Het gerucht doet de ronde dat ie staand een hobbit kan snorkelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat neem ik dan maar van je aan. Ik heb geen idee hoe lang de beste man is.
Dan kan ie erbijquote:
Uiteindelijk gaat het niet om de lengte maar om wat je ermee doet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het gerucht doet de ronde dat ie staand een hobbit kan snorkelen.![]()
5 foot tallquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat neem ik dan maar van je aan. Ik heb geen idee hoe lang de beste man is.
quote:
Om je dood te lachenquote:
Kloptquote:
Ow yeah, das waar ook.. Maar ik ga nu ook de weg niet op.. Migraine achtige hoofdpijn en vermoeidquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ow yeah, das waar ook.. Maar ik ga nu ook de weg niet op.. Migraine achtige hoofdpijn en vermoeid
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Liefjes en hartendiefjes, ik wilde jullie even een fijne avond wensen. Deze knul gaat wederom zijn domme donderdagavond ding doen
Die inches doet het hem hequote:
Ik denk dat hijzelf er het meeste mee doet ja! Ik denk niet dat veel mensen die vliegenzwam van hem aanraken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het niet om de lengte maar om wat je ermee doet.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga kijken naar vette trollen die van hun kind ook een vette trol maken! Laters klojo's!
Je kent je klassiekers.quote:
Ik kijk help, zowel mijn moeder als ik zijn dikke vette leluke viswijven!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
Toastjes met brie, witte wijn, en Wie is de mol.
Wat is er dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
The Mentalist, een glas water, m'n dinnetje op msn en een flinke jankpartij hier.
Snap ikquote:
Aai over je bol voor de jankpartij dan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
The Mentalist, een glas water, m'n dinnetje op msn en een flinke jankpartij hier.
Thanksquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aai over je bol voor de jankpartij dan.
Ja hoor, gooi het er maar uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dit het topic waar je mag bitchen op/over je ex?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
BMI van 28! Dat valt wel mee! Die knorrie van vorige week had 40 ergens.
Oh jee, spill it..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, daar heb je HVJJN of het exentopic voor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh, niet dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, daar heb je HVJJN of het exentopic voor.
Doe es lief jijquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, daar heb je HVJJN of het exentopic voor.
Go for it!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Anders trek je die gagball weer uit de kast?quote:
Blijf uit mn PM Tijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Mag ik hier ook tips vragen hoe je een meisje aanspreekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |