Hey meisje smaakt deze cocktail naar GHB?quote:
* missbehavin slurpt Lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey meisje smaakt deze cocktail naar GHB?
That obviousquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, en ik kom er niet vaker! Probeer je met versieren?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin slurpt Lekker
Ik ben een doler hè! Dan kom je nog eens ergens!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
That obvious![]()
Nee maar bijna niemand kent Boven-leeuwen.
En weet dan zeker niet de naam van het cafe en de snackbar en dergelijke, daarom was ik nieuwsgierig of je hier uit de buurt komt en wellicht een bekende bent.
Ja en dan altijd toevallog in de kroegquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een doler hè! Dan kom je nog eens ergens!
Of in een klein jongetje, als goed katholiek zijnde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Royco1 het volgende:
Ja en dan altijd toevallog in de kroeg
Ja, liever wodka, maar vooruitquote:
Djeejs, dat waren de jaren 70 zeg!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of in een klein jongetje, als goed katholiek zijnde.
Jaquote:
Tenzij tequila shots dan hequote:
Kleine jongetjes worden grote jongetjes?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Djeejs, dat waren de jaren 70 zeg!![]()
Haha inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tenzij tequila shots dan he![]()
Jofo-oen bewijst dat kleine jongetjes soms klein blijven!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kleine jongetjes worden grote jongetjes?
Die is laagquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jofo-oen bewijst dat kleine jongetjes soms klein blijven!
Dat neem ik dan maar van je aan. Ik heb geen idee hoe lang de beste man is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jofo-oen bewijst dat kleine jongetjes soms klein blijven!
Speciaal voor JK. Kan ie er ook zonder trapje bij!quote:
Wie? Jofo?quote:
Kom maar halenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, liever wodka, maar vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |