Lush, dat wordt op deze site uitgelegd: http://attic24.typepad.com/weblog/2008/11/hexagon-crochet.html Even wat naar beneden scrollen en je ziet hoe Lucy dat doet.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:28 schreef Lush-lady het volgende:
Wat een waanzinnige deken Trui, ik ben jaloers, wel heel gaaf om die hexagon dingen te haken mar hoe maak je dat allemaal aan elkaar????
mooi Knitwit!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef knitwit het volgende:
Wow Trui, wat is die deken mooi geworden!![]()
Welkom alle nieuwelingen. De attic24 site is echt een aanrader.Lucy
Ik ben het afwerken van alle draadjes nog een beetje aan het uitstellen en heb deze onderzetters gemaakt (doorsnede 18cm):
[ link | afbeelding ]
en, omdat ik echt echt echt geen zin heb om al die draadjes weg te krijgen en omdat ik gisteren mijn vinger brandde aan de pan, ben ik nu bezig met een pannenlap:
[ link | afbeelding ]
tenzij je met pennen 10 of groter breidt!!! haha. dan gaat breien een stuk sneller. Verder met ik het met de meiden eens, haken gaat veel sneller en je hebt sneller resultaat en dat maakt het leuker. Al vind ik breien ook erg leuk om te doen....quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef trui het volgende:
leuk knitwit!
carolien, ik vind haken ook wel echt veel sneller gaan dan breien hoor, ook omdat er wat meer 'lossere' steken zijn om uit te kiezen. bij breien is de structuur vaak wat dichter, gemiddeld althans.
Dat kan ik ook heel goed zonder jullie hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:53 schreef mijsje het volgende:
[..]ow, die taart!
maar, maar, maar, wij zijn heel leuk...(nee hoor, grapje, als je niet wil, niet komen hoor... ik wil niemand dwingen, gewoon alleen als je het leuk vind komen, en anders gewoon lekker zelf haken
)
ik heb 't niet over filet haken hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:06 schreef caroline88 het volgende:
Ja filet haken gaat natuurlijk sneller dan breien.
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef mijsje het volgende:
[..]
mooi Knitwit!ga je dat rode vlakje op het roze vlakje vastmaken? ziet er wel prachtig uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morretje, het gaat heel goed met de poezels. AC wordt erg groot, DC blijft wat kleiner maar is zo snoezig. En Bora is haar luie zelf.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef Morretje het volgende:
... En de bloemetjes van Sanne.. Hoest met de poezels? Kom nooit meer in F&F
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |