die is zeker heel erg lief!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:53 schreef Herfstblad het volgende:
De giraf is zo lief! Al vind ik het nekje wat instabiel als ik het patroon volg.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:09 schreef trui het volgende:
[..]
yep, maar ik zag dat 't echt bij alle verkooppunten van drops geldt.
sanne, mooie vierkantjes!
anitra, eskimo krimpt behoorlijk, don't worry.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef Morretje het volgende:
Wat een leuke dingen komen er weer voorbij zeg. Leuk varkentje Herfstblad! En de bloemetjes van Sanne.. Hoest met de poezels? Kom nooit meer in F&F
Ik was bezig met de aap uit lieve diertjes zelf haken, maar het hoofd is meer ei-vormig dan rond. Wordt dat nog beter na het vullen, of zegt de ongevulde vorm heel veel over de eigenlijke vorm? En kan het eivormig-zijn komen door in het midden te strak te haken bijvoorbeeld?
Mijsje, dat aapje wat jij post is ook lief zeg!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Taart van het varken uit het boekje van christel, ze kan niet uit boekjes werken ofzo.
En ik kom lekker niethou niet zo van mensen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:51 schreef antartica het volgende:
Heb een telefoonhoesje gehaakt van een restje sokkenwol, ging echt supersnel![]()
[ afbeelding ]
oh dat is zondequote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef trui het volgende:
dank!! ik heb 'm gemaakt van phildar partner 6 (en sommige kleuren binnenrondjes van phildar aviso). alles met naald 7, dus vrij los en grof. daarom voelt 't bij deze deken wel wat vorm-riskant als ik 'm met 1 hand op wil tillen bijou. (en gijs heeft er verdorie net ook meteen een paar fijne halen in weten te maken, dus snel weer goed opgeborgen...)
moet ook, anders is er niks aanquote:(oja en bijou: we hebben vanavond weer es Kiko gezocht. en de kevers uiteraard. ze zijn soms wel érg goed verstopt hoor!![]()
).
En dit maakt me nieuwsgierig!quote:(oja en bijou: we hebben vanavond weer es Kiko gezocht. en de kevers uiteraard. ze zijn soms wel érg goed verstopt hoor!![]()
).
een bladzijde vol met poppetjes, waar je een bepaald poppetje uit moet zoeken... heel frustrerend als je hem maar niet kunt vinden...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:58 schreef Eska het volgende:
Ah, die draad ken ik (nog) niet. Ziet er wel lekker zacht uit.
'k Ben wel een liefhebber van los & grof.(en Gijsje ook, begrijp ik
![]()
)
[..]
En dit maakt me nieuwsgierig!
oja? ik dacht dat er pas 1 versie bestond!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:01 schreef mijsje het volgende:
een bladzijde vol met poppetjes, waar je een bepaald poppetje uit moet zoeken... heel frustrerend als je hem maar niet kunt vinden...er zijn verschillende boeken van...
misschien niet de originele van Kiko, maar wel een paar soorten dan... een collega (die helaas sinds december niet meer bij ons werkt) had een paar boeken in de klas, waar kinderen dan in overige tijd dan in mochten zoeken naar een bepaald poppetje...quote:Op zondag 16 januari 2011 01:03 schreef trui het volgende:
[..]
oja? ik dacht dat er pas 1 versie bestond!bijou, daarover verwacht ik wel attenderingsmail hoor!
eska, bijou heeft een superleuk kinderboek gemaakt, waarin je telkens een vogel (genaamd Kiko dus) moet zoeken. en dat is soms nog knap lastig.
Alle abonnees van de nieuwsbrief worden uiteraard meteen op de hoogte gesteld van nieuwe boekenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:03 schreef trui het volgende:
oja? ik dacht dat er pas 1 versie bestond!bijou, daarover verwacht ik wel attenderingsmail hoor!
Waldo denk ik?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:05 schreef mijsje het volgende:
misschien niet de originele van Kiko, maar wel een paar soorten dan... een collega (die helaas sinds december niet meer bij ons werkt) had een paar boeken in de klas, waar kinderen dan in overige tijd dan in mochten zoeken naar een bepaald poppetje...
Dank u, het is ook geweldig leuk om te doenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:09 schreef Eska het volgende:
En wat ontzettend gaaf dat jij zoiets zelf maakt, Bijou!!![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:14 schreef Bijou het volgende:
[..]
Alle abonnees van de nieuwsbrief worden uiteraard meteen op de hoogte gesteld van nieuwe boeken(in april komt een ander boekje uit, maar helaas nog geen vervolg op Kiko)
[..]
Waldo denk ik?
[..]
Dank u, het is ook geweldig leuk om te doen
Lush, dat wordt op deze site uitgelegd: http://attic24.typepad.com/weblog/2008/11/hexagon-crochet.html Even wat naar beneden scrollen en je ziet hoe Lucy dat doet.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:28 schreef Lush-lady het volgende:
Wat een waanzinnige deken Trui, ik ben jaloers, wel heel gaaf om die hexagon dingen te haken mar hoe maak je dat allemaal aan elkaar????
mooi Knitwit!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef knitwit het volgende:
Wow Trui, wat is die deken mooi geworden!![]()
Welkom alle nieuwelingen. De attic24 site is echt een aanrader.Lucy
Ik ben het afwerken van alle draadjes nog een beetje aan het uitstellen en heb deze onderzetters gemaakt (doorsnede 18cm):
[ link | afbeelding ]
en, omdat ik echt echt echt geen zin heb om al die draadjes weg te krijgen en omdat ik gisteren mijn vinger brandde aan de pan, ben ik nu bezig met een pannenlap:
[ link | afbeelding ]
tenzij je met pennen 10 of groter breidt!!! haha. dan gaat breien een stuk sneller. Verder met ik het met de meiden eens, haken gaat veel sneller en je hebt sneller resultaat en dat maakt het leuker. Al vind ik breien ook erg leuk om te doen....quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef trui het volgende:
leuk knitwit!
carolien, ik vind haken ook wel echt veel sneller gaan dan breien hoor, ook omdat er wat meer 'lossere' steken zijn om uit te kiezen. bij breien is de structuur vaak wat dichter, gemiddeld althans.
Dat kan ik ook heel goed zonder jullie hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:53 schreef mijsje het volgende:
[..]ow, die taart!
maar, maar, maar, wij zijn heel leuk...(nee hoor, grapje, als je niet wil, niet komen hoor... ik wil niemand dwingen, gewoon alleen als je het leuk vind komen, en anders gewoon lekker zelf haken
)
ik heb 't niet over filet haken hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:06 schreef caroline88 het volgende:
Ja filet haken gaat natuurlijk sneller dan breien.
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef mijsje het volgende:
[..]
mooi Knitwit!ga je dat rode vlakje op het roze vlakje vastmaken? ziet er wel prachtig uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morretje, het gaat heel goed met de poezels. AC wordt erg groot, DC blijft wat kleiner maar is zo snoezig. En Bora is haar luie zelf.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef Morretje het volgende:
... En de bloemetjes van Sanne.. Hoest met de poezels? Kom nooit meer in F&F
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |