Zonder pompons? Weet je het zeker dat je het durft?quote:
Ik moest hard lachen, en dan is dat best dom als er in de metro precies iemand langs looptquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zonder pompons? Weet je het zeker dat je het durft?
Eddyquote:
Daar moest ik even over nadenkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Mannen in jurken naakt is toch hetzelfde als mannen in spijkerbroek naakt?
En wat is je conclusie?:pquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar moest ik even over nadenken
Erik heeft gelijkquote:
wies eddy?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:07 schreef wonderer het volgende:
Eddy naakt heb ik niet zo'n behoefte aanHoewel die spijkerbroek wel een veelbelovende bolling vertoont
Maar ik hou niet zo van mannen in jurken en hij is hetero dus
Die kerel uit Saj's video in het vorige topic.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wies eddy?
en hallo iedereen
ahquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die kerel uit Saj's video in het vorige topic.
Garrett Neff.quote:
Blokjes kaas is what got me in to this statequote:
je ging alleen daarvoor?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nergens heen, tenzij ik een van de vele prijsvragen win
nee voor de gratis pennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee voor de gratis pennen
het is de bedoeling dat je die pennen teruggeeft hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
niet meer
Oh ik dacht dat dat van de plakjes worst kwam.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Blokjes kaas is what got me in to this state.
Worst met kaas?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat van de plakjes worst kwam.
Jij kookt en ik lig op de bank..zo gaat het toch al jaren?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Dat zeg ik..
Ow kheb zin in zondag
Wat gaan we eten? Weer uit eten?Of bestellen? Of .....koken?
Moneywise zeg ik.... kokenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Dat zeg ik..
Ow kheb zin in zondag
Wat gaan we eten? Weer uit eten?Of bestellen? Of .....koken?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een homo die geen worst lust?
quote:
Ja oke. Maar daar staat onderhand wel wat tegenover he!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij kookt en ik lig op de bank..zo gaat het toch al jaren?
Ja ik droog wel een keer af.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja oke. Maar daar staat onderhand wel wat tegenover he!
Maar wat wil je dat ik kook dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moneywise zeg ik.... koken![]()
? Of gewoon goedkope pizza's in de oven mikken
.
Droog mij maar eens een keer afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ik droog wel een keer af.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat wil je dat ik kook dan?
Penne pasta met kip, spinazie, geitenkaas, pijnboompitjes en honing?
je begint al een specialiteitenkaart op te bouwenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pasta met pittige saus, olijvem paprika, chorizo en gehakt?
Rijst met kip en oosterse wokgroenten in 7-up en kokos?
Aardappeltjes met kip in bacon in coca cola?
Frietjes?
Je had vorige keer de kans, maar toen ging je met een vrouw zoenen.quote:
Je mag hem bij mij altijd inpluggen, datw eet je.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Ik wil wel helpen hoor, ik kan koken
.
En ik neem een usb-stickje mee met een paar films, als je het niet erg vindt.
Say whut? Op Friso?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je had vorige keer de kans, maar toen ging je met een vrouw zoenen.
Ik kan wel IETS!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je begint al een specialiteitenkaart op te bouwen
Jij kwam iedere keer met wat nieuws aan zetten, net of je in de hoek van de zaal een doos had staan met menselijke attributen.quote:
Alleen Pim!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij kwam iedere keer met wat nieuws aan zetten, net of je in de hoek van de zaal een doos had staan met menselijke attributen.
dan wordt het tijd dat JIJ eens voor MIJ kooktquote:
Vlarp toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef Ang3l het volgende:
Wie had toen ook alweer Tomasso meegenomen?
Die was leuk opgedroogd zeg![]()
Uhuquote:
Dat heb ik 1x gedaan en dat was niet goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat JIJ eens voor MIJ kookt
jij vond het zelf niet goed?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik 1x gedaan en dat was niet goed.
wat had je gemaakt danquote:
Pasta met een saus van aubergines, gepelde tomaten, peen julienne (wortelsliertjes) en uitgebakken spekjes. Makkelijk en lekker.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pasta met pittige saus, olijvem paprika, chorizo en gehakt?
Rijst met kip en oosterse wokgroenten in 7-up en kokos?
Aardappeltjes met kip in bacon in coca cola?
Frietjes?
I know. Geschoten door Gellarboy btwquote:
Ik heb t ook niet geregeld, heeft ie zelf gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat dacht ik al. Ziet er niet slecht uit op zich, en met zo'n lichaam kan je je ook wel zoiets veroorloven. Ik zou er zelf niet voor kiezen of het per se willen van mijn vriend (if only I had one
).
Te veel werk voor een zondagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Pasta met een saus van aubergines, gepelde tomaten, peen julienne (wortelsliertjes) en uitgebakken spekjes. Makkelijk en lekker.
Zit je nou je verjaardagskado te posten?!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb t ook niet geregeld, heeft ie zelf gedaan
Dit zijn de backstage snaps die House of XY online posttequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit je nou je verjaardagskado te posten?!
Oooow okquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit zijn de backstage snaps die House of XY online postte
Ik denk ik geef de heaumeau's wat fapmateriaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooow ok
ja kan het hier niet zien.
Als t web er op fapt, mogen jullie 't ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Je eigen vriendje?
Ach ja. Mag je best trots op zijn dan
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als t web er op fapt, mogen jullie 't ook
deal!quote:
Ugh. #bummerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat is NIET je kadootje, dat ik ga strippen op de bar
Die hebben we.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Als ik strip, dna is het op de keukentafel natuurlijk
You can lleaaaaaave your hat on...quote:
Deal.quote:
Die gaan het hele weekend.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
O TMM! IK weet nog niet welke trein ik terugpak van A'dam naar E'hvn!
Metro.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal het schema eens bestuderen
En de makkelijke "ikloopmoeilijk" route naar het station.
Art & jan zijn de buren van Don en Ad?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:17 schreef Ang3l het volgende:
Jemig. Art & Jan tussen de hooibalen commando's spelend... woest sexy!
Wat heeft Art een ouwe kopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:17 schreef Ang3l het volgende:
Jemig. Art & Jan tussen de hooibalen commando's spelend... woest sexy!
Ja laat moeders maar weer schuiven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
O TMM! IK weet nog niet welke trein ik terugpak van A'dam naar E'hvn!
Of niet, want de file doet 't nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef Ang3l het volgende:
http://trailers.apple.com/trailers/independent/kaboom/
Zodadelijk de nieuwe Araki maar eens kijken.
Maar volgens mij moet je altijd onder invloed zijn voor zijn films
Aanstellerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja laat moeders maar weer schuiven.
Wat kan mij nou gebeuren.
Hooguit word ik een steeg verkracht.
Heb ik ook eens een verzetje
Anders kijk even in de OPquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef Peter het volgende:
Angel: jouw film?
http://www.queerty.com/va(...)lege-blood-20110113/
En dan zeggen ze dat IK geen oog heb voor sarcasme....quote:
De meeste internetposters laten sarcasme zien door juist gebruik van smileys of PI's.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat IK geen oog heb voor sarcasme....
ik welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:16 schreef Ang3l het volgende:
Kan echt geen genoeg krijgen van dit nummer
rottweiler er op af sturenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef welkominspace het volgende:
zou toch zweren dat ik iemand door m'n achtertuin zag sluipen
klote junks in deze achterbuurt
zou m'n buurman wel eens kunnen zijn en die heeft een goed getrainde Pitbullquote:
Wacht ff hoor... DAT was sarcastisch bedoeld?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat IK geen oog heb voor sarcasme....
Haaiquote:
valt het je op joh?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wacht ff hoor... DAT was sarcastisch bedoeld?
Hoe oud is je dochter eigenlijk?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh, how I love my boyfriend:
[ afbeelding ]
Rest op houseofxy.tumblr.com *smul*
ik snap dat hele koppoter nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe oud is je dochter eigenlijk?
Zit die nog niet in de koppotersfase?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |