).
 ).

)
) ) en zolang het met OV te bereiken is doe ik niet moeilijk
) en zolang het met OV te bereiken is doe ik niet moeilijk 
 en nu moet ik die dus gaan zoeken en opslaan
 en nu moet ik die dus gaan zoeken en opslaan  maar dat deel heb ikds maar voor de helft gelezen. Oh ja dat schaap waarvoor je geen pluizige wol hoeft te hebben, waar staat het patroon??
 maar dat deel heb ikds maar voor de helft gelezen. Oh ja dat schaap waarvoor je geen pluizige wol hoeft te hebben, waar staat het patroon?? ).
).  :D En JEEEJ er komt een nieuw boekje
:D En JEEEJ er komt een nieuw boekje  *verheug me er nu al op*
 *verheug me er nu al op* 

.
. 

best wel dun, ik vind het katoen lijken maar het is acryl! (heb er nog niet mee gehaakt, gister gekocht, ziet er ZOOO mooi uit
 best wel dun, ik vind het katoen lijken maar het is acryl! (heb er nog niet mee gehaakt, gister gekocht, ziet er ZOOO mooi uit  ) (dus niet die standaard Saskia Bollen, heb het niet bij me dus kan de naam even niet geven)
) (dus niet die standaard Saskia Bollen, heb het niet bij me dus kan de naam even niet geven)
 ik heb een groene n m'n vriend de rode
 ik heb een groene n m'n vriend de rode  (aan de autosleutels
 (aan de autosleutels  )
)
 fleurt de wereld lekker op
 fleurt de wereld lekker op  

normaal heb ik er geen geduld voor maar probeer het gewoonquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:52 schreef EsseEi het volgende:
wildhaken, saraats, dat is tof!fleurt de wereld lekker op

Ik heb het ook met een 3 gedaan, alleen dan een Cloverquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:02 schreef Spiegelei het volgende:
Gek die bollen catania color zijn ook gewoon 50g, ik heb Koosje gehaakt met haaknaald 3, maar ik ben er al achter dat die maten van mij niet overeenkomen met die van anderen! Ik heb vrijwel al mijn naalden ook van mijn moeder gekregen die ze ook weer jaren had, dus waar ze vandaan komen, ik heb geen idee.
Of misschien haak ik wel vaster dan jij, dat kan ook.
Van waaruit reis jij naar Groningen Herfstblad?
 Maar ik zag het bij een vriendin van mij. Ze had 2 Koosjes gehaakt in blauw en groen Bravo-acryl met dezelfde naald. Bij de blauwe had ze nog 5 gram over, bij de groene 1 draadje. Dus denk dat het gewoon per keer verschilt.
 Maar ik zag het bij een vriendin van mij. Ze had 2 Koosjes gehaakt in blauw en groen Bravo-acryl met dezelfde naald. Bij de blauwe had ze nog 5 gram over, bij de groene 1 draadje. Dus denk dat het gewoon per keer verschilt. 

). Heeft een van jullie al ervaring met die geel van de wibra? Ik denk niet dat het heel mooi is om die te combineren met wat ik nu al heb, omdat die gele er meer uitziet als katoen en die ik heb meer als wol. Of valt dat niet op als je ermee gehaakt hebt?
 ). Heeft een van jullie al ervaring met die geel van de wibra? Ik denk niet dat het heel mooi is om die te combineren met wat ik nu al heb, omdat die gele er meer uitziet als katoen en die ik heb meer als wol. Of valt dat niet op als je ermee gehaakt hebt?

Ik vind het als het gehaakt is, wel meer op acryl lijken dan op katoen. Toch pluiziger en zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef Eleofant het volgende:
O ja! Eigenlijk heb ik dat laatst gezien bij de wibra. En die is zelfs nog dichterbij dan de zeeman ( de een 150 en de ander misschien 200 meter lopen, maar toch). Heeft een van jullie al ervaring met die geel van de wibra? Ik denk niet dat het heel mooi is om die te combineren met wat ik nu al heb, omdat die gele er meer uitziet als katoen en die ik heb meer als wol. Of valt dat niet op als je ermee gehaakt hebt?

Ah, dan ga ik die denk ik binnenkort maar eens halen. Maar eerst moet Zoey af en Kirby en Pip ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:29 schreef Herfstblad het volgende:
Ik vind het als het gehaakt is, wel meer op acryl lijken dan op katoen. Toch pluiziger en zo.

ah, freeform? ik ben benieuwd! ik kwam daar toevallig kort geleden ook wat van tegen, en vond dat wel heel mooi.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef sararaats het volgende:
ik ben bezig met wildhaken
of toch met een creatie zonder patroon

in allerlei kleurtjes
 in allerlei kleurtjes 

echt superhandig dat doodlesysteem!
 echt superhandig dat doodlesysteem!  (maar ik zal nog even afwachten voor er misschien nog meer mensen hebben ingevuld...)
 (maar ik zal nog even afwachten voor er misschien nog meer mensen hebben ingevuld...) 

:D zeer geslaagd zo met foto's!
:D zeer geslaagd zo met foto's!

wow... wanneer is dat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:13 schreef EsseEi het volgende:
wohooo doosje is klaar!:D zeer geslaagd zo met foto's!
even spullen pakken/optutten (moet zo weg) en dan zal ik foto's maken en posten
1273 maart klinkt wel als een mooie datum;)
 klinkt inderdaad wel mooi...
 klinkt inderdaad wel mooi...  

Maar een GS-tas voor een 25-jarige dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:58 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja echt niet cool voor een 20 jarige

. Misschien ga ik ook een keer zoiets maken. Ik gebruik alleen niet zo vaak een tas, dus ik ben bang dat hij dan ergens in de kast komt te liggen.
 . Misschien ga ik ook een keer zoiets maken. Ik gebruik alleen niet zo vaak een tas, dus ik ben bang dat hij dan ergens in de kast komt te liggen.

want bij rij 18 moeten er dan dus 17 steken in 1 geduwd worden.. en dan heb je sowieso al die steken over die je dan leeg laat?
 want bij rij 18 moeten er dan dus 17 steken in 1 geduwd worden.. en dan heb je sowieso al die steken over die je dan leeg laat?  

maar dat is toch 66 dan?.. dat klopt ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:37 schreef Lyssa het volgende:
Dat ziet er inderdaad vreemd uit! En de totalen kloppen inderdaad ook niet xD Ik zou maar gewoon van de totalen uitgaan (18sc, 24sc etc.). Volgens mij moet het 2 sc. in next st. and 9 st. in de volgende 9 [x6]

Sowieso na een chain stitch moet je weer in dezelfde stitch een vaste maken, dus dat is ook vreemd, want die moet je niet elke keer herhalen, dan heb je dus 6 teveel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
maar dat is toch 66 dan?.. dat klopt ook niet

Dat lijkt me wel kloppend ja!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:55 schreef Loqi het volgende:
zo moet t wel kloppen toch? als ik dit voor heel t patroon zo aanpas dan zou t toch gewoon gelijk moeten blijven aan wat zij gedaan heeft?
Chain 2
R1: Work 6 sc in second ch from hook; join with slip st in first sc.
R2: 2sc in each st around (12 sc)
R3: [2sc in next st, sc in next st] 6times;(18sc)
R4: [2sc in next st, sc in next 2st] 6times;(24sc)
R5: [2sc in next st, sc in next 3st] 6times;(30sc)
R6: [2sc in next st, sc in next 4st] 6times; 36sc)
R7: [2sc in next st, sc in next 5st] 6times;(42sc)
R8: [2sc in next st, sc in next 6st] 6times;(48sc)
R9: [2sc in next st, sc in next 7st] 6times;(54sc)
R10: [2sc in next st, sc in next 8st] 6times;(60sc)

nou dan probeer ik dat gewoonquote:
 ik neem aan dat als ik de hoeveelheid rondes gelijk hou en de hoeveelheid steken per ronde, t wel goed moet komen (alleen ander staartje voor t beessie verzinnen, want daar kan ik echt niks van maken )
 ik neem aan dat als ik de hoeveelheid rondes gelijk hou en de hoeveelheid steken per ronde, t wel goed moet komen (alleen ander staartje voor t beessie verzinnen, want daar kan ik echt niks van maken )

En anders ff een berichtje naar haar sturen. Ze zegt dat het haar eerste patroon is, dus ze wil graag deze feedback denk ik!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
nou dan probeer ik dat gewoonik neem aan dat als ik de hoeveelheid rondes gelijk hou en de hoeveelheid steken per ronde, t wel goed moet komen (alleen ander staartje voor t beessie verzinnen, want daar kan ik echt niks van maken )

Ja misschien maar even doen, maar ik dacht: laat ik dit mysterie met jullie delenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef Lyssa het volgende:
[..]
En anders ff een berichtje naar haar sturen. Ze zegt dat het haar eerste patroon is, dus ze wil graag deze feedback denk ik!
Gewoon vanuit een magic ring van 6 naar 12 ofzo en dan een aantal rondes 12 (al zegt zij 14, maar daar klopt idd weinig van).
 en zo heb ik meteen feedback, kan ik zo lekker beginnen met frobelen
 en zo heb ik meteen feedback, kan ik zo lekker beginnen met frobelen

Dank je wel Mijsje en de rest van jullie voor de positieve reacties!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:24 schreef mijsje het volgende:
misschien ook leuk om te horen Christel, ik ben echt tegen het kopen van patronen op het internet, want er is ook zoveel leuks gratis te krijgen, maar toen ik jouw Jip zag, was ik verliefd en heb ik meteen je boekje gekocht!
de foto's zijn al van een tijdje terug en de aap is al gegeven, maar speciaal voor jou:

maar jeetje zeg, 9 sc in 1 sc... dat past nooit, dat moet toch opgevallen zijn als ze het wel meteen opschreef... het is wel een heel schattig schildpadje...
  maar jeetje zeg, 9 sc in 1 sc... dat past nooit, dat moet toch opgevallen zijn als ze het wel meteen opschreef... het is wel een heel schattig schildpadje...  

. Ik kan jullie niet meer bijhouden trouwens, t gaat zo hard
. Ik kan jullie niet meer bijhouden trouwens, t gaat zo hard  

heel speciaal en persoonlijk! had je de foto's nog gelamineerd?
 heel speciaal en persoonlijk! had je de foto's nog gelamineerd? het is die tas
 het is die tas 
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:23 schreef christel1 het volgende:
[..]
Dank je wel Mijsje en de rest van jullie voor de positieve reacties!
 graag gedaan hoor
 graag gedaan hoor  maar ik meen het helemaal.
 maar ik meen het helemaal.

als ik weer eens in Leiden kom, zal ik uitkijken naar een roze/blauw/groene Fladder...
 als ik weer eens in Leiden kom, zal ik uitkijken naar een roze/blauw/groene Fladder...  anders schrijf je je even in voor de haakmeet, dan zie ik Fladder daar...
 anders schrijf je je even in voor de haakmeet, dan zie ik Fladder daar...   

) en ze was wat aan t opschrijven(ze schrijft de patroontjes nog op, anders kan ze t niet) dus ik vroeg wat ze aan het doen was, zegt ze, mn taart opschrijven. T klinkt zo fout.
) en ze was wat aan t opschrijven(ze schrijft de patroontjes nog op, anders kan ze t niet) dus ik vroeg wat ze aan het doen was, zegt ze, mn taart opschrijven. T klinkt zo fout. 

dat kun je wassenquote:

ik zou mn geld terugvragen als er zoveel fouten instaanquote:Mn moeder zei dat de zebra ook wel leuk was(hmm zal ik ermee beginnen zodat ik m maak?) en ze was wat aan t opschrijven(ze schrijft de patroontjes nog op, anders kan ze t niet) dus ik vroeg wat ze aan het doen was, zegt ze, mn taart opschrijven. T klinkt zo fout.
Dat andere boekje wat ik voor mn kerst had zitten echt veel fouten in, niet grappig. Maarja, gelukkig kunnen we zelf nadenken.
En nu gaan we echt bankhangen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |