Maar een GS-tas voor een 25-jarige dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:58 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja echt niet cool voor een 20 jarige
maar dat is toch 66 dan?.. dat klopt ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:37 schreef Lyssa het volgende:
Dat ziet er inderdaad vreemd uit! En de totalen kloppen inderdaad ook niet xD Ik zou maar gewoon van de totalen uitgaan (18sc, 24sc etc.). Volgens mij moet het 2 sc. in next st. and 9 st. in de volgende 9 [x6]
Sowieso na een chain stitch moet je weer in dezelfde stitch een vaste maken, dus dat is ook vreemd, want die moet je niet elke keer herhalen, dan heb je dus 6 teveel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
maar dat is toch 66 dan?.. dat klopt ook niet
Dat lijkt me wel kloppend ja!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:55 schreef Loqi het volgende:
zo moet t wel kloppen toch? als ik dit voor heel t patroon zo aanpas dan zou t toch gewoon gelijk moeten blijven aan wat zij gedaan heeft?
Chain 2
R1: Work 6 sc in second ch from hook; join with slip st in first sc.
R2: 2sc in each st around (12 sc)
R3: [2sc in next st, sc in next st] 6times;(18sc)
R4: [2sc in next st, sc in next 2st] 6times;(24sc)
R5: [2sc in next st, sc in next 3st] 6times;(30sc)
R6: [2sc in next st, sc in next 4st] 6times; 36sc)
R7: [2sc in next st, sc in next 5st] 6times;(42sc)
R8: [2sc in next st, sc in next 6st] 6times;(48sc)
R9: [2sc in next st, sc in next 7st] 6times;(54sc)
R10: [2sc in next st, sc in next 8st] 6times;(60sc)
nou dan probeer ik dat gewoonquote:
En anders ff een berichtje naar haar sturen. Ze zegt dat het haar eerste patroon is, dus ze wil graag deze feedback denk ik!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
nou dan probeer ik dat gewoonik neem aan dat als ik de hoeveelheid rondes gelijk hou en de hoeveelheid steken per ronde, t wel goed moet komen (alleen ander staartje voor t beessie verzinnen, want daar kan ik echt niks van maken )
Ja misschien maar even doen, maar ik dacht: laat ik dit mysterie met jullie delenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef Lyssa het volgende:
[..]
En anders ff een berichtje naar haar sturen. Ze zegt dat het haar eerste patroon is, dus ze wil graag deze feedback denk ik!
Gewoon vanuit een magic ring van 6 naar 12 ofzo en dan een aantal rondes 12 (al zegt zij 14, maar daar klopt idd weinig van).
Dank je wel Mijsje en de rest van jullie voor de positieve reacties!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:24 schreef mijsje het volgende:
misschien ook leuk om te horen Christel, ik ben echt tegen het kopen van patronen op het internet, want er is ook zoveel leuks gratis te krijgen, maar toen ik jouw Jip zag, was ik verliefd en heb ik meteen je boekje gekocht!![]()
de foto's zijn al van een tijdje terug en de aap is al gegeven, maar speciaal voor jou:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:23 schreef christel1 het volgende:
[..]
Dank je wel Mijsje en de rest van jullie voor de positieve reacties!
dat kun je wassenquote:
ik zou mn geld terugvragen als er zoveel fouten instaanquote:Mn moeder zei dat de zebra ook wel leuk was(hmm zal ik ermee beginnen zodat ik m maak?) en ze was wat aan t opschrijven(ze schrijft de patroontjes nog op, anders kan ze t niet) dus ik vroeg wat ze aan het doen was, zegt ze, mn taart opschrijven. T klinkt zo fout.
Dat andere boekje wat ik voor mn kerst had zitten echt veel fouten in, niet grappig. Maarja, gelukkig kunnen we zelf nadenken.
En nu gaan we echt bankhangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |