heb je linkje? ik zie het niet bij de hobbydoos...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:04 schreef trui het volgende:
ah, die komen wel in 50g ja. stom!
sanne, ik vind ze ook leuk! en lang leve youtube, ik heb er ook veel aan gehad en soms nog wel.
oeh, Drops Andes in de aanbieding (o.a. bij hobbydoos) zag ik. (ipv 5,20, bollen van 100 g, dik garen, voor naald 9).heeft iemand dat wel eens gebruikt? werkt het prettig, of is 't te zacht/pluizig?
Misschien kun je deze schildpad maken..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja misschien maar even doen, maar ik dacht: laat ik dit mysterie met jullie delenen zo heb ik meteen feedback, kan ik zo lekker beginnen met frobelen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:15 schreef AnitraX het volgende:
Leuke dingen weer!
Sanne leuke bloemetjes!
Hier eindelijk weer Eskimo wol in huis dus kan verder met mijn bloemen tas. Het word heel groot dus hoop echt dat het zoveel krimpt als ze zeggen, anders hebben een nieuwe vakantietas
Ze zijn leuk!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:45 schreef Sanne het volgende:
Hoi Anitra, gaat het weer wat beter met je?
Mijn eerste lapjes zijn ook wel aardig gelukt. Ik zou bijna overmoedig worden en roepen dat het wel een shawl (of beddensprei) kan worden.
[ link | afbeelding ]
Fantastisch hoe snel je dit kunt leren! Zit me alleen rot te tellen (hardop) en kan geen tv-serie (of man!) volgen als ik bezig ben.
Wow, dat doe je snel en mooi!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:45 schreef Sanne het volgende:
Mijn eerste lapjes zijn ook wel aardig gelukt. Ik zou bijna overmoedig worden en roepen dat het wel een shawl (of beddensprei) kan worden.
[ link | afbeelding ]
Fantastisch hoe snel je dit kunt leren! Zit me alleen rot te tellen (hardop) en kan geen tv-serie (of man!) volgen als ik bezig ben.
Netjes!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:45 schreef Sanne het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Fantastisch hoe snel je dit kunt leren! Zit me alleen rot te tellen (hardop) en kan geen tv-serie (of man!) volgen als ik bezig ben.
he sanne, dat zijn ook leuke lapjes geworden, veel stokjes en lossen zo te zien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:45 schreef Sanne het volgende:
[ link | afbeelding ]
yep, maar ik zag dat 't echt bij alle verkooppunten van drops geldt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:23 schreef mijsje het volgende:
heb je linkje? ik zie het niet bij de hobbydoos...
Taart van het varken uit het boekje van christel, ze kan niet uit boekjes werken ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef mijsje het volgende:
Ynske, ja, ik had het gezien
grappig is tie he?
Whoop![]()
dr taart op schrijven... (ik snap em niet...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |