankt babequote:
Ik ben niet droevig. Ik ben sprankelend en schitterend en onstuimig. Dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja nee, dat zegt D_K en die zal het vast het beste weten.quote:
Ik wil niet gemeen doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is niet zijn kind he![]()
Ja ik zal het je nog leuker vertellen.
Een goede vriend van me heeft al verschillende keren gezegd dat als ik geld nodig heb hoef ik maar een gil te geven en dan kan hij me wel helpen.
Ik vind vriendschap best belangrijk en wil dus niet lenen bij hem. Vooral omdat ik het gewoon simpelweg niet kan terugbetalen.
R. vindt dus dat ik maar wel bij die gast moet gaan lenen en vooral niet bij R. om geld moet vragen.
Feit dat ik 4 jaar relatie met R. heb gehad en in zijn huis woon vergeten we dan maar even voor het gemak
We single moms must stick togetherquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Voor niks heul hard moeten denken om zo tactisch mogelijk te zeggen dat L-E scheel is
Of gevoederd wordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijd zat voor wat? Verhongeren? Ja dat gaat goed komen volgende week
Goed dag, isj fijn ja, isj goed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Ik had vandaag echt een goed dag op mijn werk, zo fijn!
Kliekjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We single moms must stick together
Hij doet ook veel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet gemeen doenMaar... Ik vind dat hij best heel veel voor je doet...
quote:
Ik moest lachen, hardopquote:
Zo is MissB hè, trappen als je al ligt! De trut!quote:
Ja, geef mij maar de schuld!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, dat zegt D_K en die zal het vast het beste weten.
Mja, dat is natuurlijk niet netjes. Maar dat wist ik niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij doet ook veel.
Dat geef ik als eerste toe.
Neemt niet weg dat ie me ook als voetveeg gebruikt.
Alleen bij jouquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo is MissB hè, trappen als je al ligt! De trut!
quote:[..]
Ja, geef mij maar de schuld!
Jij kunt toch niet stoken tussen huppel en mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo is MissB hè, trappen als je al ligt! De trut!
[..]
Ja, geef mij maar de schuld!
Ja dat veranderd het wel.quote:
Geeft niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat is natuurlijk niet netjes. Maar dat wist ik niet.
¿QUE? Hij is niet de vader en zij woont in zijn huis? Dat lijkt me al meer dan je redelijkerwijs kan verwachten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat veranderd het wel.
Maar dan nog vind ik dat ie niet moet kijken of hij geld kan sturen, maar dat gewoon moet doen als het kan.
Dat weet ze ook wel. Maar dat geeft niemand het recht een ander persoon als voetveeg te gebruiken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
¿QUE? Hij is niet de vader en zij woont in zijn huis? Dat lijkt me al meer dan je redelijkerwijs kan verwachten.
Truequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
¿QUE? Hij is niet de vader en zij woont in zijn huis? Dat lijkt me al meer dan je redelijkerwijs kan verwachten.
Ik heb het niet erg gevolgd, dus vergeef me als ik vragen stel over dingen die je allang hebt verteld, maar hoezo moeten jullie elkaar vertellen waar jullie zijn? Hoezo krijg jij geld van hem, etc?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niet.
En iets als dit had hij gewoon best wel even door kunnen geven. Logisch toch wel? Het is geen ideale situatie waar we inzitten maar hij doet hard zn best om het echt onmogelijk te maken.
Weet je dat ik ALLES overleg met hem?
Hij zo goed als NIKS!
Als hij thuis is en ik stap zonder iets te zeggen de deur uit. Krijg ik WA, waar ben je? Hoe laat ben je terug?
Vaak nog gevolgd door: Ik moet ook zo weg ik heb afgesproken.
Iets wat hij op zn vroegst 1 uur van tevoren doorgeeft.
Hij weet al ruim een maand dat ik de 21ste een weekend weg ga.
Ik vertel hem ook niks meer. Flikker maar op. Ga idd wel hoer spelen om aan mn poen te komen
Ze hebben 4 jaar een relatie gehad en schijnbaar dit nu zo afgesproken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lieve schat...... als hij dat doet, kan je bij mij terechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben jullie enig idee hoe het is om al maanden rond te lopen met een enorme hakbijl boven je hoofd?
Hij heeft zoveel macht nu en hij weet dat. Ik durf gvd niks fout te doen want dan kan hij me zomaar op straat schoppen.
Inmiddels hoop ik dat ie me op straat kicked. Misschien dat ik dan wel eindelijk de hulp krijg die ik overduidelijk nodig heb
Mag ik uithuilen met mijn hoofd tegen je boezem aangedrukt?quote:
Dat lijkt me echt enorm kut... Kan je echt helemaal nergens terecht?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben jullie enig idee hoe het is om al maanden rond te lopen met een enorme hakbijl boven je hoofd?
Hij heeft zoveel macht nu en hij weet dat. Ik durf gvd niks fout te doen want dan kan hij me zomaar op straat schoppen.
Inmiddels hoop ik dat ie me op straat kicked. Misschien dat ik dan wel eindelijk de hulp krijg die ik overduidelijk nodig heb
Volgens mij valt er niets te eisen als hij zo te zien voor het huis en het inkomen zorgt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze hebben 4 jaar een relatie gehad en schijnbaar dit nu zo afgesproken.
Moet hij zich er ook aan houden.
En ook al is het niet zijn kind kan me niet voorstellen dat hij er niet om geeft en dus niet voor eten wil zorgen. Maar dat is mijn mening
Ik heb een zakdoek voor jequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
Mag ik uithuilen met mijn hoofd tegen je boezem aangedrukt?
Relatie in oktober verbroken na een flinke ruzie, heb nu prachtige deuken in mn auto die er door R. zijn ingeschopt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het niet erg gevolgd, dus vergeef me als ik vragen stel over dingen die je allang hebt verteld, maar hoezo moeten jullie elkaar vertellen waar jullie zijn? Hoezo krijg jij geld van hem, etc?
Leg maar op je boezem dan.quote:
Heel lief. Maar dat kan dus niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lieve schat...... als hij dat doet, kan je bij mij terecht.... ik verhuis mijn slaapkamer naar mijn woonkamer ... dan heb je zelfs een eigen kamer
Nee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt enorm kut... Kan je echt helemaal nergens terecht?
Langs het gemeente-loket dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Relatie in oktober verbroken na een flinke ruzie, heb nu prachtige deuken in mn auto die er door R. zijn ingeschopt.
Omdat ik geen woonruimte heb zit ik nog in zijn huis.
Omdat ik nog in zijn huis zit heb ik geen recht op uitkering.
Omdat ik op het randje van suïcidaal sta door al deze ellende is een baan zoeken ook niet echt succesvol.
Kortom.
Ik ben de meest kansloze single
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |