Zonder pompons? Weet je het zeker dat je het durft?quote:
Ik moest hard lachen, en dan is dat best dom als er in de metro precies iemand langs looptquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zonder pompons? Weet je het zeker dat je het durft?
Eddyquote:
Daar moest ik even over nadenkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Mannen in jurken naakt is toch hetzelfde als mannen in spijkerbroek naakt?
En wat is je conclusie?:pquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar moest ik even over nadenken
Erik heeft gelijkquote:
wies eddy?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:07 schreef wonderer het volgende:
Eddy naakt heb ik niet zo'n behoefte aanHoewel die spijkerbroek wel een veelbelovende bolling vertoont
Maar ik hou niet zo van mannen in jurken en hij is hetero dus
Die kerel uit Saj's video in het vorige topic.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wies eddy?
en hallo iedereen
ahquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die kerel uit Saj's video in het vorige topic.
Garrett Neff.quote:
Blokjes kaas is what got me in to this statequote:
je ging alleen daarvoor?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nergens heen, tenzij ik een van de vele prijsvragen win
nee voor de gratis pennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee voor de gratis pennen
het is de bedoeling dat je die pennen teruggeeft hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
niet meer
Oh ik dacht dat dat van de plakjes worst kwam.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Blokjes kaas is what got me in to this state.
Worst met kaas?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat van de plakjes worst kwam.
Jij kookt en ik lig op de bank..zo gaat het toch al jaren?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Dat zeg ik..
Ow kheb zin in zondag
Wat gaan we eten? Weer uit eten?Of bestellen? Of .....koken?
Moneywise zeg ik.... kokenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Dat zeg ik..
Ow kheb zin in zondag
Wat gaan we eten? Weer uit eten?Of bestellen? Of .....koken?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een homo die geen worst lust?
quote:
Ja oke. Maar daar staat onderhand wel wat tegenover he!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij kookt en ik lig op de bank..zo gaat het toch al jaren?
Ja ik droog wel een keer af.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja oke. Maar daar staat onderhand wel wat tegenover he!
Maar wat wil je dat ik kook dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moneywise zeg ik.... koken![]()
? Of gewoon goedkope pizza's in de oven mikken
.
Droog mij maar eens een keer afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ik droog wel een keer af.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat wil je dat ik kook dan?
Penne pasta met kip, spinazie, geitenkaas, pijnboompitjes en honing?
je begint al een specialiteitenkaart op te bouwenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pasta met pittige saus, olijvem paprika, chorizo en gehakt?
Rijst met kip en oosterse wokgroenten in 7-up en kokos?
Aardappeltjes met kip in bacon in coca cola?
Frietjes?
Je had vorige keer de kans, maar toen ging je met een vrouw zoenen.quote:
Je mag hem bij mij altijd inpluggen, datw eet je.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Ik wil wel helpen hoor, ik kan koken
.
En ik neem een usb-stickje mee met een paar films, als je het niet erg vindt.
Say whut? Op Friso?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je had vorige keer de kans, maar toen ging je met een vrouw zoenen.
Ik kan wel IETS!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je begint al een specialiteitenkaart op te bouwen
Jij kwam iedere keer met wat nieuws aan zetten, net of je in de hoek van de zaal een doos had staan met menselijke attributen.quote:
Alleen Pim!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij kwam iedere keer met wat nieuws aan zetten, net of je in de hoek van de zaal een doos had staan met menselijke attributen.
dan wordt het tijd dat JIJ eens voor MIJ kooktquote:
Vlarp toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef Ang3l het volgende:
Wie had toen ook alweer Tomasso meegenomen?
Die was leuk opgedroogd zeg![]()
Uhuquote:
Dat heb ik 1x gedaan en dat was niet goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat JIJ eens voor MIJ kookt
jij vond het zelf niet goed?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik 1x gedaan en dat was niet goed.
wat had je gemaakt danquote:
Pasta met een saus van aubergines, gepelde tomaten, peen julienne (wortelsliertjes) en uitgebakken spekjes. Makkelijk en lekker.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pasta met pittige saus, olijvem paprika, chorizo en gehakt?
Rijst met kip en oosterse wokgroenten in 7-up en kokos?
Aardappeltjes met kip in bacon in coca cola?
Frietjes?
I know. Geschoten door Gellarboy btwquote:
Ik heb t ook niet geregeld, heeft ie zelf gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat dacht ik al. Ziet er niet slecht uit op zich, en met zo'n lichaam kan je je ook wel zoiets veroorloven. Ik zou er zelf niet voor kiezen of het per se willen van mijn vriend (if only I had one
).
Te veel werk voor een zondagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Pasta met een saus van aubergines, gepelde tomaten, peen julienne (wortelsliertjes) en uitgebakken spekjes. Makkelijk en lekker.
Zit je nou je verjaardagskado te posten?!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb t ook niet geregeld, heeft ie zelf gedaan
Dit zijn de backstage snaps die House of XY online posttequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit je nou je verjaardagskado te posten?!
Oooow okquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit zijn de backstage snaps die House of XY online postte
Ik denk ik geef de heaumeau's wat fapmateriaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooow ok
ja kan het hier niet zien.
Als t web er op fapt, mogen jullie 't ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Je eigen vriendje?
Ach ja. Mag je best trots op zijn dan
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als t web er op fapt, mogen jullie 't ook
deal!quote:
Ugh. #bummerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat is NIET je kadootje, dat ik ga strippen op de bar
Die hebben we.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Als ik strip, dna is het op de keukentafel natuurlijk
You can lleaaaaaave your hat on...quote:
Deal.quote:
Die gaan het hele weekend.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
O TMM! IK weet nog niet welke trein ik terugpak van A'dam naar E'hvn!
Metro.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal het schema eens bestuderen
En de makkelijke "ikloopmoeilijk" route naar het station.
Art & jan zijn de buren van Don en Ad?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:17 schreef Ang3l het volgende:
Jemig. Art & Jan tussen de hooibalen commando's spelend... woest sexy!
Wat heeft Art een ouwe kopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:17 schreef Ang3l het volgende:
Jemig. Art & Jan tussen de hooibalen commando's spelend... woest sexy!
Ja laat moeders maar weer schuiven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
O TMM! IK weet nog niet welke trein ik terugpak van A'dam naar E'hvn!
Of niet, want de file doet 't nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef Ang3l het volgende:
http://trailers.apple.com/trailers/independent/kaboom/
Zodadelijk de nieuwe Araki maar eens kijken.
Maar volgens mij moet je altijd onder invloed zijn voor zijn films
Aanstellerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja laat moeders maar weer schuiven.
Wat kan mij nou gebeuren.
Hooguit word ik een steeg verkracht.
Heb ik ook eens een verzetje
Anders kijk even in de OPquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef Peter het volgende:
Angel: jouw film?
http://www.queerty.com/va(...)lege-blood-20110113/
En dan zeggen ze dat IK geen oog heb voor sarcasme....quote:
De meeste internetposters laten sarcasme zien door juist gebruik van smileys of PI's.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat IK geen oog heb voor sarcasme....
ik welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:16 schreef Ang3l het volgende:
Kan echt geen genoeg krijgen van dit nummer
rottweiler er op af sturenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef welkominspace het volgende:
zou toch zweren dat ik iemand door m'n achtertuin zag sluipen
klote junks in deze achterbuurt
zou m'n buurman wel eens kunnen zijn en die heeft een goed getrainde Pitbullquote:
Wacht ff hoor... DAT was sarcastisch bedoeld?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat IK geen oog heb voor sarcasme....
Haaiquote:
valt het je op joh?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wacht ff hoor... DAT was sarcastisch bedoeld?
Hoe oud is je dochter eigenlijk?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh, how I love my boyfriend:
[ afbeelding ]
Rest op houseofxy.tumblr.com *smul*
ik snap dat hele koppoter nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe oud is je dochter eigenlijk?
Zit die nog niet in de koppotersfase?
Koppoters zijn de mensfiguren die kinderen tekenen als ze nog niet helemaal doorhebben hoe dat werkt. Dan krijg je dus een kop met poten (ergo: koppoters).quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik snap dat hele koppoter niet
maar ze is nu bijna 1 jaar
Koppoters zijn getekende mensfiguren door kinderen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik snap dat hele koppoter niet
maar ze is nu bijna 1 jaar
Apart eigenlijk. Waarom kunnen kinderen niet zien wat ze zien?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Koppoters zijn getekende mensfiguren door kinderen.
Kinderen tot een jaar of 7 ongeveer tekenen mensfiguren anders dan de "werkelijkheid". De nek bijvoorbeeld mist, armen zijn harken zonder ellebogen, zijzelf zijn net zo groot als hun ouders en zo... Kindertekeningen zeggen heel veel over hun mensbeeld en de visie op de wereld om hun heen.
Nog een jaartje en dan kun je je verheugen op de "ik ben twee, dus ik zeg nee" fase
ja, en met 6 lullen ze je al klemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Koppoters zijn getekende mensfiguren door kinderen.
Kinderen tot een jaar of 7 ongeveer tekenen mensfiguren anders dan de "werkelijkheid". De nek bijvoorbeeld mist, armen zijn harken zonder ellebogen, zijzelf zijn net zo groot als hun ouders en zo... Kindertekeningen zeggen heel veel over hun mensbeeld en de visie op de wereld om hun heen.
Nog een jaartje en dan kun je je verheugen op de "ik ben twee, dus ik zeg nee" fase
Ze kunnen het wel zien, maar ze kunnen het niet reproduceren of in perspectief zetten of interpreterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Apart eigenlijk. Waarom kunnen kinderen niet zien wat ze zien?
maar dat kan ik ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel zien, maar ze kunnen het niet reproduceren of in perspectief zetten of interpreteren. Denk ik.
Dat kunnen veel volwassenen ook niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij best weet dat een huis niet even groot is als een mensquote:
kinderen zien en tekenen juist zoals ze dat zienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nja dat ligt dan meer aan jou als ouder als ze dat luktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, en met 6 lullen ze je al klem![]()
nee,aan de bijdehante (?) vragen die ze stellenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat ligt dan meer aan jou als ouder als ze dat lukt
Het gaat nog niet eens om de verhoudingen mens/huis maar om de verhoudingen wanneer ze bijvoorbeeld hun familie tekenen. De persoon die kleiner dan henzelf getekend wordt heeft minder overwicht op hen. Zo kun je heel mooi verhoudingen in de familie terugleiden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij best weet dat een huis niet even groot is als een mens.
En het ligt aan jou als opvoeder of ze je in die positie weten te krijgen. Als jij de vraag met een wedervraag beantwoord, bijvoorbeeld "wat denk je zelf" dan zet je ze weer aan het denken en hoef je zelf niet per definitie "klem" gezet te worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee,aan de bijdehante (?) vragen die ze stellen
Ik kan ook niet reproduceren wat ik zie, maar ik zie wel wat ik zie. Ik zie dus dat wat ik teken niet klopt met de werkelijkheid. Ik kan 3d niet omzetten naar 2d.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat kunnen veel volwassenen ook niet.
ja,maar mijn ruimtelijk inzicht is ook vrij slecht maar dat hangt weer samen met mijn evenwichtsprobleemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
hoef je mij niet uit te leggen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En het ligt aan jou als opvoeder of ze je in die positie weten te krijgen. Als jij de vraag met een wedervraag beantwoord, bijvoorbeeld "wat denk je zelf" dan zet je ze weer aan het denken en hoef je zelf niet per definitie "klem" gezet te worden.
Als hij geblowed heeft niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik met m'n 1,75 altijd kruipend door de voordeurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als hij geblowed heeft niet.
Ow sorry hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hoef je mij niet uit te leggen hoor
ik studeer psychologie grapjas, hoe het volgens de boekjes moet weet ik ook welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow sorry hoor![]()
Jij gaat ervan uit dat je straks door je 6 jarige in een hoek gelult gaat worden...
Ik zou dat ook niet hebben denk ik hoor... Sommigen hebben dat gewoon niet, dat zijn ook de leraren die worden weggepest of zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je als ouder geen overwicht hebt op je zes-jarige kind... dan wordt puberteit ook interessant.
Ja en toch blijf je verwachten dat je klem gelult gaat worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:30 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik studeer psychologie grapjas, hoe het volgens de boekjes moet weet ik ook wel
Dat is ook wel erg mijn grootste uitdaging straks voor de klasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet hebben denk ik hoor... Sommigen hebben dat gewoon niet, dat zijn ook de leraren die worden weggepest of zo.
Je moest eens weten hoeveel ouders al het overwicht verliezen op hun peuterkinderen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je als ouder geen overwicht hebt op je zes-jarige kind... dan wordt puberteit ook interessant.
Ja, ti's geen party animals neequote:
Peuters met overgewicht dienen gewoon te vasten. BASTA!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Dragonwizard het volgende:
Hehe overwicht. Ik las bijna overgewicht
maar biedt als ouder maar een weerstand aan de reclame terreurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Peuters met overgewicht dienen gewoon te vasten. BASTA!
Als je als ouder daar geen weerstand tegen kunt bieden dan faal je ook gewoon echt hoor...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar biedt als ouder maar een weerstand aan de reclame terreur
Als jij je kind weinig of geen snoep of andere vette dingen geeft dan eet het dat ook niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar biedt als ouder maar een weerstand aan de reclame terreur
Dat werkt natuurlijk ook maar tot op zekere hoogte. Als ze bij vriendjes snoep, ijs & snacks krijgen, dan gaan ze er om zeuren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als jij je kind weinig of geen snoep of andere vette dingen geeft dan eet het dat ook niet.
Ja, dat ben ik wel met je eens. En dan zetten ze ze voor de TV om ze bezig te houden en alles.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind ouders tegenwoordig zo onwijs gemakzuchtig
"De school voedt mijn kinderen wel op"
"De reclame he... daarom wil Jantje dit en tja daar kan ik niks tegen doen"
Zwak... neem dan geen kinderen of zo...
En dan zeg je gewoon nee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk ook maar tot op zekere hoogte. Als ze bij vriendjes snoep, ijs & snacks krijgen, dan gaan ze er om zeuren.
Kinderen kunnen je helemaal murw zeuren, en als je dan een lange vermoeiende werkdag achter de rug hebt, dan geef je toe. Of je geeft ze een dreun. Of je vlucht in je werk, hobby of nieuwe relatie. Of je draait door en vermoordt je gezin en daarna jezelf.quote:
Nja als je toegeeft is het hek van de dam natuurlijk...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kinderen kunnen je helemaal murw zeuren, en als je dan een lange vermoeiende werkdag achter de rug hebt, dan geef je toe. Of je geeft ze een dreun. Of je vlucht in je werk, hobby of nieuwe relatie. Of je draait door en vermoordt je gezin en daarna jezelf.
Ik ben blij dat ik geen kinderen hoef op te voeden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja als je toegeeft is het hek van de dam natuurlijk...
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen kinderen hoef op te voeden.
True, maar dan moet je ze dus zo opvoeden dat nee, nee is. Maar da's moeilijk, dat weet ik ook wel. De noodzaak tot tweeverdienen maakt ook wel verschil, dan is er gewoon te weinig tijd. Maar mensen beseffen niet dat ze dan geen kinderen moeten nemen. Hoewel ze soms ook gewoon niet van te voren weten dat dat nodig is natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kinderen kunnen je helemaal murw zeuren, en als je dan een lange vermoeiende werkdag achter de rug hebt, dan geef je toe. Of je geeft ze een dreun. Of je vlucht in je werk, hobby of nieuwe relatie. Of je draait door en vermoordt je gezin en daarna jezelf.
Lees je smsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe laat wil je dat ik kom morgen. Ang3l?
Mijn telefoon hangt ergens aan een opladerquote:
Sure!quote:En morgen. Uh. 15:00?
Hoezo moest ik weg?quote:
quote:
Ja want dat soort bandjes zijn idd nèrgens te vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
was gister opeens bij een of ander hiphop optreden.
en die gast bleef maar roepen:"do you like weed and pussy's?" en ik was de enige die antwoordde
en er was gister weer ergens anders een bandje waarvan ik dacht dat alle leden 1 voor 1 homo waren.
maar dit leek me te toevallig om waar te zijn
Hier, Terug van shoppen, terug van boodschappen doen, lampen in huis vervangen. Nu omkledne en uit eten en daarna spelletjesavond bij mij thuis. Pfffff. Ik doe normaal nooit iets op zaterdagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:42 schreef welkominspace het volgende:
Tis hier net pakjesavond![]()
waar is idereen?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want dat soort bandjes zijn idd nèrgens te vinden
Dat denk ik ook iedere avond na het stappen... en dan ren ik in paniek door het huis omdat ie niet meer in m'n broek zat en dan zat ie in de binnezak van m'n jas, of was ie op bed met uitgooien van de broek uit m'n broekzak gegleden en lag ie in/op/onder/naast m'n bed of had ik hem op m'n bureau gelegd of... etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:06 schreef welkominspace het volgende:
volgens mij ben ik m'n portemonnee ook kwijt
ik heb er dus normaal nooit eentje bij mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat denk ik ook iedere avond na het stappen... en dan ren ik in paniek door het huis omdat ie niet meer in m'n broek zat en dan zat ie in de binnezak van m'n jas, of was ie op bed met uitgooien van de broek uit m'n broekzak gegleden en lag ie in/op/onder/naast m'n bed of had ik hem op m'n bureau gelegd of... etc.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Wow. Ik kan nee zeggen.
Die goede voornemens van 2011 gaan goed man!
Hoe was dat eigenlijk gegaan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik had er maar 1tje,m'n moeder vertellen hoe het zit enzo..
Dus ik ben het rest van het jaar vrij van voornemens
goed,ik had eerst het idee dat ze er niet zo blij als ik over was maar volgens mij heeft het zo een beetje op d'r kunnen inwerkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe was dat eigenlijk gegaan?
(Hetgeen is later pas teruglees mocht je het vertellen, aangezien ik weg moet)
Je kunt ook kijken naar de V-hals shirts van Matinique.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben overigens helemaal verslaafd (nog steeds) aan die J.C. Rags V-hals sjirtjes
Ik geloof dat ik vandaag de 7e kleur gekocht heb of zo
Maar ze zijn zo fijn basic en toch gekleed en hebben een heerlijke pasvorm in maatje S
Nee johquote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef wonderer het volgende:
Om de een of andere reden vind ik dat een heel Nederlandse keuken..
Ik niet. Vreselijke jongen. En ondergoed.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:45 schreef welkominspace het volgende:
met hem wil ik ook wel koffie drinken
Thuis.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:06 schreef Ang3l het volgende:
Vreemde vreemde avond
Spelletjes avond ontaarde in een hele psycho-analyse, bijna tot tranen toe
Maar wel fijn
En morgen weer hier.quote:
Absoluut. Tot morgen, mooie Erikquote:
Ben je nu ook 4 jaar ouder?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Deze week 4 avonden mijn verjaardag gevierd. Ik lijk verdomme wel een koningskind met een meerdaags feest
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:21 schreef wonderer het volgende:
Voor als iemand zich verveelt: Kunnen mannen een erectie voorkomen door niet aan seks te denken?
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, die is leuk. Leuk spel ook.
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef welkominspace het volgende:
ik gooi Alles is liefde erin
de trailer sprak me wel aan
en ik ben natuurlijk een beetje verliefd op Thoma Acda
Hij is goed, he?quote:
Omdat ik blij ben dat ik op de bank zitquote:
Drukke dag gehad?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat ik blij ben dat ik op de bank zit
Drukke weekquote:
Let je wel een beetje op jezelf? Je wordt er ook niet jonger op...quote:Op zondag 16 januari 2011 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Drukke week
5 keer mijn eigen verjaardag gevierd en vanmiddag dagje weg geweest en daarna nog een feestje...
Ja ik doe de komende 5 weken helemaal niks ter compensatiequote:Op zondag 16 januari 2011 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Let je wel een beetje op jezelf? Je wordt er ook niet jonger op...
Hoe was Rabbithole? En hoe was 127 hours?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:28 schreef Ang3l het volgende:
En de Erik&Angel filmscore van vandaag is:
Dan in real life
Catfish
Rabbithole
127 Hours
Geen onaardige vampierfilmquote:Op maandag 17 januari 2011 07:50 schreef Baltar het volgende:
Gisteren Daybreakers gezien, niet onaardig voor een vampierenfilm
Die allemaal gezien. Het hele concept vond ik leuk bedacht.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen onaardige vampierfilm
of
Niet onaardig voor een vampierfilm?
Dat laatste: Er zijn anders best wel goede vampierfilms hoorInterview with the Vampire, Bram Stoker's Dracula, Let the right one on / Let me in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
moet ik nu echt dit hele topic volgooien met twitterupdates?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |