quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef mijsje het volgende:
En de tas van Muck, ik dacht nog: hee, die ken ik, dat lijkt de tas van Muck wel... en na een momentjehet is die tas
Ik maak hem van allerlei overgebleven bolletjes, dus ik kan er niet veel nuttigs over zeggen vrees ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:53 schreef knitwit het volgende:
Ik wil, als mijn squares-deken af is, een stripe-deken a la Lucy maken. Weet iemand hoeveel gram/meter wol je daar ongeveer voor nodig hebt?
Ehm... dan is het wel handig als ik er bij zet hoe groot ik 'm wil. 110x150cm? is dat een lekkere op-de-bank-hang maat?
misschien weet iemand in dit topic daar een zinnig antwoord op!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:53 schreef knitwit het volgende:
Ik wil, als mijn squares-deken af is, een stripe-deken a la Lucy maken. Weet iemand hoeveel gram/meter wol je daar ongeveer voor nodig hebt?
mijsje, ik kwam iets vergelijkbaars tegen, maar dan met twee randen wit om de gekleurde rondjes. ook wel een aadig effect vind ik!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef mijsje het volgende:
ik ben ondertussen bezig met deze deken:
[ afbeelding ]
Knitwit; ben met ongeveer dezelfde maten stripe-deken bezig, iets van 100x150.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:53 schreef knitwit het volgende:
Ehm... dan is het wel handig als ik er bij zet hoe groot ik 'm wil. 110x150cm? is dat een lekkere op-de-bank-hang maat?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:44 schreef trui het volgende:
ik ga nog een paar halve hexagonnen aan de zijkant van de deken vastmaken. 't ziet er zo mooi uit, zo'n rechte zijkant ineens!
[..]
mijsje, ik kwam iets vergelijkbaars tegen, maar dan met twee randen wit om de gekleurde rondjes. ook wel een aadig effect vind ik!
haha ynske, die swiffer-doek!
Mijn eerste bloemetjes:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:32 schreef trui het volgende:
hey sanne, wat leuk! welkom hier en laat je gauw wat van je werk zien?
Haai Bijou.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:44 schreef Bijou het volgende:
Waar youtube al niet goed voor isMooi Sanne!
quote:
Nou ja, ze hadden het over Catania of Phildar Avisoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:37 schreef trui het volgende:
misschien ging het patroon uit van een 100grams bol? balen zoiets ja!
loqi, goed gelöqt!
muck, leuk om die tas nog eens te zien ja! maar dat noem ik toch geen granny squares hoor, die daisy squares zijn wel van een andere orde.
Dank Trui, Herfstblad, Mijsje. Leuke topic reeks is dit, gezellig!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:54 schreef Bijou het volgende:
[..]Leuk dat je hier aangeschoven bent
Had je iets op het oog dat je wilde gaan haken, of wil je het gewoon leren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |