abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91313920
Whoopdidoo, ik heet geen Christel, maar ik zag een tweet dat er een derde boekje met diertjes komt :)

@spiegelei Ik redde Koosje net niet met 1 bol Catania (wel de gewone), ik had er net 2 nodig. :P

Ik denk dat de meet in het midden van het land het meest handig is voor iedereen. (Al heb ik geen bezwaar om bijvoorbeeld naar Groningen te reizen, dat doe ik vanavond ook :') ).
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:02:27 #102
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_91314642
Gek die bollen catania color zijn ook gewoon 50g, ik heb Koosje gehaakt met haaknaald 3, maar ik ben er al achter dat die maten van mij niet overeenkomen met die van anderen! Ik heb vrijwel al mijn naalden ook van mijn moeder gekregen die ze ook weer jaren had, dus waar ze vandaan komen, ik heb geen idee.
Of misschien haak ik wel vaster dan jij, dat kan ook.
Van waaruit reis jij naar Groningen Herfstblad?
klerkje
pi_91315334
Wat gaan jullie hard zeg! Er komen echt leuke dingen voorbij! Vooral dat zeepaardje en Koosje vond ik heel leuk!
Mijn Pip heeft trouwens ook een beetje rare voetjes, echt platvoeten, maar dat komt ook doordat mijn zwart wat dikker is dan mijn grijs (en de rest), hij heeft ook een vrij groot hoofd. Maar af is hij nog steeds niet, het pomponnetje ligt er al een paar dagen bijna af naast in de kast.
GSjes heb ik ook nog nooit gemaakt, lijkt me wel leuk, maar ik weet niet wat ik ervan zal maken. Een deken voor op de bank ben ik al aan het breien, dus die hoef ik niet meer te haken. Ik heb wel voor de kerst een stel van die granny trees gemaakt en daar een slinger van gemaakt.

Let niet op de rommel erachter, het is niet mijn huis. Het zijn er 9 in totaal, 3 van elke kleur. Dat sneeuwpopje eronder heb ik ook gehaakt.
pi_91315349

Uploaded with ImageShack.us

Hier is de foto van het oor van Zoey. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, zoniet laat even weten wat er onduidelijk is, dan kan ik het proberen uit te leggen.

Het klopt inderdaad dat er een derde boekje komt. Deze zal in juni verschijnen, ik weet alleen nog niet precies welke beestjes hierin komen.
pi_91315424
Leuk! Nog een boekje, ik heb nu alleen nog de tweede, die andere wilde ik ook wel kopen maar hadden ze toen niet hier in de boekwinkel en in deze staan nog genoeg beestjes die ik wil maken, dus daarna ga ik wel verder kijken.
pi_91315590
misschien ook leuk om te horen Christel, ik ben echt tegen het kopen van patronen op het internet, want er is ook zoveel leuks gratis te krijgen, maar toen ik jouw Jip zag, was ik verliefd en heb ik meteen je boekje gekocht! :)
de foto's zijn al van een tijdje terug en de aap is al gegeven, maar speciaal voor jou:

vrijdag 14 januari 2011 @ 14:35:10 #107
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91316091
hm was druk bezig met doosje haken en heb half gelezen, wou het terug lezen maar toen waren er weer 2 pagina's biJ!!! (dus nu geen zin meer in ;))
Maar uhh meet midden nederland is inderdaad het handigst denk ik...(als in: de strook midden nederland :P) en zolang het met OV te bereiken is doe ik niet moeilijk :D

Ik zag allemaal lieve schaapjes enzo :D en nu moet ik die dus gaan zoeken en opslaan :P maar dat deel heb ikds maar voor de helft gelezen. Oh ja dat schaap waarvoor je geen pluizige wol hoeft te hebben, waar staat het patroon??

Christel, is inderdaad vervelend als je naam negatief naar voren komt. Denk niet dat het "onze" bedoeling is (en whoop is een beetje scheel ;)).
Oh en hetzelfde als Mijsje: vind dat er genoeg gratis haakpatronen zijn, maar jouw beestjes zijn zo leuk dat ik die boekjes echt niet kan laten liggen! :D:D En JEEEJ er komt een nieuw boekje :D *verheug me er nu al op*

goed nu gaat het doosje in elkaaar
pi_91316654
Ik vind die aap en die giraf zo leuk! Ik moet het eerste boekje ook maar snel kopen. En dan ergens geel vandaan halen, want nu heb ik vrijwel alleen van de zeeman en die heeft geen geel :(.
Nog een paar foto's van mij. Mijn up-sleutelhangers, de groene is van mijn vriend en de rode van mij:

En mijn varkentje, een beetje mislukt, maar toch wel leuk:

[ Bericht 6% gewijzigd door Eleofant op 14-01-2011 15:36:18 ]
pi_91316859
ik ben bezig met wildhaken

of toch met een creatie zonder patroon

[ Bericht 49% gewijzigd door Pinnenmutske op 14-01-2011 15:01:10 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:52:12 #110
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91316911
Eleofant bij de Wibra hebben ze ook geel! :D best wel dun, ik vind het katoen lijken maar het is acryl! (heb er nog niet mee gehaakt, gister gekocht, ziet er ZOOO mooi uit :D) (dus niet die standaard Saskia Bollen, heb het niet bij me dus kan de naam even niet geven)
Is trouwens 1,50 ofzo :P

Leuk je Up sleutelhangers :D ik heb een groene n m'n vriend de rode :P (aan de autosleutels :D)
en lief varkentje :D

wildhaken, saraats, dat is tof! :D fleurt de wereld lekker op :D
pi_91317103
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:52 schreef EsseEi het volgende:
wildhaken, saraats, dat is tof! :D fleurt de wereld lekker op :D
normaal heb ik er geen geduld voor maar probeer het gewoon ;)

ik heb bij Veritas mooie haakwol gevonden met heel veel kleuren door elkaar.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_91317165
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:02 schreef Spiegelei het volgende:
Gek die bollen catania color zijn ook gewoon 50g, ik heb Koosje gehaakt met haaknaald 3, maar ik ben er al achter dat die maten van mij niet overeenkomen met die van anderen! Ik heb vrijwel al mijn naalden ook van mijn moeder gekregen die ze ook weer jaren had, dus waar ze vandaan komen, ik heb geen idee.
Of misschien haak ik wel vaster dan jij, dat kan ook.
Van waaruit reis jij naar Groningen Herfstblad?
Ik heb het ook met een 3 gedaan, alleen dan een Clover :) Maar ik zag het bij een vriendin van mij. Ze had 2 Koosjes gehaakt in blauw en groen Bravo-acryl met dezelfde naald. Bij de blauwe had ze nog 5 gram over, bij de groene 1 draadje. Dus denk dat het gewoon per keer verschilt.
Ik reis vanuit Zeist naar Groningen.

Maar in principe maakt de plaats me niet uit, zolang het inderdaad maar te bereiken is met het OV. :)

En ik vind de patroontjes van jou ook zo leuk, Christel. Ik blijf Zoey geweldig vinden. :)
pi_91317856
Ah ik was het topic kwijt! Maar nu heb ik het subforum gevonden :P
pi_91318156
O ja! Eigenlijk heb ik dat laatst gezien bij de wibra. En die is zelfs nog dichterbij dan de zeeman ( de een 150 en de ander misschien 200 meter lopen, maar toch :) ). Heeft een van jullie al ervaring met die geel van de wibra? Ik denk niet dat het heel mooi is om die te combineren met wat ik nu al heb, omdat die gele er meer uitziet als katoen en die ik heb meer als wol. Of valt dat niet op als je ermee gehaakt hebt?
pi_91318730
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef Eleofant het volgende:
O ja! Eigenlijk heb ik dat laatst gezien bij de wibra. En die is zelfs nog dichterbij dan de zeeman ( de een 150 en de ander misschien 200 meter lopen, maar toch :) ). Heeft een van jullie al ervaring met die geel van de wibra? Ik denk niet dat het heel mooi is om die te combineren met wat ik nu al heb, omdat die gele er meer uitziet als katoen en die ik heb meer als wol. Of valt dat niet op als je ermee gehaakt hebt?
Ik vind het als het gehaakt is, wel meer op acryl lijken dan op katoen. Toch pluiziger en zo.
pi_91319841
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:29 schreef Herfstblad het volgende:
Ik vind het als het gehaakt is, wel meer op acryl lijken dan op katoen. Toch pluiziger en zo.
Ah, dan ga ik die denk ik binnenkort maar eens halen. Maar eerst moet Zoey af en Kirby en Pip ook
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:01:34 #117
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91320365
oh ja k wou nog even zeggen: spiegelei: inderdaad als ik nu gewoon niks zou gaan doen en alleen maar haken zou ik volgens mij nog niet alles kunnen maken....
maar er komt natuurlijk ook steeds meer leuks bij! :D

Nog maar 2 flapjes vasthaken en de deksel ^^ gaat best vlot :D
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:34:23 #118
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91322024
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef sararaats het volgende:
ik ben bezig met wildhaken

of toch met een creatie zonder patroon
ah, freeform? ik ben benieuwd! ik kwam daar toevallig kort geleden ook wat van tegen, en vond dat wel heel mooi.
in de haak.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:35:59 #119
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_91322102
Ik heb net 10 bollen gehaald *O* in allerlei kleurtjes
voor een schildpad en een sjaal van grannies
Knoei
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:46:49 #120
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91322677
ja, en anders kun je dat online misschien nog wel ergens krijgen lemijn! op e-bay misschien?
in de haak.
pi_91323565
ow, btw, ik voel een zondag-13-maart-meet opkomen... :P
van de 12 mensen kunnen er alleen 12 op 13 maart... *O* echt superhandig dat doodlesysteem! :D (maar ik zal nog even afwachten voor er misschien nog meer mensen hebben ingevuld...)

ik ben bijna klaar met het visje dat ik maak voor een zwangere collega. maandag ga ik het geven.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 17:13:57 #122
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91324083
wohooo doosje is klaar! :D:D zeer geslaagd zo met foto's!

even spullen pakken/optutten (moet zo weg) en dan zal ik foto's maken en posten :P

1273 maart klinkt wel als een mooie datum;)
pi_91324280
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 17:13 schreef EsseEi het volgende:
wohooo doosje is klaar! :D:D zeer geslaagd zo met foto's!

even spullen pakken/optutten (moet zo weg) en dan zal ik foto's maken en posten :P

1273 maart klinkt wel als een mooie datum;)
wow... wanneer is dat? :P klinkt inderdaad wel mooi... ;)
pi_91324432
12/13 maart klinkt voor mij prima in elk geval, maar goed, ik kan in principe dus altijd. :)

Haha 1273 maart! _O-

Zo lekker treinen voor 2,50 ipv 13,20 e. Hopelijk is het rustig en kan ik haken ;)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 17:31:39 #125
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91325071
uhm ja 13 maart dus, en ik kan niet zo goed op delete klikken ofzo? ;)

buitenkant

de binnenkant

principe is zelfde als vorige doosje dus ga niet van alle kanten een foto maken ;) links van de voorkant ben ik met vriend :P maar ja niet echt duidelijk en binnenkant ben ik met mams :) (en nichtjes :D)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')