Die gaat in 1 teug leeg en dan geef je hem terug aan de barkeeperquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef ArTiC het volgende:
Lastig zo'n open bar, waar zet je je glas dan neer?
En waar staat dat cafe?quote:
Om die bar heen.quote:
Welk dorp?quote:
Ja, straks gooit iemand er wat in!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die gaat in 1 teug leeg en dan geef je hem terug aan de barkeeper
Stel je voor MissB aan de GHBquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, straks gooit iemand er wat in!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stel je voor MissB aan de GHB
Tuurlijk ken ik dat! Ik ben berucht in elk dorp en gehucht!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Correct sir,
Maar je kent Boven-leeuwen dus?
Zolang het drank is is er geen probleemquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, straks gooit iemand er wat in!
Kom je hier uit de buurt dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik dat! Ik ben berucht in elk dorp en gehucht!
Pas maar de volgende meet, zet je glas hoger dan 1m80 wegquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Pas maar de volgende meet, zet je glas hoger dan 1m80 weg
Dat ligt niet in de buurtquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Correct sir,
Maar je kent Boven-leeuwen dus?
Nee, en ik kom er niet vaker! Probeer je me versieren?quote:
Hey meisje smaakt deze cocktail naar GHB?quote:
* missbehavin slurpt Lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey meisje smaakt deze cocktail naar GHB?
That obviousquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, en ik kom er niet vaker! Probeer je met versieren?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin slurpt Lekker
Ik ben een doler hè! Dan kom je nog eens ergens!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
That obvious![]()
Nee maar bijna niemand kent Boven-leeuwen.
En weet dan zeker niet de naam van het cafe en de snackbar en dergelijke, daarom was ik nieuwsgierig of je hier uit de buurt komt en wellicht een bekende bent.
Ja en dan altijd toevallog in de kroegquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een doler hè! Dan kom je nog eens ergens!
Of in een klein jongetje, als goed katholiek zijnde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Royco1 het volgende:
Ja en dan altijd toevallog in de kroeg
Ja, liever wodka, maar vooruitquote:
Djeejs, dat waren de jaren 70 zeg!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of in een klein jongetje, als goed katholiek zijnde.
Jaquote:
Tenzij tequila shots dan hequote:
Kleine jongetjes worden grote jongetjes?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Djeejs, dat waren de jaren 70 zeg!![]()
Haha inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tenzij tequila shots dan he![]()
Jofo-oen bewijst dat kleine jongetjes soms klein blijven!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kleine jongetjes worden grote jongetjes?
Die is laagquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jofo-oen bewijst dat kleine jongetjes soms klein blijven!
Dat neem ik dan maar van je aan. Ik heb geen idee hoe lang de beste man is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jofo-oen bewijst dat kleine jongetjes soms klein blijven!
Speciaal voor JK. Kan ie er ook zonder trapje bij!quote:
Wie? Jofo?quote:
Kom maar halenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, liever wodka, maar vooruit
Het gerucht doet de ronde dat ie staand een hobbit kan snorkelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat neem ik dan maar van je aan. Ik heb geen idee hoe lang de beste man is.
Dan kan ie erbijquote:
Uiteindelijk gaat het niet om de lengte maar om wat je ermee doet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het gerucht doet de ronde dat ie staand een hobbit kan snorkelen.![]()
5 foot tallquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat neem ik dan maar van je aan. Ik heb geen idee hoe lang de beste man is.
quote:
Om je dood te lachenquote:
Kloptquote:
Ow yeah, das waar ook.. Maar ik ga nu ook de weg niet op.. Migraine achtige hoofdpijn en vermoeidquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ow yeah, das waar ook.. Maar ik ga nu ook de weg niet op.. Migraine achtige hoofdpijn en vermoeid
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Liefjes en hartendiefjes, ik wilde jullie even een fijne avond wensen. Deze knul gaat wederom zijn domme donderdagavond ding doen
Die inches doet het hem hequote:
Ik denk dat hijzelf er het meeste mee doet ja! Ik denk niet dat veel mensen die vliegenzwam van hem aanraken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het niet om de lengte maar om wat je ermee doet.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga kijken naar vette trollen die van hun kind ook een vette trol maken! Laters klojo's!
Je kent je klassiekers.quote:
Ik kijk help, zowel mijn moeder als ik zijn dikke vette leluke viswijven!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
Toastjes met brie, witte wijn, en Wie is de mol.
Wat is er dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
The Mentalist, een glas water, m'n dinnetje op msn en een flinke jankpartij hier.
Snap ikquote:
Aai over je bol voor de jankpartij dan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
The Mentalist, een glas water, m'n dinnetje op msn en een flinke jankpartij hier.
Thanksquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aai over je bol voor de jankpartij dan.
Ja hoor, gooi het er maar uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dit het topic waar je mag bitchen op/over je ex?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
BMI van 28! Dat valt wel mee! Die knorrie van vorige week had 40 ergens.
Oh jee, spill it..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, daar heb je HVJJN of het exentopic voor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh, niet dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, daar heb je HVJJN of het exentopic voor.
Doe es lief jijquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, daar heb je HVJJN of het exentopic voor.
Go for it!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Anders trek je die gagball weer uit de kast?quote:
Blijf uit mn PM Tijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Mag ik hier ook tips vragen hoe je een meisje aanspreekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |