normaal heb ik er geen geduld voor maar probeer het gewoonquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:52 schreef EsseEi het volgende:
wildhaken, saraats, dat is tof!fleurt de wereld lekker op
Ik heb het ook met een 3 gedaan, alleen dan een Cloverquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:02 schreef Spiegelei het volgende:
Gek die bollen catania color zijn ook gewoon 50g, ik heb Koosje gehaakt met haaknaald 3, maar ik ben er al achter dat die maten van mij niet overeenkomen met die van anderen! Ik heb vrijwel al mijn naalden ook van mijn moeder gekregen die ze ook weer jaren had, dus waar ze vandaan komen, ik heb geen idee.
Of misschien haak ik wel vaster dan jij, dat kan ook.
Van waaruit reis jij naar Groningen Herfstblad?
Ik vind het als het gehaakt is, wel meer op acryl lijken dan op katoen. Toch pluiziger en zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef Eleofant het volgende:
O ja! Eigenlijk heb ik dat laatst gezien bij de wibra. En die is zelfs nog dichterbij dan de zeeman ( de een 150 en de ander misschien 200 meter lopen, maar toch). Heeft een van jullie al ervaring met die geel van de wibra? Ik denk niet dat het heel mooi is om die te combineren met wat ik nu al heb, omdat die gele er meer uitziet als katoen en die ik heb meer als wol. Of valt dat niet op als je ermee gehaakt hebt?
Ah, dan ga ik die denk ik binnenkort maar eens halen. Maar eerst moet Zoey af en Kirby en Pip ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:29 schreef Herfstblad het volgende:
Ik vind het als het gehaakt is, wel meer op acryl lijken dan op katoen. Toch pluiziger en zo.
ah, freeform? ik ben benieuwd! ik kwam daar toevallig kort geleden ook wat van tegen, en vond dat wel heel mooi.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef sararaats het volgende:
ik ben bezig met wildhaken
of toch met een creatie zonder patroon
wow... wanneer is dat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:13 schreef EsseEi het volgende:
wohooo doosje is klaar!:D zeer geslaagd zo met foto's!
even spullen pakken/optutten (moet zo weg) en dan zal ik foto's maken en posten
1273 maart klinkt wel als een mooie datum;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |